בוגר תואר שני (MA) בצילום
University of Arts Magdalena Abakanowicz in Poznań
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
שפות
בקש מידע
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
בוגר תואר שני (MA) בצילום
באולפנים יש הבינו נושאים הקשורים לצילום כביטוי אוטונומי מתייחס למסורת כמו גם הצילום להיות דיאלוג עם מדיה אחרים: intermedia וצילום המחשב. תלמידים מוכנים גם לעבוד על שוק הצילום הפרסומי. עיסוק משלים הרצאות על ההיסטוריה של הצילום, טכניקות צילום, צילום עכשווי המדיה החדשה. סטודנטים לרשותם: מעבדה החדר חושך, סטודיו פנס, סטודיו אור רציפה, סטודיו מחשב וספריה.
סטודיו של ביצועים מרחביים
ראש: ד"ר בקה בלקה
עוזר: קרולינה וקיוביק
המטרה של הסטודיו היא להעריך את המצב של החללים סביבנו, ולעשות ניסיון להרכיב אותם באופן יצירתי.על ידי הגדרת המקום שלנו והחלפת דעות עם אנשים המייצגים במקומות אחרים, התלמידים להקים אזורי של תקשורת והוא יכול להעריך את האינטראקציה שלהם. התלמידים לבצע הן בבית הספר עצמו במרחבים העיר. כוונתם להיות כדי למשוך את תשומת הלב של הציבור בנושאים חברתיים ופוליטיים המשפיעים על הסביבה שלהם. מטרות: התלמידים ירכשו את היכולת לבצע משימות האמנותי, היקף אשר יהיה כפוף להעדפות הייחודיות שלהם ואת המיומנויות. הם יקבלו את היכולת לנהל את המרחב הציבורי ללא פגיעה בסביבה אמנותית אוטונומית שלהם. הם גם לומדים לא לפחד ידי רווחים של אחרים.
סטודיו של וידאו ארט
ראש: פרופסור מארק ואסילבסקי
עוזר: הוברט צ'רפוק
תוכנית הלימודים נועדה ללמוד את הגיוון של האמנות העכשווית מבנים כדי לעורר דיון על ההגדרה של אמנות מול השינויים התרבותיים, החברתיים טכני לדרך. מטרת הלימודים היא לאפשר לתלמידים ללמוד את התכונות הייחודיות של אמנות הווידיאו intermedia ולעודד אותם באופן פעיל טופס התקשורת אמנות בכבוד הערעור האמנותי והחברתי שלהם, כדי להיות מסוגל להעריך באופן ביקורתי את האירועים והתהליכים וידאו ארט כזה. הגדרת גישות למציאות היה אחד הקווים המנחים של הפעילות שלנו. הדגש מושם על פיתוח דמות אישית, ייחודית בעולם האמנות, ובכך מנסה ליצור תמונה של העולם הסובב אותנו.וידאו ארט עצמה מהווה ניסיון לחקור את המבנה של העולם האמיתי ולהיות מסוגל להקליט ותכונותיו. בצורה זו וידאו יכול לשנות את הפרדיגמות הרלוונטיים, יצירת מציאות אמנותית חדשה.
במהלך הקורס התלמידים נדרשים:
1. למד על האירועים ציון דרך של וידאו ארט בפולין ומחוצה לה.
2. מאסטר שימוש בציוד וידאו פשוטה.
3. למד את היסודות של עריכת הסרט.
4. להבין את היסודות הבסיסיים של אסתטיקה וידאו ארט.
5. להבין את המאפיינים הייחודיים של התקשורת וידאו בהקשר האמנותי והחברתי שלהם.
6. להיות מסוגל להצדיק ולהציג את התוכן של העבודה שלהם.
7. פיתוח מיומנות של התחייבות קווסטים אמנותית עצמאית.
8. לשפר את היכולות של הערכת one 's לעבוד לבד.
סטודיו של טרנספורמציה פיתוח מרחביים
ראש: פרופ 'אנדז'יי Syska
עוזר: פיוטר Bosacki
הסטודיו חוקר את ההגדרות, כמו גם את שיטות מיפוי, תפיסה, תכנון ויצירת חלל, כולל כל השינויים אפשריים. מטרתנו מתקרב תפיסת החלל הן במובן המקובל, שבו עצמים ואירועים שונים (כולל אמנותיים) משולבים בסביבת 3D, בדרך חלופית, הכוללים גישה "וירטואלי" כדי לחקור את ההזדמנויות השונות וההשלכות מעמד בחלל (כולל אלה שאינם אמנותיים). הבוגרים יקבלו את הכישורים להשתמש סט של כלים ספציפיים שטח המפה יוכלו להציע גישה ייחודית פועל בחלל ויוצרים. הסטודנטים יוכלו לפתח פרויקטים בהם בחלל, הן אמיתיות בתחום הווירטואלי, ישמשו בדרך ייחודית ויצירתית.
סטודיו של ביצועים אינטראקטיבי
ראש: פרופסור סלאבומיר Sobczak
עוזר: יקוב Jasiukiewicz
גירוי מעורבות מחויב האמן את הקהל ויצרו התקשורת הסביבה החברתית היא מוקד הלימודים. מופעים אינטראקטיביים לכלול את השימוש של התקשורת האלקטרונית, מולטימדיה, ממשקים ייחודיים, תוכנות, יישומים וכלים, כמו גם מגוון של פעילויות כדי להתגבר על המחסום בין האמן לבין הקהל כדי להעריך באופן ביקורתי את יחסיהם. תכנית הלימודים מיועדת ללמד את התלמידים על מנת למנוע את האובייקטים או האירועים מלהיות מנותקת מאוד גם מהקהל, ובמקום לעודד את התלמידים באמצעות משחקים כמו האסטרטגיה העיקרית שלהם מופעים אמנותיים, עם המשחק מכסה את ההליכים, תקשורת, ללא -ליניאריות, hypertextuality, ניווט, טלמטריה וכו הפרובוקטיביותפרוייקטים יכול להתבצע בתחומים הבאים:
- תקשורת בינאישית,
- תקשורת ציבורית,
- וירטואלי תקשורת.
הבוגרים יוכלו לפתח קשרים אמנותיים פעיל בתקשורת, הן בתחום התקשורת האלקטרונית באינטראקציות חברתיות ישירות. התלמידים ילמדו כיצד ליצור מסרים אמנותיים אינטראקטיביים.
סטודיו לאמנות ביצועים מולטימדיה
ראש: פרופסור Izabella Gustowska
עוזר: ראמאן Tratsiuk
המוקד העיקרי הוא ממשק - אדם - הקשר למציאות. הדגש מושם על בהתייחסו להודעה של המרחב הציבורי או הפרטי של האמן כמדיום ביצוע (בביצועים-video או ביצוע פעולות אינטראקטיביות).מחקר שוטף יום יומית ניסיון הפניות חשוב גם כן, עם תפקיד מכריע עבור האמן להיות להעיר, להתערב, להתגרות, לבנות לפרק את הסטטוס קוו על ידי התרחשויות, הופעות, פלאש וכו 'האספסוף בחללים ציבוריים או פרטיים . מטרות הקורס כוללות מתן תלמידים עם יכולות לפעול באמצעות אמנות המיצג, מולטימדיה ופעולות במרחב הציבורי. התלמידים ילמדו כיצד ליצור מדיה הודעות וכיצד להקליט מעשים כאלה.