Keystone logo

11 תואר שני MA תוכניות ב עיצוב בר-קיימא 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני MA
  • לימודים קיימות
  • עיצוב בר-קיימא
תחומי לימוד
  • לימודים קיימות (11)
    • חזרה לקטגוריה הראשית
    מיקומים
    מצא מיקומים נוספים
    סוג התואר
    מֶשֶׁך
    קצב הלימוד
    שפה
    שפה
    פורמט לימוד

      תואר שני MA תוכניות ב עיצוב בר-קיימא

      להרוויח תואר שני באמנות בדרך כלל לוקח שנתיים להשלים ומספק מחקר אינטנסיבי יותר של נושא בתחומי האמנויות, מדעי החברה או מדעי הרוח. תלמידים רבים בוחרים להמשיך תואר מתקדם כדי להבטיח קריירה משלם גבוה יותר.

      מהו תואר שני בתכנון בר קיימא? תכנון בר קיימא הוא לימוד טכניקות האדריכלות והבנייה המקדמות יעילות סביבתית. לפעמים נקרא "בניין ירוק", תחום זה של חינוך מחנך את התלמידים על ההשפעה הסביבתית של פרויקטים של בנייה ומחפש לחסוך באנרגיה, מים וחומרים במהלך הבנייה. קורסים בסוג זה של תואר עשויים לכלול עיצוב, ניהול הבנייה, ההיסטוריה של הארכיטקטורה, חומרים מתחדשים ותחזוקה ירוקה.

      סטודנטים בתחום התכנון בר-קיימא עשויים ללמוד מספר רב של מיומנויות שיכולות לסייע ביחסים אישיים ומקצועיים. בתחום זה, תלמידים עשויים לחדד מיומנויות מנהיגות חזקה ולהפוך לתקשורת יעילה. תלמידים רבים מרוויחים מיומנויות יצירתיות לפתרון בעיות, ותכונות אלה חלות על תעשיות רבות.

      אורך תכנית הלימודים, סוג בית הספר ומיקומו של המוסד יכולים להשפיע על עלות השגת תואר שני. הדרך הטובה ביותר לקבוע את העלות הכוללת של השגת תואר היא על ידי מחקר של בתי הספר בנפרד ולהשוות את התוצאות.

      קריירה בתחום העיצוב בר קיימא עשוי להיות רבים כמו דחיפות אחריות סביבתית עולה, סטודנטים עם תואר שני יכול לעתים קרובות לבקש עמדות מנהיגות יותר מאשר סטודנטים עם תואר ראשון בלבד. אנשי מקצוע רבים בתחום הנוף והעיצוב מחפשים אנשי מקצוע משוכללים בעיצוב בר-קיימא לתפקידים כגון מעצבים, מנהלי פרויקטים, פקחים ומנהלי אספקה. קריירות אחרות ניתן למצוא בעסקים, אנרגיה, טכנולוגיה וחינוך גם כן.

      ישנם אלפי אוניברסיטאות ומוסדות חינוך אחרים ברחבי העולם המציעים תואר שני. רבים של תוכניות אלה מציעים גם מקוונים ו במשרה חלקית כמובן אפשרויות כדי להתאים מגוון של תלמידים. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.