Keystone logo

21 תואר שני תוכניות ב ביולוגיה של התא 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני
  • תואר שני במדעים MSc
  • תואר שני MA
  • מדעי הטבע
  • ביולוגיה
  • ביולוגיה של התא
תחומי לימוד
  • מדעי הטבע (21)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני תוכניות ב ביולוגיה של התא

    תואר בוגר פופולרי לסטודנטים שרוצים ללמוד יותר הוא מאסטר. התלמידים יכולים לפתח תובנה גדולה יותר וידע על תחומים ספציפיים בתחומי הלימוד שלהם, אשר מסייע להכין אותם לקריירה.

    מהו מאסטר בביולוגיה של התא? תוכנית זו מיועדת לסטודנטים שרוצים להתעמק בתחום הביולוגיה המולקולרית. סטודנטים יכולים לבחור מתוך מספר נושאים שונים, אשר עשויים לכלול אימונולוגיה, סרטן, ביופיסיקה עכשווית, ביולוגיה כימית, מיקרוביולוגיה, ביולוגיה של הצמח, ביולוגיה של תא גזע, או פרמקולוגיה. שיעורים ספציפיים עשויים לכלול גנטיקה מולקולרית, ביולוגיה מולקולרית של דנ"א, העברת גנים יונקים, ביו-אתיקה, גנטיקה מתקדמת, ביולוגיה התפתחותית, נוירוביולוגיה או אימונופתולוגיה. התלמידים לומדים הן בכיתה והן בסביבות מעבדה, ורוב תכניות הלימוד כוללות פיתוח תזה מחקרית.

    ישנם יתרונות רבים עבור מי להמשיך תואר מתקדם. כמה מיומנויות שניתן לפתח הן חשיבה ביקורתית, תשומת לב לפרטים, ואת היכולת לעבוד באופן עצמאי.

    כאשר מדובר בבחירת קולג ', התלמידים צריכים להבין כי שכר הלימוד יכול להיות שונה מאוד מבית ספר אחד למשנהו. התלמידים צריכים להתקשר ולשאול על שכר הלימוד ודרישות שכר אחרים, כמו גם אם יש מלגות, מענקים, או אפשרויות סיוע פיננסי אחר זמין.

    אנשים אשר מרוויחים תואר שני בביולוגיה התא זכאים למגוון של קריירה בתחום הרפואה, בוטניקה, ביוטכנולוגיה, וגנטיקה. כמה כותרות עבודה ספציפיות עשויות לכלול ביולוג מולקולרי, מורה לביולוגיה, טכנולוגית מעבדה, מומחית מחקר, וביולוג תאית. מעסיקים עשויים לכלול מתקני בריאות, אוניברסיטאות, מעבדות פרטיות, מכוני מחקר, חברות תרופות או הממשלה. לקבלת הזדמנויות קריירה אפילו יותר, חלקם עשויים לבחור להמשיך וללמוד תואר הדוקטורט שלהם.

    בית הספר המושלם ניתן למצוא בשכונה שלך, בארץ אחרת, או זמין דרך המחשב. השתמש במסד הנתונים המקיף שלנו כדי לחפש את התוכנית שלך למטה לפנות ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי טופס להוביל.