Keystone logo

7 תואר שני MA תוכניות ב ייעוץ בבית הספר 2024

מסננים

מסננים

  • תואר שני MA
  • חינוך
  • פסיכולוגיה חינוכית
  • ייעוץ בבית הספר
תחומי לימוד
  • חינוך (7)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    תואר שני MA תוכניות ב ייעוץ בבית הספר

    תואר שני הוא התוצאה הסופית של שנים של לימודים לתואר שני, אשר מגיע לאחר תואר ראשון. זה עשוי להעפיל בוגרי כמומחה בתחום הנבחר שלהם של המחקר ולאפשר להם להמשיך תואר גבוה יותר אם הם רוצים.

    מהו תואר שני בייעוץ בבית הספר? זה תואר שיכול לתת בוגרי התוכנית הכישורים הדרושים להם כדי להיכנס לתחום הייעוץ. הבוגרים צריכים להיות מסוגלים לאבחן ביעילות ולטפל בחולים בסביבה בית ספרית עם בעיות בריאות הנפש השונות, לזהות אזורים פוטנציאליים שבהם מישהו עשוי להזדקק לעזרה ולספק הדרכה היכן שנדרש. הקורסים הנדרשים בתכנית זו כוללים ייעוץ לפיתוח, ייעוץ קבוצתי, מכללה על-תיכונית וייעוץ לקריירה, מיומנויות ייעוץ, מגוון חברתי ותרבותי וילדים ונוער במערכות בית-ספר ומשפחה.

    בית הספר יועץ תואר צריך לתת לבוגרים את הכישורים הדרושים להם כדי להיכנס לתחום של ייעוץ. רוב הבוגרים יש האזנה יעילה, תקשורת, מיומנויות אנליטיות ומנהיגות. מיומנויות אלה יכולים לתת להם את הרגל בחיפוש העבודה שלהם.

    עלויות התוכנית לתואר שני משתנות בהתאם לתחום הלימוד, מיקום בית הספר ומחויבות הזמן של התלמיד. התלמידים צריכים לנסות ליצור קשר עם בית הספר שלהם עניין כדי להבין טוב יותר את העלויות.

    מי שסיים את לימודיו לתואר שני בייעוץ בית-ספרי אמור להיות מסוגל למצוא עבודה בבתי ספר יסודיים, בינוניים או תיכוניים, הן בהגדרות ציבוריות והן בפרטים פרטיים. הבוגרים יכולים גם להיות מסוגלים למצוא עבודה בתחום ההשכלה הגבוהה. אפשרויות הקריירה הפוטנציאליות כוללות יועץ בית ספר, יועץ קריירה, מפקח קליני, מחנך קהילתי או ייעוץ פרטי. עם הזמן השקיע בעבודה ותואר נוסף, הבוגרים לא צריך שום בעיה עולה לתפקידים משלמים גבוה, במיוחד אם הם בוחרים לעבוד תחת פרקטיקה פרטית או בתפקיד יועץ בכיר.

    סטודנטים יכולים למצוא תוכניות ייעוץ מקוון בבית הספר באוניברסיטאות שנועדו לעזור להם אם הם גרים באזורים כפריים ולא יכול לנסוע. חפש את התוכנית שלך למטה פנה ישירות למשרד הקבלה של בית הספר על פי בחירתך על ידי מילוי הטופס להוביל.