Keystone logo

13 תואר שני במדעים MSc תוכניות ב בטיחות ובריאות תעסוקתית 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני במדעים MSc
  • לימודי הנדסה
  • הנדסת בטיחות
  • בטיחות ובריאות תעסוקתית
תחומי לימוד
  • לימודי הנדסה (13)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר שני במדעים MSc תוכניות ב בטיחות ובריאות תעסוקתית

כתלמיד לתואר שני שנרשם לאחר שנה או שנתיים של מחקר, מאסטר למדע מוכיח כי סטודנט בעל ידע מיוחד במשמעת מתמטית או מדעית. סוג זה של תואר, לעתים קרובות מקוצר MSC, בדרך כלל דורש כי התלמיד להשלים ולהגן על פרויקט תזה.

מהו MSC בטיחות תעסוקתית ובריאות? זוהי תוכנית תואר אשר מאמן החוקרים להיות מומחים בטיחות תעשייתית. תחום מעשי זה עוסק בפיתוח ובמידה של תקני בטיחות במקום העבודה, ובכך מגן על בריאותם ורווחתם של העובדים. משתתפי התכנית לומדים לזהות פרקטיקות מסוכנות, לנהל סיכונים במקום העבודה, לפתח נוהלי בטיחות יעילים ולעצב תוכניות יעילות לשיפור הבריאות והבטיחות.

אחד היתרונות של קבלת תואר זה מאוד מיוחדים היא כי חוקרים להפוך מקצועני בטיחות מוסמך, המאפשר הזדמנויות חדשות הקריירה. תוכנית כזו גם מסייעת ללומדים לפתח כישורי מנהיגות ותקשורת, אשר שימושיים הן בעבודה והן בחיי היומיום.

מי עשוי להיות מעוניין לקבל MSc בטיחות תעסוקתית ובריאות צריך מחקר התוכניות שלהם כדי ללמוד יותר על שכר הלימוד וכן הזדמנויות מלגות ומענקים. יצירת קשר עם משרדי הקבלה היא תמיד הימור מוצק.

עם תואר בוגר בטיחות ובריאות תעסוקתית, בוגר יכול להיות רכז בטיחות, היגיינה תעשייתית, או מהנדס הגנה אש. בתפקידים אלה הם יהיו אחראים למשימות כגון ביצוע הערכות סיכונים, בדיקת ציוד ומתקנים, זיהוי סיכונים, פיתוח תוכניות לסילוק בטוח של פסולת, מניעת תאונות וחקירתן, וכן נטילת תפקיד מוביל בתכנון תוכניות בטיחות .

מעלות בטיחות ובריאות תעסוקתית מוצעים כמעט בכל פינה בעולם. תוכניות למידה מרחוק זמינים לעתים קרובות עבור אלה שחיים באזורים מרוחקים או יש לוחות זמנים גמיש. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.