Keystone logo

6 תואר שני תוכניות ב לימודי אי-שוויון 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • תואר שני במדעים MSc
  • תואר שני MA
  • לימודים קיימות
  • לימודי קיימות חברתית
  • לימודי אי-שוויון
תחומי לימוד
  • לימודים קיימות (6)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני תוכניות ב לימודי אי-שוויון

    תואר שני עוזר לתלמיד להבין נושא נוסף מעבר לתואר ראשון. תארים אלה בדרך כלל דורשים יותר מחקר מעמיק הלמידה. יתר על כן, תואר שני בדרך כלל לפתוח נתיבים קריירה מרגש עבור בוגרי נוטים לשלם יותר מאשר מקומות עבודה רק דורשים רווקים.

    מהו מאסטר בלימודי שוויון? תוכניות אלו לתואר שני מתמקדות באי-השוויון הקיים בין גברים ונשים ברחבי העולם. הקורסים עשויים להתמקד גם בצמתים של אי-שוויון, כגון גזע, נטייה מינית ומעמד כלכלי. התלמידים לומדים על ההיסטוריה של אי השוויון ועל תיאוריות הלימוד על איך להגביר את השוויון בעתיד. התלמידים לומדים לראות את החברה באמצעות עדשות חברתיות, תרבותיות וכלכליות כדי להבין טוב יותר את הכוחות המניעים אי-שוויון. רבים מאסטר בלימודי שוויון תוכניות לקחת שנתיים על סטודנט במשרה מלאה כדי להשלים.

    סטודנטים הלומדים לתואר שני בלימודי אי שוויון יכולים לפתח תחושת אמפתיה לאנשים שאינם דומים לעצמם. תחושה זו יכולה לשרת אותם היטב במאמצים אישיים וקריירה. יתר על כן, בוגרי בדרך כלל לעזוב את התוכניות האלה עם מחקר מדהים מיומנויות תקשורת כי הם בעלי ערך עבור מעסיקים רבים.

    אף שתי תכניות לתואר שני בלימודי אי שוויון עלו באותה מידה. מחירי הלימוד עשויים להשתנות בין מדינות, אזורים ואוניברסיטאות בודדות. על התלמידים לבדוק עם כל בית ספר כדי לקבוע עלויות פוטנציאליות.

    בוגרי תואר שני בלימודי שוויון יכולים להמשיך ולפתח קריירה חברתית. כמה בוגרי להמשיך להיות מנהלים או אפילו מייסדי ארגונים ללא מטרות רווח, כי עבודה עם אנשים שוליים כדי ליצור עולם יותר שוויוני. אחרים יכולים להמשיך לעבוד בארגוני רווחה ממשלתיים, לנהל צוותים של אנשים שעובדים ישירות עם אנשים נזקקים. עדיין אנשים אחרים עם תואר זה עובדים ממשלות כיועצים מדיניות. יועצים אלה מנתחים את המדיניות המוצעת כדי להבין את ההשפעה הפוטנציאלית על קהילות שוליות.

    עם תוכניות מקוונות, תלמידים רבים מרוויחים את המורה שלהם בלימודי שוויון מרחוק. אחרים בוחרים באוניברסיטאות מקומיות, וכמה סטודנטים נוסעים לחו"ל ללימודים. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.