תיאטרון MA
University of Lincoln
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Lincoln, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 - 2 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* בינלאומי. בית / איחוד אירופי: 7,900 ליש"ט. בית (כולל מלגת בוגרים בהפחתה של 20%) 6,320 ליש"ט. בינלאומי (כולל בוגרים בינלאומיים / מלגה גלובלית לתואר שני בהנחה של 2,000 ליש"ט) 14,000 ליש"ט.
גלה את לינקולן בכל מקום שאתה נמצא בעולם
הסמינרים המקוונים שלנו, כיתות אמן בנושא, מפגשי שאלות ותשובות ושיחות פאנל סטודנטים הם דרך מצוינת לגלות איך זה לחיות וללמוד University of Lincoln .
מבוא
הקורס נועד לספק פרספקטיבה של 360 מעלות על ביצועים כדי לשקף את הצורך בקריירת תיק במאה ה -21, תוך התמקדות ייעודית בדרמטורגיה.
תיאטרון MA שם דגש על המגוון הרחב של ההתפתחויות האחרונות בתחום הדרמה, התיאטרון והפרקטיקה והמחקר. התוכנית עושה שימוש מלא במומחיות הצוות ברחבי בית הספר לאמנויות הבמה לאמנות הבמה, המגלם ידע מעמיק ביצירת תיאטרון עכשווי.
הצוות בעל מומחיות בניהול חברות טיולים מקצועיות, מחזאות, דרמטורגיה, ביקורת תיאטרון, וכתיבת בקשות מצליחות למענקי מחקר והצעות מימון. הצוות פעיל-המחקר שלנו מפרסם ספרות אקדמית בנושא דרמטורגיה ועיצוב תיאטרון.
לסטודנטים יש אפשרות ליהנות משילוב של התנסות מעשית ולימוד עיוני. גישה זו נועדה לשפר את סיכויי הקריירה על ידי הכנת התלמידים למגוון תפקידים בתיאטרון, הפקת מדיה, ניהול, מחקר וחינוך.
איך אתה לומד
תאטרון MA נלמד לאורך השנה האקדמית באמצעות הרצאות, סמינרים, סדנאות קבוצתיות ואסטרטגיות למידה משולבות תוך שימוש במתקנים, כולל אולפני הביצועים של מרכז לאמנויות הבמה של לינקולן, סביבת הלמידה המקוונת של BlackBoard והטכנולוגיות הדיגיטליות העדכניות ביותר שמאפשרות לנו לעסוק בלומדים מגוונים באמצעות מגוון של אמצעים.
בין המפגשים המתוכננים, הסטודנטים צפויים לעסוק במחקר עצמי, הנתמך על ידי סגל אקדמי, הכולל מאמרי יומן מוקדשים או אוטונומיים, פרקי ספרים ועיתונאות רלוונטית, וכן צפייה בתוכן וידאו ועיסוק בחומרים אחרים, לעתים קרובות הציע או נגיש באמצעות כל אתר למידה מקוונת של כל מודול. התלמידים גם מבצעים משימות פורמטיביות קבועות שאינן מוערכות כחלק מהציון הסופי שלהן, אלא נועדו להניב יתרונות משמעותיים ללמידתם.
מבנה התוכנית
מונח 1
- פרספקטיבות על ביצועים
- שטחי מחקר
- כתיבה על תיאטרון
מונח 2
- פרספקטיבות על ביצועים
- דרמטורגיה הלכה למעשה
- כתיבה לתיאטרון
מונח 3
- בקורס הסופי, התלמידים ישלימו גם את פרויקט המחקר, את פרויקט עיסוק המחקר, או את הפרויקט המשותף.
שעות יצירת קשר
בשל אופי התוכניות לתארים מתקדמים, חלק ניכר מזמנך יושקע בלימוד ומחקר עצמאי. סטודנטים למחקר יתקיימו פגישות עם המנחים האקדמיים שלהם, אולם קביעותם תשתנה בהתאם לדרישות האישיות, תחום הנושא, זמינות הצוות ושלב התוכנית. בתוכניות לימדות, שעות הקשר השבועיות עשויות להשתנות בהתאם לאפשרויות המודול הבודדות שנבחרו ולשלב הלימוד.
שיטות הערכה
האופן שבו תוערך בקורס שלך ישתנה בהתאם לנושא וסוג התוכנית לתואר שני שתבחר. תוכנית לימוד יכולה לכלול עבודת גמר בכתב, בחינות, מצגות ופרויקטים. תוכנית מחקר יכולה לכלול תזה, בחינה בעל פה והצגה בפני קבוצת אקדמאים בתחום המחקר. ניתן לצפות ממך להדגים כיצד ממצאי המחקר שלך תרמו לידע או פיתחו תיאוריה או הבנה קיימים. אנא עיין בדפי הקורסים האינדיבידואליים למידע נוסף.
מודולים
- דרמטורגיה בפועל (ליבה)
- פרספקטיבות על ביצועים (ליבה)
- שטחי מחקר (ליבה)
- כותב על תיאטרון (ליבה)
- כתיבה לתיאטרון (ליבה)
- פרויקט שיתופי (אפשרות) †
- תרגול כפרויקט מחקר (אפשרות) †
- פרויקט מחקר (אפשרות) †
איך אתה מוערך
מודולים נבחנים על ידי שילוב של חיבור כתוב, תיק עבודות קריטי, בלוג סטודנטים, טופס מימון, מאמר עתידני פוטנציאלי, דיון בפאנל, מצגת פרטנית וקבוצתית ו / או סדנה מעשית ממוקדת או ביצועים. התקדמות הסטודנטים כפופה להערכות רציפות על כל המודולים בתכנית בנוסף לתפוקות המוערכות הסופיות.
ההערכה תתמקד: הדגמה של מעורבות מעשית ותיאורטית במחקר; הצגה והפגנת ידע על מגוון רחב של מופעי תיאטרון; חקירה וניתוח קריטיות; וקונטקסטואליזציה של עבודתם של התלמידים ועבודתם של אחרים בתחום הפרקטיקה וההשכלה ההיסטורית או העכשווית.
סטודנטים בתיאטרון MA משחקים תפקיד פעיל בבחירת המיקוד, ובמקרים מסוימים אף את דרכי ההערכה שלהם בהתייעצות עם מורי מודעים רלוונטיים ובדרכים המתאימות ליעדי הקריירה האישיים שלהם. פרקטיקה זו מאמצת את האתוס הליבה University of Lincoln של "סטודנט כמפיק" על ידי העצמת סטודנטים לתואר ראשון כדי לעצב ולקחת בעלות על הלמידה שלהם.
משוב הערכה
המדיניות University of Lincoln בנושא משוב על הערכה נועדה להבטיח שאקדמאים יחזירו הערכות במהלך הקורס לתלמידים מייד - בדרך כלל תוך 15 ימי עבודה ממועד הגשתם.
"תיאטרון MA הציע לי את ההזדמנות לכתוב הצגה ולקחת אותה לפסטיבל פרינג 'באדינבורו 2016, שם נראו עבודותיי בצורה ביקורתית בקנה מידה לאומי. זהו ללא ספק ההישג הגאה בחיי ומשהו שמעולם לא היה אפשרי. בלי קורס תואר שני. "
קייט ניומן
מלגות
ישנן דרכים יותר מתמיד לממן את לימודיך לתואר שני, בין אם ברצונך לעשות קורס לימד או מחקר. למי שרוצה לעבור קורס מאסטר, אתה יכול לבקש הלוואה כתרומה לקורס ועלויות המחיה. הלוואות זמינות גם למי שמעוניין לבצע לימודי דוקטורט. האוניברסיטה מציעה מספר מלגות וסטודנטים ממומנים למעוניינים בלימודים לתואר שני.
עלויות נוספות ספציפיות לקורס
עבור כל קורס, ייתכן שתגלה שיש עלויות נוספות. אלה עשויים להיות ביחס לבגדים, לחומרים או לציוד הספציפי הנדרש.
לגבי ספרי הלימוד, האוניברסיטה מספקת לסטודנטים אשר נרשמים לרשימת קריאה מקיפה ותמצא כי הספריה הנרחבת שלנו מחזיקה גם בחומר או בגירסאות וירטואליות של טקסט הליבה שאתה נדרש לקרוא. עם זאת, ייתכן שתעדיף לרכוש חלק אלה בעצמך ואתה תהיה אחראית על עלות זו.
דרישות כניסה 2021-22
תואר הצטיינות או שווה ערך.
אם למדת מחוץ לבריטניה ואינך בטוח אם ההסמכה שלך עומדת בדרישות הנ"ל, אנא בקר בדפי ארצנו למידע על כישורים מקבילים.
סטודנטים בחו"ל יידרשו להפגין בקיאות בשפה האנגלית המקבילה ל- IELTS 6.0 בסך הכל, עם מינימום של 5.5 בכל אלמנט. למידע על כישורים אחרים בשפה האנגלית שאנו מקבלים, אנא בקר בדף הדרישות באנגלית.
אם אינך עומד בדרישות ה- IELTS הנ"ל, ייתכן שתוכל לקחת חלק באחד מהקורסים שלנו לפני כיתת לימוד אנגלית ואקדמית . קורסים מומחים אלה נועדו לעזור לסטודנטים לעמוד בדרישות השפה האנגלית לתכנית הלימודים המיועדת שלהם.
הוראה ולמידה במהלך קוביד -19
בליבולן, קוביד 19 עודד אותנו לבדוק את הנוהגים שלנו וכתוצאה מכך לנצל את ההזדמנות למצוא דרכים חדשות להעצים את חוויית התלמיד. ביצענו שינויים בגישת ההוראה והלמידה שלנו ובקמפוס שלנו, כדי להבטיח שהתלמידים והצוות יוכלו ליהנות מחוויית למידה בטוחה וחיובית. אנו נמשיך לעקוב אחר ההנחיות הממשלתיות ולעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם המומחים המקומיים לבריאות הציבור ככל שהמצב יתקדם, ולהתאים את ההוראה והלמידה שלנו על מנת לשמור על הקמפוס שלנו בטוח ככל האפשר.
תחומי מחקר, פרויקטים ונושאים
בשנים 2018-19, תיאטרון MA נהנה מקשרים הדוקים עם יוזמות שיתוף המומחיות בבית הספר ובמכללות, מפגשים קריטיים ושיחות מגדל, ומנהיגי התוכנית שואפים לטפח הזדמנויות כאלה ואחרות בעתיד.
מאפיינים
בעבר, סטודנטים לתיאטרון MA השתתפו בטיולי לימוד בנוטינגהאם, שפילד ולידס. יתכנו הזדמנויות להשתתף באירועי רשת מקצועיים ועמיתים ברשת כגון מפגשים קריטיים, בהנחיית בית הספר, ואירוע מגדל שיחות עבור סטודנטים לתואר שני וצוותים ברחבי המכללה לאמנויות.
יש פוטנציאל לסטודנטים להסתבך עם פעילויות חוץ עם חברת לינקולן שלוקחת באופן קבוע מופעים לשוליים באדינבורו מדי שנה.
סטודנטים עשויים גם לקבל הזדמנות לעסוק ב- Horizons, יוזמת למידה מעורבת שנועדה לסייע להם בפיתוח כישורי יכולת תעסוקה ספציפית לנושאים, ומיומנויות בינתחומיות ודיגיטליות, תוך התבססות על שש נושאי המחקר University of Lincoln
מיקומים
מודול הליבה הלימודי מבוסס העבודה, דרמטורגיה בפועל, מציע בחירה בין שלושה Pathways השמה - תעשייה, פדגוגיה או מקוונת - מה שמאפשר לסטודנטים לעסוק בעבודות אמנותיות המתבצעות באמצעות מיקומים בענף באזור; עם מרצים לדרמה על מודולים מעשיים לתואר ראשון; או באמצעות שיתופי פעולה דיגיטליים.
תינתן רשימה של מארחי השמה אפשריים, אך הסטודנטים מוזמנים לספק את עצמם. על התלמיד יהיה לקיים קשר עם מארחו, לנהל משא ומתן כיצד יעבדו עימם ולכסות עלויות נסיעה נוספות שנגרמו.
ראיונות וימי מועמדים
מועמדים עשויים להתבקש להשתתף בריאיון באופן אישי, בטלפון או באינטרנט. ראיות בכתב יידרשו בצורה של מדגם אחרון של כתיבה ביקורתית או יצירתית. צפוי כי מועמדים פוטנציאליים יחקרו את הקורס ויהיו מוכנים לדבר עליו. אנא צרו קשר עם מנהיגי התוכנית למידע נוסף.
קריירה ופיתוח אישי
בוגרי תיאטרון מתכנית זו המשיכו לעבוד בתעשיית התיאטרון בתחומים כמו כתיבה, תכנון, הופעה, דרמטורגיה, ואחרים יצירת תיאטרון. בוגרים הקימו חברות תיאטרון ועבדו עם מקומות לאמנויות, במינהל, בשיווק או מאחורי הקלעים. חלקם עברו למחקר לתארים מתקדמים והפכו למרצים בהשכלה גבוהה.
צוות קריירה ותעסוקה אוניברסיטאי מציע ליועצים מוסמכים שיוכלו לעבוד אתכם בכדי לספק ייעוץ אישי ותמיכה וקריירה בהתאמה אישית במהלך שהותכם באוניברסיטה. כחבר בוגרינו אנו מציעים תמיכה אחת לאחת בשנה הראשונה לאחר סיום הקורס, כולל גישה לאירועים, מידע על מקום פנוי ומשאבי אתרים; עם גישה למשרות פנויות מקוונות ומשאבים וירטואליים ואתרים לשנתיים הבאות.
שירות זה יכול לכלול אימון אחד על אחד, ייעוץ קורות חיים והכנה לראיון כדי לעזור לך למקסם את ההזדמנויות העתידיות שלך.
השירות פועל בשיתוף פעולה הדוק עם מעסיקים מקומיים, ארציים ובינלאומיים, הפועל כשער לעולם העסקים.
קבלה
תכנית לימודים
דרמטורגיה בפועל (ליבה)
מדוע מיומנויות קריטיות חשובות בהקשרים של יצירת תיאטרון עכשווי? באילו דרכים יכולות מיומנויות אלו להזין תהליכי יצירת תיאטרון? כיצד נוכל לשווק את עצמנו כיוצרי תיאטרון ביקורתיים כדי למשוך את העניין של מוסדות חינוך, ארגונים ותעשיות מבוססות אמנויות? וכיצד נוכל לתרום באופן משמעותי לעבודתם של גופים כאלה?
מודול זה מספק הזדמנויות ליישם תרגול קריטי לתהליכים יצירתיים בדרכים מועילות הדדיות.
פרספקטיבות על ביצועים (ליבה)
אילו תכונות מאפיינות פרקטיקות תיאטרון והצגה עכשוויות? אילו גורמים עיצבו את התפתחותם בהקשרים לאומיים ובינלאומיים השוואתיים? כיצד הגיבו התיאטרון והפרפורמנס לחברה העכשווית? מהן הסוגיות המרכזיות העומדות בפני מתרגלים ומוסדות אמנויות כיום? ואילו מסגרות תיאורטיות עשויות לעזור לנו להבין את נופי התיאטרון והפרפורמנס העכשוויים?
מודול זה בוחן שאלות אלו על ידי מתן מגוון נקודות מבט על ביצועים ממומחים University of Lincoln ומחוצה לה.
שיטות מחקר (ליבה)
כיצד נוכל להעמיק את הגישות שלנו למחקר? כיצד עשויות גישות עמוקות וספציפיות למחקר להעשיר את העבודה הביקורתית והיצירתית שאנו מייצרים? מהן ההבחנות והחפיפות בין מתודולוגיות מחקר שונות לבין פרויקטי הגמר השונים שהם מסוגלים להפיק?
מודול זה מספק הזדמנויות לראות את פרקטיקות המחקר מחדש: כגירויים יצירתיים ואינטלקטואליים, וכחלק בלתי נפרד מהפקת עבודה מקורית.
כותב על תיאטרון (ליבה)
מה נותנים הקשרים מקצועיים, תרבותיים ותיאורטיים שונים להבנתנו את התיאטרון? כיצד נוכל לנתח יצירת תיאטרון לעומק ולהעביר את הידע העמוק הזה במגוון דרכים? כיצד נוכל לכתוב על תיאטרון בבהירות ובדיוק עבור קוראים שונים?
מודול זה בוחן ומוציא לפועל מגוון אופני כתיבה מקצועיים על תיאטרון: כחוקרים, כמבקרים וכיוצרי תיאטרון.
כתיבה לתיאטרון (ליבה)
איך כותבים לתיאטרון? איך אנחנו מבצעים כתיבה ואיך מתפקדת הכתיבה שלנו? איך מה שאנחנו כותבים משקף את מי שאנחנו ואת העולם שבו אנחנו חיים? כיצד נוכל לתת קול לדברים שלא נאמרו ולדבר אמת לכוח? כיצד נוכל למצוא את המילים שהאירועים גורמים לנו לדבר? איך מילים יכולות לצייר אלף תמונות?
בשאלות כגון אלה, לסטודנטים יש הזדמנות לכתוב יצירה חדשה של תיאטרון ולהרהר על התהליך הזה במטרה להפוך ליוצר תיאטרון ביקורתי.
יצירת תיאטרון לקהל צעיר (אופציה)†
יצירת תיאטרון לקהל צעיר מאתגרת את התלמידים לגלות ולפתח באמצעות יצירה מבוססת סטודיו, יצירה משותפת, את המתודולוגיות הבסיסיות של הפרקטיקות האמנותיות הייחודיות שלהם, מה שמוביל להופעה באורך מלא במקום מקצועי. יצירת תיאטרון לקהל צעיר שואפת לעזור לתלמידים לענות על השאלות הבאות של התרגול שלהם: כיצד נוכל לחקור ולהרחיב את הגבולות של יצירת הופעות TYA עכשווית? מהן השאלות הרעיוניות והמתודולוגיות המשמעותיות שעולות דרך העשייה? מה המשמעות של שיתוף פעולה? מהן האתיקה והאסתטיקה של ההרכב? כיצד ניתן לפתח מתודולוגיות מעשיות באמצעות תרגול באולפן כדי לספק הופעה מבוססת מקום עבור קהל צעיר?
תרגול כפרויקט מחקר (אופציה)†
מודול זה נותן לסטודנטים הזדמנות להמשיך בפרויקט תרגול יזום בעצמו, המבוסס על תחום לבחירתם, וכתוצאה מכך עבודה מעשית ורפלקציה ביקורתית. בעבודה תחת פיקוח של חבר צוות, כל סטודנט לוקח על עצמו פרויקט שעשוי להיות מבוסס על ניסיונו בקורס. הפרקטיקה שלהם כמחקר צריכה להפגין הבנה עמוקה של הנושאים המרכזיים לנושא הנבחר שלהם.
פרויקט מחקר (אופציה)†
מודול זה נותן לסטודנטים הזדמנות להמשיך בפרויקט מחקר, המבוסס על תחום לבחירתם, וכתוצאה מכך עבודת גמר קונבנציונלית בצורת כתיבה אקדמית מורחבת.
בעבודה תחת פיקוח של חבר צוות, כל סטודנט לוקח על עצמו פרויקט שעשוי להיות מבוסס על ניסיונו בקורס. פרויקט המחקר שלהם צריך להפגין הבנה עמוקה של הנושאים המרכזיים לנושא הנבחר שלהם.
איך אתה לומד
תיאטרון MA נלמד לאורך כל השנה האקדמית באמצעות הרצאות, סמינרים, סדנאות קבוצתיות ואסטרטגיות למידה משולבת. הוא משתמש במתקנים הכוללים את אולפני ההופעה של מרכז לאמנויות הבמה לינקולן, פלטפורמת הלמידה המקוונת של האוניברסיטה, BlackBoard, והטכנולוגיות הדיגיטליות העדכניות ביותר, המאפשרות לבית הספר לערב לומדים מגוונים באמצעות מגוון אמצעים.
בין המפגשים המתוכננים, התלמידים צפויים לעסוק בלימוד עצמי, הנתמך על ידי סגל אקדמי. זה כולל מאמרי כתב עת מוקצים ונחקרים באופן אוטונומי, פרקי ספרים ועיתונאות רלוונטית, כמו גם צפייה בתוכן וידאו ועיסוק בחומרים אחרים, לעתים קרובות מוצעים או נגישים דרך אתר הלמידה המקוון של כל מודול. תלמידים יכולים גם לבצע מטלות מעצבות רגילות שאינן מוערכות כחלק מהציון הסופי שלהם, אך נועדו להפיק תועלת משמעותית ללמידה שלהם.
מבנה התוכנית
סמסטר א
- פרספקטיבות על ביצועים
- דרמטורגיה הלכה למעשה
- כתיבה על תיאטרון
סמסטר ב
- פרספקטיבות על ביצועים
- שטחי מחקר
- כתיבה לתיאטרון
סמסטר ג
- פרויקט מחקר (תזה או תרגול כמחקר)
שעות עבודה וחקר עצמאי
שעות ההתקשרות השבועיות בתוכנית זו עשויות להשתנות בהתאם למודולים האישיים ולשלב המחקר. הלימודים לתארים מתקדמים כרוכים גם בחלק ניכר של לימוד עצמאי בבחינת החומר הנלמד בהרצאות ובסמינרים. כמדריך כללי, על כל שעה שהושקעה בכיתה, התלמידים צפויים להשקיע לפחות ארבע עד חמש שעות בלימוד עצמאי.
איך אתה מוערך
מודולים מוערכים על ידי שילוב של מאמרים כתובים, תיקי תיקים קריטיים, בלוגים של סטודנטים, טפסי מימון, הסכמי למידה, מאמרים עתידיים עתידיים, ציונים, דיוני פאנל, מצגות אישיות וקבוצתיות ו/או סדנאות מעשיות או הופעות ממוקדות. התקדמות הסטודנטים כפופה להערכות מתמשכות בכל המודולים בתכנית בנוסף לתפוקות מוערכות סופיות.
ההערכה תתמקד ב: הפגנת עיסוק מעשי ותיאורטי במחקר; ניסוח והפגנת ידע לגבי מגוון רחב של הצגות תיאטרון; חקירה וניתוח ביקורתיים; ויצירת הקשר של סטודנטים ועבודות של אחרים בתחום הפרקטיקה והמחקר ההיסטוריים או העכשוויים של ביצועים.
סטודנטים בתיאטרון MA ממלאים תפקיד פעיל בבחירת המיקוד, ובמקרים מסוימים, אפילו את אופני ההערכות שלהם בהתייעצות עם מורי מודול רלוונטיים ובדרכים המתאימות למטרות הקריירה האישיות שלהם. פרקטיקה זו מאמצת את האתוס הליבה של University of Lincoln של 'סטודנט כמפיק' על ידי העצמת סטודנטים לתארים מתקדמים לעצב ולקחת בעלות על הלמידה שלהם.
משוב הערכה
המדיניות University of Lincoln לגבי משוב על הערכה נועדה להבטיח שאקדמאים יחזירו הערכות במהלך הקורס לסטודנטים באופן מיידי - בדרך כלל תוך 15 ימי עבודה מתאריך ההגשה.