Keystone logo

2 תואר שני תוכניות ב מנהיגות מחוץ לבית 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • תואר שני במדעים MSc
  • תואר שני MA
  • תיירות ואירוח
  • ניהול פארקים ופעילות פנאי
  • מנהיגות מחוץ לבית
תחומי לימוד
  • תיירות ואירוח (2)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני תוכניות ב מנהיגות מחוץ לבית

    תואר שני בדרך כלל דורש בכל מקום בין שנה לשלוש שנים של מחקר לאחר סטודנט קיבל תואר ראשון. תוכניות יכול להיות מקצועי או מוקד המחקר. הם זמינים כמעט בכל נושא.

    מה זה מורה במנהיגות? זו תעודת ההשכלה הגבוהה מלמדת מיומנויות מנהיגות מחנכים חוצות מחפשי הרפתקאות. תלמידים יכולים ללמוד להקל על חוויות חוצות ולפתח מיומנויות הישרדות. רוב התוכניות מציעות קורסים שלוקחים תלמידים מחוץ לבית, שם הם עובדים עם קבוצות קטנות, עורכים מחקרים ומשתתפים בדיונים בכיתה. סטודנטים יכולים לקחת קורסים בתיאוריה החינוכית, בפילוסופיה, בעקרונות המנהיגות ובפרקטיקה, בעיבוד קבוצתי ובקלות, ברפואה, במדעי הסביבה ובאתיקה. תואר זה נוטה למשוך חובבי חוצות מכל הסוגים.

    אנשים בתוכניות אלה יכולים לפתח מיומנויות מעניינות רבות. הם לעתים קרובות להיות בקיאים ברפואה במדבר, אשר יכין אותם להשתמש במשאבים מוגבלים לטיפול במצבים רפואיים דחופים. תלמידים יכולים גם ללמוד להוביל ולהקשיב.

    יחידת מנהיגות בחוץ זמינה רק באוניברסיטאות מסוימות. הקורסים יכולים להשתנות במידה רבה, בהתאם לתוכנית. בגלל זה, מעודדים את התלמידים לפנות לבית הספר על פי בחירתם לקבלת מידע על עלויות.

    ישנן הזדמנויות מרגש עבור מישהו עם תואר שני בהנהגה חוצות. התלמידים בדרך כלל ללמוד מיומנויות מחקר יקר המאפשרים להם לתרום לגוף של ידע סביב הרפתקה חוצות. הם מרוויחים מיומנות ייחודית להגדיר כי מכין אותם עבור מגוון רחב להפתיע של הזדמנויות עבודה, למרות להתמקד גומחה התוכנית. בוגרי עשויים למצוא את עצמם מתאימים לתפקידים מעניינים, כגון מדריך הישרדות, צלם הרפתקאות סופר, מנהל משאבים טבעיים, מתכנת בילוי, בילוי superintendent או בכיתה בית הספר חוצות מתכנת.

    תואר שני במנהיגות חיצונית הוא תואר מיוחד המוצע רק באוניברסיטאות נבחרות. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.