Keystone logo

12 תואר שני במדעים MSc תוכניות ב ניהול משאבי אנוש בינלאומי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במדעים MSc
  • לימודי מינהל
  • משאבי אנוש
  • ניהול משאבי אנוש בינלאומי
תחומי לימוד
  • לימודי מינהל (12)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במדעים MSc תוכניות ב ניהול משאבי אנוש בינלאומי

    תפקידי מנהיגות בניהול משאבי אנוש דורשים היכרות עם סביבות רב תרבותיות כפי שהם מתייחסים לפיתוח, קידום, ומשתנה במהירות כלכלות. תואר שני בניהול משאבי האנוש הבינלאומי מקנה לבוגרים את הכלים להתמודד עם אסטרטגיות עכשוויות ניהול, אתגרי מדיניות, ותקנות מוגברות במגוון רחב של הגדרות הגלובליות.

    מהו תואר שני בניהול משאבי האנוש בינלאומי? מאסטר זה תכנית המדע (MSc) של הנו ייחודי בכך שהוא מדגיש את תפקידי המנהיגות במשמעת של משאבי אנוש (HR) והסביבה שבה חברות הגלובליות לפעול ולנהל חברות רב לאומיות. הוא מספק הבנה מעמיקה של עסקים בינלאומיים על ידי התמקדות באסטרטגיות משאבי אנוש מתפתחות. זה מצייד את התלמידים בכלים כדי לתמוך בהבנה וידע דרוש כדי לפתח את כישורי הנחייה.בנוסף לתכנית הליבה המקיפה, לתלמידים לרכוש תובנה סוציולוגיה, פוליטיקה השוואתית, פסיכולוגיה, ומשפט עסקי כפי שהם מתייחסים ליחסי העבודה ומדיניות משאבי אנוש בינלאומי. כתובות והתואר השניים מספקת עבודה פתרונות לספקטרום רחב של אתגרים העומדים בפני מנהלי משאבי אנוש גלובלי על ידי מתן כיסוי מעמיק של תערובת של נושאים שוטפים, כגון אסטרטגית HR, הטבות, איזון בין עבודה לחיים, גיוון, ואת ביצוע עובד ופיתוח.

    יתרונות תכנית כוללים פיתוח תשתית HR חזק וראייה כוללת של איך השדה פיתח בינלאומי. תלמידים להתמודד עם האתגרים של אנשים ברחבי העולם ניהול באמצעות השימוש בטכניקות מתקדמות מנהיגות ושיטות מדיניות עסקית, אשר לעתים קרובות מנוצלות מייד עם לימודם.

    תכנית הלימודים היא שנה אחת באורך, עם וריאציה רחבה של שכר לימוד ודמים בהתאם לתכנית האישית. סטודנטים המעוניינים בתכנית זו צריכה להעריך את האפשרויות המגוונות ולבחור את אחד שמיישרת הטובה ביותר עם ​​המטרות מקצועיות, אישיות, וכספיות שלהם.

    עם סיום לימודים, תלמידים לאבטח בהצלחה תפקידי מנהיגות ביחסים בינלאומיים תעסוקה, ניהול משאבי אנוש, פיתוח ארגוני, פיתוח עובדים, איוש, שכר והטבות, ומחקר.

    הזדמנויות קיימות להשלמת תכנית זו גם בקמפוס או באינטרנט. לא משנה באיזו סטודנטים פורמט לבחור, תוכניות לימוד וירטואלי רבות מציעות גישה מלאה ופתוחה לחברי קבוצה אחרים באמצעות צ'אט חי, פורומים דיון, והדרכות וירטואליות.חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.