מאסטר בין-אוניברסיטאי בתקשורת סלולרית ותוכן דיגיטלי
Universidad de Murcia
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Murcia, ספרד
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 2,280 / per year *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* 3671.32 אירו: סטודנטים בינלאומיים. הנתונים המופיעים בדף זה אינם רשמיים, אלא רק מעידים. למידע נוסף צרו קשר עם מזכירות המרכז המקביל.
מבוא
תיק מאסטר
מרכז הוראה: | הפקולטה לתקשורת ותיעוד |
סוג ההוראה: | מעורבב |
שפה: | ספרדית |
משך: | שנה אחת |
נקודות זכות: | 60 |
כותרת: | מאסטר בין-אוניברסיטאי בתקשורת סלולרית ותוכן דיגיטלי |
מלגות, מענקים וניידות: | לאומי / בינלאומי |
מחיר לזיכוי: |
|
הצדקה
בעשור האחרון מתמודד סקטור המדיה המסורתי עם סערה מושלמת בה מתכנסים צורות שונות של משברים: מימון, פורמטים של תוכן, השקעות בפרסום, מודלים ניהוליים, מודלים עסקיים וכו '. פיתוח מדיה ותוכן דיגיטלי (באינטרנט, במכשירים ייעודיים ו / או מכשירים ניידים) מציב בהקשר זה אתגרים רלוונטיים לעתיד המוסדות (התקשורת) ואנשי המקצוע (עיתונאים, מפרסמים, מתקשרים ...) שרלוונטיותם החברתית היא מעל לכל ספק.
על פי הדו"ח האחרון על חברת המידע בספרד (2013), שניים מתוך שלושה משתמשים במידע ותוכן כבר ניגשים אליהם באמצעות מכשירים דיגיטליים. כמעט מחצית מהזמן בו המשתמש הממוצע מוציא מדי יום על צריכת תוכן עושה זאת באמצעות מסכים דיגיטליים ניידים ובשנת 2012 ספרד הפכה למדינת האיחוד האירופי עם הצי הגדול ביותר של מכשירים ניידים מתקדמים. באופן פרדוקסאלי, תקופת הביקוש הגדולה ביותר לתוכן (חדשות, בידור, קישוריות חברתית) היא גם התקופה של אי-הפירעון הגדול ביותר של מודלים לניהול עסקי, עסקי ומדיה.
בקיצור, על כל שחקני התקשורת להסתגל לסביבה הדיגיטלית: חברות, אנשי מקצוע, משתמשים, משרדי פרסום וכו '. בתהליך טרנספורמציה זה, המערכת האקולוגית של התקשורת הסלולרית ממלאת תפקיד חשוב יותר ויותר כמשפר תהליכים שיזמו את האינטרנט המקובל (שילוב תוכן ורשתות חברתיות, עליית כלכלת המידע האישי) וכמנוע להמרות ספציפיות. (התאמה אישית, מיקום גיאוגרפי, ערוצי הפצה חדשים, מודלים עסקיים חדשים וכו ').
השינויים הנגזרים מהסביבה הדיגיטלית מייצגים אפוא, מחד, טריטוריית מחקר מצטיינת ומצד שני תחום הכשרה ספציפי מעבר למבני התקשורת והפורמטים המסורתיים המהווים את עיקר הצעת ההדרכה לתואר בתחום זה. .
יחד עם זאת, הסביבה הדיגיטלית, על הגמישות האופיינית שלה ועלויות משתלמות, מציבה אופק עם פוטנציאל גבוה לניסויים, חדשנות, עבודה עצמית ויזמות.
סמכותן
בנוסף לתפקידים הכלליים של תואר שני בין-אוניברסיטאות בתקשורת סלולרית ותוכן דיגיטלי המאופיינים במסגרת ההסמכה הספרדית להשכלה גבוהה, להלן תחומי הכישורים הספציפיים של התואר (CET):
- הכירו והבינו את טיבם, האבולוציה וההקשר של השחקנים היצרניים של המערכת האקולוגית של התוכן הדיגיטלי.
- נתח ויישם את הקשר התכונות הייחודיות של פורמטי התוכן הדיגיטלי החדשים, המודלים העסקיים וערוצי ההפצה שלהם וכן שילובם עם פורמטים ופלטפורמות אחרים.
- הכירו והבינו את טיבם והתפתחותו של התוכן הדיגיטלי במערכת האקולוגית של התקשורת הסלולרית: שחקנים, פורמטים, מבנים ותרחישים צרכניים.
- להבין ולנתח את התמורות הנוכחיות של מערכת האסטרטגיות, הפרסום והתקשורת המותג הנגזרות מהתפתחות הסביבה הדיגיטלית והניידת.
- הכירו את התרומות הטכנולוגיות של הניידות וחדשנו באופן יצירתי לחדשנות בתוכן דיגיטלי.
- נניח את הערך האסטרטגי של ניהול המידע האישי ביישום השירותים הקשורים לתוכן דיגיטלי ונייד, כמו גם היישום שלו למודלים של בקרה עסקית והפצה.
- הכירו והעריכו את סביבות היצירה וההפצה (פלטפורמות) לתוכן סלולרי וכן את הכלים, התהליכים, המשאבים והעלויות הכרוכים בכך.
- מבדילים ומשתמשים ביעילות בכלים ותוכנות עדכניים לעריכה, לאחר הייצור והפצת תוכן דיגיטלי.
- תוחם, מנתח וחושף באמצעות תהליכי קפדנות מדעיים, תופעות ומקרים בתחום התוכן הדיגיטלי החדש והתקשורת הניידת.
- להבין, להעריך ולדון בחוויות רלוונטיות בפיתוח פרויקטים ושירותים לתוכן דיגיטלי נייד.
פרופיל בוגר
הסטודנט לתארים מתקדמים יהיה בעל ידע מיוחד בנושא (א) שוק התוכן הדיגיטלי (מבנה והפיכת תעשיות התוכן מפיתוח תקשורת דיגיטלית וניידת, שחקנים חדשים, מודלים עסקיים, ערוצי הפצה, מודלים פרסומיים חדשים, מסגרת רגולטורית וכו '), (ב) פורמטים של תוכן ואסטרטגיות יצירתיות חדשות (שילוב טרנס-מדיה, ריבוי מסכים, אינטגרציה ברשתות חברתיות וכו') ו- (ג) כלים וטכנולוגיות (שפות, פלטפורמות וכלים ליצירת תוכן דיגיטלי בעזרת תשומת לב מיוחדת למכשירים ניידים) כמו גם לטכנולוגיות חדשות לערך מוסף של תוכן דיגיטלי (מיקום גיאוגרפי, מציאות מוגברת, ניהול פרופילים, פרסום ממוקד וכו '). פרופיל זה מאפשר יזמות בתקשורת, שילוב בצוותי מדיה דיגיטלית ומחקר בתכנים דיגיטליים ותרבות.