Keystone logo

27 תואר שני תוכניות ב הנדסת אנרגיה גרעינית 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • תואר שני במדעים MSc
  • תואר שני MA
  • לימודי אנרגיה
  • הנדסת אנרגיה
  • הנדסת אנרגיה גרעינית
תחומי לימוד
  • לימודי אנרגיה (27)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר שני תוכניות ב הנדסת אנרגיה גרעינית

תלמידים שירדפו תואר שני חותרים להגביר את הידע והכישורים שלהם באזור מסוים של מחקר. רוב התוכניות דורשות תואר ראשון במשמעת בנושא. תואר שני בהנדסת אנרגיה הגרעינית יכול לספק יתרון תחרותי לקריירה בתחום.

מה הוא שני בהנדסת אנרגיה גרעינית? מחקרי תכנית מורכבים מידע ומיומנויות הקשורים לטכנולוגיה ומדיניות גרעין. קורסים עשויים לכלול פיזיקת כור, דלק גרעיני וחומרים, מחזור דלק, ניהול פסולת ובעיות בטיחות. דיונים של הקשרים כלכליים, חברתיים ופוליטיים לכוח גרעיני להכין בוגרים לתעשייה גלובלית. תלמידים לרכוש מיומנויות בהנדסה והתפעול של מערכות גרעיניות, ניטור ותהליכי ייצור, חוקים ותקנות, קריטריונים טכניים ועיצוב בטיחות. הדרכה בשזירה של אזורים אלה מייצרת את היכולת לספק מנהיגות בפרויקטים רב-תחומיים.

ברמה אישית, את היתרונות של התואר כוללים קידום הזדמנויות קריירה, בנוסף ליכולת להשתתף בפיתוח ושיפור של מערכות. העובדים והציבור שניהם יכולים להרוויח משיטות בטיחות טובות יותר ותכנון הנדסי משופר.

תוכניות זמינות ברחבי העולם והעלות משתנה בהתאם למיקום ותכנית לימודים. תלמידים צריכים לחקור את האפשרויות שלהם כדי לקבוע איזו אפשרות המתאימה ביותר למטרות שלהם.

אנרגיה גרעינית משמשת במדינות רבות ברחבי העולם, מספקת אלטרנטיבה לדלקים מאובנים בפגישה את הדרישה הגוברת לייצור חשמל. אנשי מקצוע נדרשים במדינות שבן תוכניות פיתוח מיושמות כמו גם במקומות שבם כוח גרעיני מנוצל כיום. בוגרים מועסקים על ידי חברות שירות, מעבדות, חברות ייעוץ, חברות עיצוב צמח, וגופים ממשלתיים ופרטיים.משרות כוללות תכנון הנדסי ופיתוח, מחקר, הוראה אקדמית, פרויקט או ניהול שירות ותפעול מפעל. בנוסף לתחום של ייצור חשמל, יש צורך במומחי אנרגיה גרעיניים בתחומי רפואה, חקלאות, תעשייה וביטחון.

כדי לקדם את הקריירה שלך בתעשייה הגלובלית מאתגרת זו, לחפש את התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.