Keystone logo

15 תואר שני תוכניות ב ניהול מלונות בינלאומי 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • תואר שני במדעים MSc
  • תואר שני MA
  • תיירות ואירוח
  • ניהול בתי מלון
  • ניהול מלונות בינלאומי
תחומי לימוד
  • תיירות ואירוח (15)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר שני תוכניות ב ניהול מלונות בינלאומי

תואר שני הוא תואר שני שבדרך כלל לוקח שנה עד שנתיים כדי להשלים. זה לעתים קרובות בונה על מידע שנלמד בתוכנית תואר ראשון או, במקרים מסוימים, מניסיון העבודה. תוכניות לתואר שני גם התמקדות בתחום מסוים של מחקר.

מהו שני בניהול מלון אינטרנשיונל? תכנית זו נועדה להכין בוגרים להיכנס לתחום בצמיחה המהירה של ניהול מלון, ומאפשרת הבנה מעמיקה של תעשיית התיירות הבינלאומית כמו גם הידע הספציפי ומיומנויות דרושות להפעלת מלון או צורה דומה של לינה לתיירים. לעתים קרובות יש דגש חזק על יכולות ניהוליות כגון מנהיגות, מיומנויות ארגוניות וטכניקות לפתרון בעיות. הקורסים גם לעתים קרובות כולל תהליכים תפעוליים לבתי מלון, ניהול הכנסות, ניהול סיכונים ואפילו קורסי שיווק בסיסיים.

בוגרי תכנית התואר שני עם דגש על ניהול מלונאות בינלאומי לעתים קרובות ללמוד מיומנויות להעברה מאוד כמו ניהול פרויקטי מנהיגות צוות המסייעים להכין אותם במשך מספר קריירות בענף המלונאות או מעבר. השילוב של מיומנויות ניהול כלליות ידע ספציפי בתעשייה נועד להשאיר אותם בעמדה טובה בשוק התחרותי.

אין מחיר קבוע עבור שני בניהול מלון אינטרנשיונל. העלות משתנה בהתאם לסוג המוסד החינוכי הנבחר, במדינה ומשך התוכנית. עדיף לפנות למשרד הקבלה ישירות לקבלת מידע נוסף ספציפי.

התיירות היא אחת התעשיות בעל הצמיחה המהירה ביותר בעולם. עם השלמת תואר שני בניהול מלונאות בינלאומיות, בוגרי מצליחים לבחור מתוך מגוון של מקומות עבודה בכל רחבי העולם. כמה כותרי עבודה אפשריים הם מנהל מלון, מנהל הכנסות מנהל אגף.בוגרים לעבוד לא רק בבתי מלון, אבל ספא, אתרי נופש צימרים, אשר יכולה לעזור להגדיל את סיכוייהם למצוא תעסוקה עם סיום לימודים.

ישנם מספר רב של מוסדות ברחבי העולם המציעים תואר שני המסוים הזה, כדי לוודא להשוות כמה אפשרויות. חיפוש עבור התוכנית שלך למטה יש לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס הפנייה.