Keystone logo

40 תואר שני תוכניות ב לימודי קיימות חברתית 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • תואר שני במדעים MSc
  • תואר שני MA
  • לימודים קיימות
  • לימודי קיימות חברתית
תחומי לימוד
  • לימודים קיימות (40)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני תוכניות ב לימודי קיימות חברתית

    כדי ללכת עמוק יותר לתוך נושא, אתה יכול להמשיך תואר שני לאחר הרווחים שלך u200b u200b הרווקים. תואר שני זה בדרך כלל לוקח שנתיים להשלים תכונות תכונות מתקדמות אתה צריך לעתים קרובות ללמוד באופן עצמאי.

    אז, מה הוא מאסטר בלימודי קיימות חברתית? קיימות מתייחס כמה זמן משהו יכול להימשך מחקרים קיימא חברתית להסתכל על כמה זמן משהו יכול להימשך באוכלוסייה האנושית הגוברת. זה כולל דברים כגון רפואה, מזון ואדמה לחיות. אתה יכול לצפות ללמוד עוד על שינוי האקלים, ניהול קרקעות וצריכת האנרגיה. כדי להתכונן לתואר זה, לשקול השלמת עסק, הנדסה או מבנים חברתיים תואר.

    במסגרת תוכנית קיימות, כמה מיומנויות אתה יכול ללמוד הם חשיבה דדוקטיבית, ניהול וקבלת החלטות. עם כישורי חשיבה טובים, אתה יכול לייעל את חיי היומיום שלך בזמן ניהול כישורי קבלת החלטות לעזור לך לקדם שינוי חיובי בהגדרת קבוצה.

    העלות של תואר שני תלויה הרבה דברים, כולל כמה קורסים אתה יכול לקחת באינטרנט שבו נמצא בית הספר שבחרת. חשוב גם לגלות איזה סוג של עלויות הספר ואת דמי ההרשמה אתה משלם. כפי שאתה לסיים את התקציב שלך, בדוק שוב אם יש מלגות וסיוע כספי אחר זמין.

    מעסיקים המעסיקים בוגרי תואר חברתי קיימות כוללים סוכנויות ממשלתיות, קבוצות להגנת הסביבה ויוצרי אנרגיה. מעסיקים אלה רוצים שמבינים כיצד המשאבים מנוהלים בצורה הטובה ביותר באוכלוסיות אנושיות גוברות. הידע שלך של מערכות אנרגיה יכול לשמש גם כאשר מועסקים יכולת רגולטורית. כדי להרחיב את חיפוש העבודה שלך, להסתכל על הקיימות הארגונית ועל מגזר הטכנולוגיה.

    בשל עליית החשש לגבי קיימות גלובלית, יותר בתי ספר מציעים תוכנית זו תואר יותר מאי פעם. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.