
תואר שני in
מאסטר בכיר בניהול בתי מלון ותיירות דיגיטלית 4.0
w.academy

מידע מפתח
מיקום הקמפוס
שפות
אִיטַלְקִית
פורמט לימוד
למידה מרחוק
מֶשֶׁך
120 שעה (ות
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
רקע ומצב
תיירות היא בהחלט תחום בהתקדמות חזקה ומתמשכת. זה באמת חשוב לצבור כישורים ניהוליים מעודכנים ולהיות בעל הכלים הנכונים ולהיות תחרותיים. כדי לפרש את ביקוש השוק הזה ולערוך ניתוח של הצרכים, קבוצת Sida מארגנת מאסטר מנהלים המוקדש כולו לאירוח באמצעות מיומנויות טכניות ומעשיות נרכשות שדרושות כדי להיות מוכנות ובהתאם להקשר של היום. המאסטר שואף להכשיר דמות מקצועית להיות מנהל מלון. ולוודא שהמועמדים יודעים למלא תפקיד חשוב בבית מלון, מסוגלים להוסיף ערך לחברה ולא רק משמשים לכיסוי תפקידים תפעוליים. המאסטר מכין את המועמדים לתעשייה.
סטודנטים אידיאליים
תכנית לימודים
תכנית
- מודול 1: ניהול תעשיית האירוח
- מודול 2: שיווק חדשני, ניהול אסטרטגי
- מודול 3: משרד קדמי, טכניקות מכירה וקשרי לקוחות
- מודול 4: ניהול משק בית
- מודול 5: תיירות דיגיטלית
- מודול 6: ניהול הכנסות
- מודול 7: מיקוד: מזון ומשקאות
- מודול 8: מיקוד: ניהול אירועים
- מודול 9: התמקדות: ניהול בריאות וספא
- מודול 10: תוכנת ניהול, בשיתוף עם Serenissima Informatica בפאדובה
- מודול 11: ניהול נתונים ופרטיות בתעשיית האירוח
- מודול 12: עיצוב תיירות חוויה
משך זמן ונוכחות
120 שעות הדרכה/שיעורים + התמחות מעצבת של 6 חודשים
המהדורה הבאה
- בולוניה: ספטמבר
פלוס והסמכה
ועוד
- אפשרות להתמחות לחברות איכותיות.
- מאמנים מנוסים הפועלים כיום בנושאים ספציפיים.
- תיאור מקרה, המלצות ועבודת פרויקט אמיתית עבור החברות השותפות.
- לפי בקשה, אימון והדרכה בחברה באמצעות ערבות והתמחות בתשלום.
- תמיכה בחיפוש ההתמחות הודות לרשת השותפים הענקית שלנו.
- הקצאת מלגה למועמדים מצטיינים.
- אפשרות השתתפות בסמינרים הקשורים לתכנית הלימודים.
- מולטימדיה מלאה ותמיכה חינוכית מעמיקה עם סדנאות ופעילויות אפשריות.
- אימון מזרחי.
תעודות
בתום ההדרכה, המשתתף ירכוש:
- תעודת נוכחות בקורס מאסטר
- תעודת מיומנויות נרכשות
- תעודת השתתפות בקורס אנגלית בחו"ל (אם השתתף)
- תעודת בטיחות ומניעה במקום העבודה (טופס כללי)
תעודה
גלריה
תוצאת התוכנית
יעדים
למנהל המאסטר בניהול מלונות ותיירות דיגיטלית יש מטרה להכשיר פרופילים מיוחדים בתחום האירוח. המאסטר מיועד גם לצוות העובדים בבית מלון, וממלא תפקידי אחריות. המשתנה האסטרטגי להצלחה ולערך המוסף לענף המלונאות הוא מקצועיות משאבי אנוש, בהכרת המגזרים או הפונקציות של המלון ומערכת הקשרים שלו. המאסטר רוצה להכין אנשי מקצוע בעלי כישורי פתרון בעיות גבוהים המנצלים הזדמנויות להגדלת הרווחיות והנראות.
של המלון. בעידן התיירות החווייתית כבר לא מספיק כדי לענות על כל הצרכים של האורחים, אלא בהחלט הכרחי לחרוג מהצרכים שלהם. לשם כך יש צורך לדאוג לכל פרט ופרט בניהול המלון ומבטיח שירות איכותי. תכנית ההכשרה למצוינות המוצעת הינה ייחודית בזירה הלאומית משום שהיא מקדמת חזון וניהול יזמי בענף האירוח, המגשר על הפער בין הביקוש להיצע השוק. לקורס ההכשרה יש תמיכה מהחברה ובתפקיד שהמועמד יקרא למלא בשלב ההשמה, על מנת להבטיח שבמהלך ההתנסות, למידה מתוך עשייה מסוגלת ליצור באופן מיידי ערך מוסף. הכל כדי למקסם את ההזדמנויות להשתלבות.
אפשרויות קריירה
דמויות מקצועיות יוצאות
- מנהל מלון
- עוזר להנהלה (מנהל מלון זוטר)
- מנהל חלוקת חדרים
- מנהל משק בית
- שוֹעֶר
- מנהל המשרד הקידמי
- פקידת קבלה מנהלת מכירות במלון
- יועץ יעד
- מארגן טיולים
- מנהל הזמנות
- מתכנת תיירים