Keystone logo

34 תואר שני תוכניות ב לימודים בין-תחומיים 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • תואר שני במדעים MSc
  • תואר שני MA
  • לימודים כלליים
  • לימודים בין-תחומיים
תחומי לימוד
  • לימודים כלליים (34)
    • חזרה לקטגוריה הראשית
    מיקומים
    מצא מיקומים נוספים
    סוג התואר
    מֶשֶׁך
    קצב הלימוד
    שפה
    שפה
    פורמט לימוד

      תואר שני תוכניות ב לימודים בין-תחומיים

      תואר שני הוא תואר שני לתואר שני המתקבל רק פעם אחת סיימה את לימודי התואר הראשון שלהם. תוכניות המאסטר בדרך כלל לוקח שנתיים להשלים, בנוסף לארבע שנים או יותר זה לוקח כדי להשלים את התוכנית לתואר ראשון.

      מה זה מורה ללימודים בין-תחומיים? מאסטר בתחום זה נועד להכשיר אנשים להיות מנהיגים ואנשי מקצוע המתמקדים בשיפור חייהם של מהגרים ופליטים ברחבי העולם. הקורסים המוצעים בתכנית זו עשויים לכלול בהוראת התלמידים את האתגרים הרבים העומדים בפני קבוצות אלה של אנשים ולהכין אותם לפעול בחמלה, במהירות ובמקצועיות כאשר מפתחים פתרונות למשברים גלובליים.

      אנשים שיסיימו בהצלחה את התכנית הזו עשויים לחוות הטבות משמעותיות, כולל אך לא רק את היכולת הגיוני, לפעול עם חמלה ולחשוב מעבר לצרכים האישיים. יכולות החשיבה החזקות הינן בעלות ערך ברוב תחומי הקריירה, והחמלה והאלטרואיזם עשויות לשפר את כל תחומי החיים.

      העלות של תוכנית מסוימת זו משתנה וצירים על מספר גורמים. משך הלימודים, מיקום האוניברסיטה והאם הקורסים המוצעים בעיקר באינטרנט או לא מקוון עשוי לשחק תפקיד במחיר הסופי.

      בוגרי תוכנית זו יש פוטנציאל להמשיך הזדמנויות קריירה מרגש רבים. אנשים עם תואר בתחום נוטים ליהנות קריירה משגשגת כמו קובעי מדיניות עבור רשויות המדינה, המדינה הלאומית לאומיים; תומכי הציבור ואלה שאינם בני מזל; פילנתרופים ועובדים סוציאליים. רבים עשויים למצוא עבודה בתוך משרדי ממשלה, עמותות וארגוני צדקה. עם זאת, בשל מיומנות כי בוגרי נוטים להחזיק, הזדמנויות בתחומים אחרים עשויים להציג את עצמם גם כן.

      אוניברסיטאות רבות מציעות תואר בלימודים בין-תחומיים, אך כאשר אחד רודף את חינוכם בסופו של דבר תלוי במיקום שלהם בלוח הזמנים שלהם. קורסים מקוונים מציעים גמישות, וזה נוח עבור רבים. למידע נוסף, חפש את התוכנית שלך למטה ופנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס הראשי.