Keystone logo

1 תואר שני במדעים MSc תוכניות ב ניהול שירותי מזון 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במדעים MSc
  • תיירות ואירוח
  • אירוח
  • ניהול שירותי מזון
תחומי לימוד
  • תיירות ואירוח (1)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במדעים MSc תוכניות ב ניהול שירותי מזון

    תואר בוגר רמה, מגיסטר למדעים או MSc, מאפשר לתלמיד להמשיך את הלימודים שלו או שלה. תוכניות אלה מציעות לימוד המעמיק בתחום הנבחר עם עבודה ופרויקטים מעשיים כדי לעזור להבטיח מומחיות מפותחת בתחום.

    מהו MSc בניהול שירות המזון? תוכנית זו מתמקדת בהרחבת חינוך התלמיד בתחום שירותי מזון על ידי החדרת נושאים חיוניים לקריירות רמת הניהול. תכנית זו כוללת בדרך כלל קורסים המדגישים את החשיבות של בטיחות ואיכות. סטודנטים בדרך כלל ילמדו כיצד לספק מצוינות בשירות לקוחות, נושאים גלובליים בתחום האירוח, אופטימיזציה של מוסד שירותי מזון, תזונה ואפשרויות מזון חלופיים. קורסים בתכנית עשויים לכלול שיטות מחקר, מנהיגות, בטיחות מזון, שירות אירוח וניהול מסעדה.

    בוגר תכנית המאסטר ימצא הרבה דלתות מקצועיות פתיחה לו או לה.באמצעות השלמת תוכנית, אדם הוא מסוגל לנוע לתוך ניהול או תפקידים ניהוליים בתוך בתחומו. משכורות גבוהות וכותרות עבודה מתקדמות הם גם לטובת השלמת תכנית התואר שני בניהול שירותי מזון.

    כאשר מדובר על העלות של תכנית, קשה לתת דמות שמיכה אחת כי עלויות משתנות מבית הספר לבית הספר. עדיף להתייעץ למשרד הסיוע הכספי של בית הספר נבחר כדי לקבל דמויות בעלות ספציפיות.

    כבוגר תואר שני בתוכנית ניהול שירות המזון, אדם הוא מוכן להתקדם בתעשיית שירות המזון. בתפקידי ניהול גם בתוך הודות להישג הכישורים והידע שנצברו בתכנית. אנשים יכולים להיות מנהלים של חברות קייטרינג, אולמות אירועים או מסעדות. תלמידים יכולים גם להשתמש בתכנית זו כדי לסייע להם בקריירת מזון אחרת הקשורים, כגון ניהול תזונתי במרכז חולה או טיפול או מנהל שירות מזון באונ'.

    אם אתה עובד בענף שירותי מזון ומעוניין לקדם לתוך הופעה במיקום וניהול, ולאחר מכן לשקול להרוויח MSc בניהול שירות המזון. חיפוש עבור התוכנית שלך למטה יש לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס הפנייה.