Keystone logo

27 תואר שני תוכניות ב עסקים ברי-קיימא 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • תואר שני במדעים MSc
  • תואר שני MA
  • לימודים קיימות
  • לימודי כלכלה בת-קיימא
  • עסקים ברי-קיימא
תחומי לימוד
  • לימודים קיימות (27)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר שני תוכניות ב עסקים ברי-קיימא

קבלת תואר שני היא צעד נפוץ לסטודנטים אשר סיימו תואר ראשון בתחום קשור. פרס זה מכיר המומחיות בתחום מסוים של המחקר והוא יכול לפתוח הזדמנויות עבור עמדות ברמה גבוהה יותר.

מהו מאסטר בעסקים בר קיימא? מאסטר בעסקים בר קיימא הוא תואר מיוחד שמלמד את התלמידים את היסודות של אחריות חברתית תאגידית (CSR). המשתתפים לומדים דרכים להנהיג מדיניות ותהליכים חברתיים וסביבתיים על מנת לטפח רווחה חברתית וסביבתית, כמו גם קיימות כלכלית. סטודנטים ראשיים יכולים לקחת קורסים במגוון נושאים, כגון כלכלה וניהול בר קיימא, קהילות טבעיות ואנושיות, פרספקטיבות בינלאומיות בעסקים ברי קיימא, בניית הון חברתי ואקולוגיה תעשייתית.

קבלת מאסטר בר קיימא עסקים מצייד אנשים עם מיומנויות כגון ניהול אסטרטגי, חשיבה אתית, בניית צוות תקשורת יעילה. מיומנויות אלה מיושמות באופן נרחב ויכולות לשפר את סיכויי התעסוקה והזדמנויות לקידום בתעשיות רבות ושונות.

במהלך העשור האחרון המאסטר של מעלות בעסקים בר קיימא הפכו נפוצים ברחבי העולם, ויש תוכניות מותאמות רבות לבחירה. דמי הרישום וההרשמה יכולים להשתנות במידה רבה, מה שהופך את זה חשוב כי המועמדים לפנות ישירות לבית הספר לקבלת מידע מפורט על התוכנית.

בוגרי תואר שני בעסקים בר קיימא עשויים לעבוד עבור גופים ממשלתיים, חברות או מוסדות להשכלה גבוהה. תואר זה מכין אנשים לתפקידים בניתוח או ניהול קיימות, ומספק את הבוגרים החדשים להיכנס לעולם המקצועי. מנהלי קיימות יכולים להתמקד בסוגים ספציפיים של פרויקטים, כולל ניתוח שרשרת האספקה ​​ו "הירוק, " ניטור פליטות גזי החממה, מימון / השקעה בת קיימא, עמידה בתקנות הסביבתיות והפדרליות של המדינה.

אנשים שוקלים מאסטר ב קיימא עסקים יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של בתי ספר ברחבי העולם. מוסדות רבים מציעים קורסים מקוונים ומשאבים למידה מרחוק, מה שמקל על אנשים להמשיך תואר בלי לעבור מחדש. למידע נוסף, חפש את התוכנית שלך למטה ופנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס הראשי.