Keystone logo

12 תואר שני תוכניות ב דיני קניין רוחני 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • תואר שני במדעים MSc
  • תואר שני MA
  • לימודי משפטים
  • לימודי משפט עסקי
  • דיני קניין רוחני
תחומי לימוד
  • לימודי משפטים (12)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר שני תוכניות ב דיני קניין רוחני

בעל תואר שני במשפטים מספק השכלה מיוחדת לבעלי תואר ראשון במשפטים, בין אם מקצועיים או לתואר ראשון או בתחומים הקשורים. כמה חברות וחברות דורשות תואר זה להיות מותר לתוך הפרקטיקה המשפטית.

מהו חוק הקניין הרוחני? מחקרים משפטיים ועסקיים מתמזגים כדי לתת לתלמידים הבנה מעוגלת היטב של דיני המקרקעין המקומיים והבינלאומיים, כמו גם בשווקים של היום. למד את הפרטים של סודות מסחריים, זכויות יוצרים, פטנטים וסימנים מסחריים עם תואר זה מאוד מיוחדים. העולם הטכנולוגי המתרחב תמיד מחייב את החוק להסתגל ללא הרף לנוף המשתנה. למידה על דיני קניין רוחני במרחב הקיברנטי יכול רק לעזור לקריירה של הסטודנט למשפטים פוטנציאליים.

סטודנטים למשפט קניין רוחני יכולים לחדד את המיומנויות האנליטיות והמחקריות שלהם, חשיבה ביקורתית עצמאית ומיומנויות תקשורת. לא רק אלה יכולים לסייע לחוקרים בשיטות החוק שלהם, אלא ביכולתם להבחין במידע הקשור הן בעניינים משפטיים והן עסקיים מקומיים או בינלאומיים.

רוב התוכניות דורשות שנתיים לסיום, אם כי עלותן משתנה בהתאם לאוניברסיטה. חיפוש מהיר צריך לספק את המידע הדרוש כדי לקבל החלטה כלכלית ואקדמית הודיע ​​על התוכנית הטובה ביותר עבור כל תלמיד.

הורים בתחום דיני קניין רוחני יכול להעלות את קורות החיים שלך בברירת עובדים תחרותי, ומנהלי גיוס רבים מחפשים מומחים סוגים מסוימים של החוק. גם אלה רק מתן ייעוץ כללי יכול להפיק תועלת הידע שנרכש כי רוב עורכי הדין מחויבים להיתקל היבט כלשהו של דיני הקניין הרוחני בקריירה שלהם. אפילו עורך הדין הכללי ביותר הוא צפוי לעתים קרובות לדעת היבטים שונים של דיני הקניין הבינלאומי בהתמודדות עם עניינים עסקיים. כותרות עבודה ספציפיות כוללות עורך דין קניין רוחני ועורך פטנטים.

מספר אוניברסיטאות מרחבי העולם מציעות תוכניות מקוונות וממוקדות העוסקות בחוק הקניין הרוחני. עבור השלבים הבאים, חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.