
תואר שני in
תואר שני בדייג וביוטכנולוגיה ימית
University of Airlangga

מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Surabaya, אינדונזיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
IDR 8,000,000 / per semester *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* דמי חינוך למועמדים אינדונזים; דמי כניסה: 8500000 IDR; דמי בגרות: 4000000 IDR. עמלת חינוך למועמדים בינלאומיים: 17500000 IDR; דמי כניסה: 20000000 IDR; דמי בגרות: 8000000 IDR
מבוא
מאסטר לדייג וביוטכנולוגיה ימית נוסד על פי צו הרקטור מס' 1584/H3Kr/2009 עם ההיתר המבצעי על פי צו הרקטור מס' 15005/H3/KR/2010, הוארך עד 15 בפברואר 2016. מאז 2019, תוכנית זו בוצעה מנוהלת על ידי הפקולטה לדיג ולימים. תוכנית לימודים זו מתחייבת לפיתוח דיג וביוטכנולוגיה ימית הנוגעת לביוטכנולוגיה לבריאות ביוטה מימית, ביוטכנולוגיה של חקלאות ימית וביוטכנולוגיה של מוצרי דיג.
חזון של מאסטר בדייג וביוטכנולוגיה ימית
הפוך לתכנית לימודים עצמאית, חדשנית ומתקדמת המיישמת היבטי מוסר בפיתוח מדע וטכנולוגיה הקשורים לביוטכנולוגיה של דיג ברמה הלאומית והבינלאומית.
המשימה של מאסטר בדייג וביוטכנולוגיה ימית
- עריכת חינוך יעיל לפיתוח דיג וביוטכנולוגיה ימית לשיפור איכות האינטלקטואליות.
- מחקר על דיג וביוטכנולוגיה ימית, מוכר בארץ ובעולם.
- העצמת קהילות בסקופ של דיג וביוטכנולוגיה ימית.
- שיתוף מחזיקי עניין בשיפור הכשירות וחיזוק השותפות.
יַחַס
- צייתן לה' ויוכל להפגין את הגישה הדתית.
- שמירה על ערך האנושות במילוי חובות המבוססות על דת, מוסר ואתיקה.
- תרומה לשיפור איכות החיים החברתיים, האומה, המדינה וההתקדמות של הציוויליזציה המבוססת על Pancasila.
- פועלים כאזרחים שהם גאווה ופטריוטיות, לאומיות ואחריות למדינה ולאומה.
- הערכת מגוון תרבותי, דעות דתיות ואמונות, כמו גם דעות או ממצאים של אחרים.
- שיתוף פעולה ובעל רגישות חברתית כמו גם דאגה לקהילה ולסביבה.
- לציית לחוק ולמשמעת בחיי החברה ובמדינה.
- הפנמת ערכים, נורמות ואתיקה אקדמית.
- הפגנת יחס אחראי לעבודה בתחום המומחיות באופן עצמאי.
- הפנמת רוח העצמאות, המאבק והיזמות.
- מימוש מצוינות עם מוסר.
קבלה
תוצאת התוכנית
פרופיל בוגר
בוגר תכנית המאסטר של דיג וביוטכנולוגיה ימית תהיה בעלת אחת מהיכולות הבאות כגון:
- מקבל החלטות: מסוגל להצדיק את המצב הבריאותי של ביוטה מימית באמצעות יישום ביוטכנולוגיה.
- חוקר: מסוגל לפתח דיג וביוטכנולוגיה ימית בשיפור איכות מוצרי הדיג.
- מנהל: בעל יכולת לפתח דיג וביוטכנולוגיה ימית בשיפור איכות מוצרי הדיג.
- פלנר: מסוגל לתכנן פיתוח ביוטכנולוגיה ולקיים סחורות דיג.
תוצאת למידה
תוצאת הלמידה של הבוגרים של תוכנית לימודים זו כפי שמתוארת על תקן התחרותיות של הבוגרים מורכבת משלושה היבטים, כלומר גישה, ידע ומיומנויות כולל מיומנויות כלליות וספציפיות.
מיומנות כללית
- מסוגל לפתח חשיבה לוגית, ביקורתית, שיטתית ויצירתית באמצעות מחקר מדעי, עיצוב או אמנות מדעית וטכנולוגיה המיישמת היבט הומניסטי על סמך מומחיותם, לסנתז תפיסה מדעית ומחקר על בסיס התפקיד וההיבטים האתיים בצורה של עבודת מאסטר פורסם בכתב עת מוסמך;
- מסוגל לאמת אקדמיה או מחקרים המתייחסים למומחיות שלהם בפתרון בעיות עימן מתמודדות חברות או תעשיות רלוונטיות באמצעות פיתוח המומחיות שלהן;
- מסוגל ליזום את הרעיון, המחשבה והטיעונים המדעיים באחריות ובהתבסס על אתיקה אקדמית, ולאחר מכן להפיץ באמצעות מדיה עבור אקדמיה וחברות בכלל;
- מסוגל לזהות ידע רלוונטי שהופך לאובייקט המחקר שלהם ולהתחבר למפת המחקר שפותחה באמצעות גישות בין-תחומיות ורב-תחומיות;
- מסוגל לקבל החלטות בפתרון בעיות של יישום טכנולוגי המיישם היבט הומניסטי על סמך נתונים ומידע שהתקבלו מהמחקר הניסיוני;
- מסוגל לארגן, לפתח ולהעצים את איכות עבודת הצוות במוסד הביתי או מחוצה לו על ידי התמצאות לאיכות העבודה בזמן מתאים;
- מסוגל לשפר את יכולת הלמידה באופן עצמאי;
- מסוגל לתעד, לאחסן, לאבטח ולחקור נתוני אב טיפוס, עיצוב או אמנות בהבטחת זכויות והימנעות מגניבת דעת.
מיומנות ספציפית
התמחות בביוטכנולוגיה של בריאות ביוטה אקווטית
- מסוגל לנתח את בריאות הביוטה המימית בהתבסס על ביוטכנולוגיה כדי להעצים את איכות המוצרים הימיים וחקלאות ימית ללא מחלות.
- מסוגל לנתח סוגים של מחלות בדגים באמצעות טכניקות אבחון מולקולריות מתאימות.
- מסוגל ליצור שיטות מניעה איכותיות בפיתוח חקלאות ימית מבוססת ביוטכנולוגיה.
- מסוגל לפתח הנדסת ביוטה מימית עמידה בפני זיהומים פתוגניים ושינויים סביבתיים.
- מסוגל לפתח שיטות מניעה וריפוי ביוטכנולוגיות כלפי פתוגנים בביוטה מימית.
התמחות בביוטכנולוגיה בחקלאות מים
- מסוגל לפתח גידולים נטולי מחלות וזרעים באיכות ביוטה מימית באמצעות הנדסת חקלאות ימית.
- מסוגל לנהל איכות סביבה מימית בתמיכה בביוטכנולוגיה של חקלאות ימית.
- מסוגל לארגן חקלאות ביוטה מימית מבוססת ביוטכנולוגיה להעצמת חקלאות ימית וייצור דיג.
- מסוגל ליצור פורמולציה וטכנולוגיית הזנת דגים התומכת בהעצמת חקלאות ימית.
התמחות בביוטכנולוגיה של מוצרי דיג
- מסוגל לפתח ניתוח כימי לתמיכה באיכות מוצרי דיג.
- מסוגל לנתח את תפקידן של תרכובות ביו-אקטיביות מאורגניזמים מימיים באמצעות הערכה ביולוגית וקלינית לפיתוח תעשיית הדיג.
- מסוגל לפתח תעשיית דיג המבוססת על ביוטכנולוגיה בתמיכה במוצרי דיג איכותיים.
- מסוגל לפתח תפיסות של תעשייה מבוססת ביוטכנולוגיה.
יֶדַע
- מסוגל לשלוט בתיאוריה ובמדע של בריאות ביוטה מימית, ביוטכנולוגיה של חקלאות ימית וביוטכנולוגיה של מוצרי דיג בהתאם לפילוסופיית המדע.
- מסוגל לשלוט בתיאוריה יישומית לפיתוח ביוטכנולוגיה של ביוטה מימית, ביוטכנולוגיה של חקלאות ימית וביוטכנולוגיה של מוצרי דיג המועילה לקהילות ולמדע.
מיומנויות של תוכנית מאסטר המבוססת על מסגרת ההסמכה הלאומית של אינדונזיה (KKNI)
- מסוגלים לפתח מדע, טכנולוגיה ואומנויות בתחומם או אנשי מקצוע באמצעות תפוקות חדשניות ואמפיריות המייצרות מחקר.
- מסוגל לפתור בעיות מדעיות, טכנולוגיות באמצעות גישות בין או רב תחומיות.
- מסוגל לארגן מחקר ופיתוח המועילים לקהילות, למדע ומוכרים בינלאומיים.