מאסטר במדע בניהול ושיווק אסטרטגי
University of Malta
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Msida, מלטה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 400 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2024
* מועמדים מקומיים/האיחוד האירופי/EEA: דמי הרשמה שנתיים: 400 יורו; מועמדים שאינם האיחוד האירופי/שאינם EEA: סך כל שכר הלימוד: 10,800 יורו
מבוא
מידע על הקורס
- שם הקורס: תואר שני בניהול ושיווק אסטרטגי
- קוד הקורס: PMSCSMNMRKFTT8
- פוסט -נאומי: תואר שני (מליטה)
- רמת ההסמכה: מחזור ב '
- רמת מסגרת ההסמכה הלאומית: רמה 7
- משך הזמן: 3 סמסטרים
- אופן נוכחות: משרה מלאה
- סה"כ נקודות זכות ECTS: 90
- רכז: עמנואל סעיד
- נמסר על ידי: הפקולטה לכלכלה, ניהול וחשבונאות
קבלה
תכנית לימודים
סקירת הקורס
התכנית מציעה הזדמנות למשתתפים לפתח מיומנויות וגישות חשיבה ביקורתית, יחד עם ידע מאוזן (מבחינת עומק ורוחב) של תיאוריות ופרקטיקות עדכניות שארגונים בכל תעשייה דורשים ממנהלים ומנהלי שיווק מודרניים. גישה זו שמה לה למטרה לעזור לבוגרים להפוך למנהלים המאמצים ושומרים על דיסציפלינה שבה החלטות מתקבלות בעקבות הערכה חריפה של סיכונים המבוססת על ראיות אמינות ותקפות שנאספו לגבי שווקים, תחרות ולקוחות, במקום להסתמך על אופנות ניהול.
כל יחידות הלימוד מסתמכות על החשיבה והרעיונות העדכניים ביותר בדיסציפלינה הרלוונטית, בהתבסס על מחקר אמפירי המוביל להופעתם של תחומים חדשים המבוקשים בקרב מעסיקים בכלכלות מפותחות.
תוצאת התוכנית
תוצאות למידה
התוכנית עוזרת לתלמידים לפתח:
- ידע והבנה מאוזנים של החשיבה והרעיונות העדכניים ביותר בדיסציפלינה הרלוונטית בהתבסס על מחקר אמפירי בתחומים חדשים כמו מדדי ביצועים של אנשים, אנליטיקה דיגיטלית, מודל החלטות, עיצוב שירות ושיווק חברתי;
- מיומנויות אינטלקטואליות מפותחות באות לידי ביטוי באמצעות המשגה והנמקה של אפשרויות ותפקידים באסטרטגיה ארגונית ושיווקית על ידי קריאת תיגר על מושגים, מידע ונתונים כהיבטי ליבה של גישה לתובנות, איסוף, סינון והפצה בסביבה ארגונית;
- יכולות משופרות לדיון בהיבטים של אסטרטגיה תאגידית ואסטרטגית שיווקית למגוון של קהלים השוררים בהקשרים ארגוניים רגילים;
- יכולות מוגברות להמשגה יצירתית של הצעות הכוללות תכונות מוצר/שירות, תקשורת, הפצה, רמות שירות ותהליכים במגוון תנאי שוק;
- מיומנויות ניתוח מספריות ואיכותיות מוגברות כמו גם יכולת לבצע פרויקטי מחקר באופן עצמאי וכן יכולת לפרוס כלי ניתוח דיגיטליים ליצירת ויישום תקשורת שיווקית הבולטת מהקהל;
- נטייה יזמית לעיצוב ופריסה יצירתית של אסטרטגיות ארגוניות המתורגמות בתכנון ופריסה של משאבי אנוש מתאימים עם רלוונטיות לפעולות שיווק ספציפיות, כמו גם
- יכולת לעצב הצעות שירות הפונות ללקוחות ממוקדים (באמצעות תובנות לקוחות) ולפרוס משאבים ביעילות באמצעות רציונליות חריפה המוטמעת בקבלת החלטות תוך שמירה על איזון בין יעדים ארגוניים ועסקיים נוקשים וצרכי החברה.
אפשרויות קריירה
הקורס מיועד ל
התוכנית מכוונת לאנשים בעלי תואר ראשון בניהול או שיווק ומתכננים קריירה בתחומים אלה.
הזדמנויות קריירה וגישה ללימודים נוספים
בוגרי התוכנית עומדים בפני אינספור הזדמנויות קריירה בתפקידי שיווק ותפקידי ניהול קשורים במגוון תעשיות, מקומיות ומחו"ל. הזדמנויות ספציפיות עשויות לכלול מגזרי צמיחה מהירה כמו i-gaming, שירותים פיננסיים ומגזרי שירות אחרים.