Keystone logo

בקמפוס תואר שני MA תוכניות ב עיצוב אביזרי אופנה ב אסטוניה ל 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני MA
  • אופנה
  • בקמפוס
תחומי לימוד
    שירותי בריאות (0)לימודי אדריכלות (0)אופנה (0)לימודי אמנות (0)אמנויות הבמה (0)לימודי אנרגיה (0)בנייה (0)לימודי הנדסה (0)חינוך (0)לימודי טכנולוגיה (0)
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

בקמפוס תואר שני MA תוכניות ב עיצוב אביזרי אופנה

ציור, תולדות האמנות, תפירה ותורת הצבע הם כמה מן הנושאים שעשויים להיות מכוסה תוכנית עיצוב אביזרים. תוכניות אלה נוצרים כדי לעזור לתלמידים לפתח את הכישורים הדרושים כדי לעבוד בנישה אביזר של עיצוב אופנה.

אסטוניה היא בין השאר ידוע ליערות שלה (שהם מהווים כמעט מחצית מהשטח) ובשביל להיות המדינה היחידה באירופה עם כיסוי רשת 4G כמעט מוחלט. אסטוניה מספקת חינוך ברמה גבוהה והכרה בינלאומית, ואוניברסיטאות רבות בארץ מציעה תוכניות לתואר בשפה אנגלית.

תואר שני הוא התואר שני הוענק לסטודנטים שסיימו את תכנית לימודים במדעי הרוח או נושאי אמנות כגון היסטוריה, תקשורת, פילוסופיה, תיאולוגיה או אנגלית. התואר שני בדרך כלל דורש קורסים, מחקר ובדיקות בכתב.

למידה בקמפוס מתייחסת להשתתפות בשיעורים באופן אישי. זה בדרך כלל כרוך ביציאה לשיעורים מסורתיים ולהרצאות, השתתפות בפעילויות קבוצתיות ועיסוק עם סגל ועמיתים באופן אישי. למידה בקמפוס כוללת לעתים קרובות גם גישה למעבדות, ספריות ומשאבים אחרים בקמפוס כגון מועדוני סטודנטים, משרדי שירותי קריירה ומרכזי בילוי.