Keystone logo

112 תואר שני במדעים MSc תוכניות ב לימודי כלכלה בת-קיימא 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במדעים MSc
  • לימודים קיימות
  • לימודי כלכלה בת-קיימא
תחומי לימוד
  • לימודים קיימות (112)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני במדעים MSc תוכניות ב לימודי כלכלה בת-קיימא

    לומד תואר מוסמך בכל תחום פירושו לצאת למסע כדי לקבל רמה גבוהה של מיומנות וידע עמוק של השדה הזה. תואר שני שעוקבים אחר פורמט הלימודים נועדו לאפשר לאנשי מקצוע לפתח בסיסי מפתח של ידע הקשורים לקריירה שלהם או לתחומי המחקר האקדמי.

    מה זה תואר שני בלימודים כלכליים? זה תוכנית תואר נועד להשתמש במגוון שיטות של חקירה מדעית כדי להעריך כיצד שונות מדיניות כלכלית ומערכות עבודה, מנקודת מבט כי קיימות סביבתית וצמיחה כלכלית קשורים בקשר בל יינתק לאורך זמן. התוכניות כוללות מחקרים בתכנון סביבתי וכלכלי לטווח ארוך, כמו גם תיאוריות מאחורי חדשנות ירוקה כתמריץ כלכלי.

    סטודנטים הרודפים מחקרים כלכליים בר קיימא מעלות את כישורי ההנמקה האנליטית המשרתים אותם היטב במגוון קריירות. הם גם מרוויחים את מיומנויות החשיבה הכמותיות הדרושות כדי להבין כיצד לבנות מודלים חדשים לניתוח, והם מחדדים את כישורי התקשורת שלהם, מעשירים כל היבט של המצגת האישית והמקצועית שלהם.

    תואר זה יש עלויות משתנות באופן נרחב, בדרך כלל בגלל שיעור הלימוד משתנה כל כך הרבה מבית הספר לבית הספר. מדינת הבית של האוניברסיטה המדוברת לעתים קרובות משפיעה על שכר הלימוד, כמו גם את העלות של החיים אם התלמידים בוחרים להשתתף בתכניות תואר שני.

    אנשים בוגרי תוכניות כלכליות קיימא למצוא קריירה בתחומים רבים הקשורים להשקעה ופיתוח כלכלי. משמעות הדבר היא שהם פועלים כמתכננים פיננסיים ויועצים למשקיעים המעוניינים לעודד חדשנות בתחום זה. זה גם אומר שהם עובדים כיועצים, עוזר לפרויקטים אלה לפתח בדרכים שיובילו להצלחה ארוכת הטווח שלהם. רבים גם למצוא עמדה בתוך העיר או משרדי הממשלה הלאומית, כמו פקידים במחלקות שונות הסביבה ברמה המקומית והארצית.

    כדי למצוא את התוכנית שמתאימה לך, לשמור את האפשרויות פתוחות. בדוק תוכניות מקוונות, כמו גם בתי ספר מקומיים ובינלאומיים. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.