Keystone logo

2 תואר שני MA תוכניות ב ניהול בתי מלון 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני MA
  • תיירות ואירוח
  • ניהול בתי מלון
תחומי לימוד
  • תיירות ואירוח (2)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

תואר שני MA תוכניות ב ניהול בתי מלון

תואר שני הוא תואר שני גדול שיכול לעזור לתלמידי הרחבת השכלתם ולצבור ידע מיוחד כדי להכין אותם למקום העבודה. רוב התוכניות יימשכו שנה עד שנים ומתמקדות בנושא מסוים.

מהו תואר שני בניהול מלון? זוהי תכנית שנועדה לסייע לתלמידים שמעוניינים לעבוד בתעשיית האירוח. קורסים בנויים ללמד את התלמידים כיצד לפעול בסביבה המהירה של בתי מלון ומסעדות. תלמידים לומדים ידע על התעשייה, ולעתים קרובות לרכוש מיומנויות אמיתיות שהם יכולים להשתמש בעבודה. כמה מהמושגים לימדו כוללים ניתוח, לוגיסטיקה, היסטוריה, פעולות, קשרי לקוחות, ועוד. ישנן תוכניות הלימוד זמינות בקמפוס ואפשרויות ללימוד מרחוק כדי להתאים לצרכים של תלמידים בכל רחבי העולם. כמו כן, בתוכניות מסוימות להדגיש ניהול ברמה הבינלאומית, בעוד שאחרים מלמדים על תיירות, אירוע, וניהול מסעדה.

יש תואר מתקדם בניהול בתי מלון יתרונות רבים. השיעורים לעתים קרובות מתוכננים על ידי ארגונים מובילים בתעשיית האירוח. רבים מהם ללמד את הבעיה חדשנית פתרון גישות כדי לסייע לתלמידים למצוא יותר הצלחה כאשר הם נכנסים למקום העבודה. בנוסף, יש לי כמה תוכניות תואר שני הזדמנויות התמחות.

עלות הצטרפות לריבונו של קורס אמנות משתנה בהתאם לבית הספר. מאחר שיש אוניברסיטאות ברחבי העולם, זה רעיון טוב כדי לחקור את העלות עם כל בית ספר. הם יכולים לספק מידע מפורט על שכר לימוד ותשלומים אחרים.

בוגרי תכנית זו לעתים קרובות לעבוד בתפקידים שונים בתעשיית האירוח. זה הנפוץ לעבוד ברמת הניהול. לרבים יש מקומות עבודה בבתי המלון הטובים ביותר בעולם, בעוד שאחרים עובדים עבור מסעדות. חלקם גם מתמחים בניהול אירועים לחברות הכנסת אורחים. קיימות אפשרויות רבות למשרות בהתאם הרצונות, skillset, והרקע שלך.

אם אתם מעוניינים בתחום זה מרגש של מחקר, אז אתה צריך להחיל באופן מקוון. חיפוש עבור התכנית שלך למטה וקשר ישיר למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.