MA Music Business (משולב מקוון)
Tileyard Education
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Online United Kingdom
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב
מֶשֶׁך
12 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GBP 10,600
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
תואר שני במוזיקה (Online Blended) הוא תואר שני, מעשי וממוקד בתעשייה, המועבר באמצעות שילוב של מדיה אינטראקטיבית מקוונת ואספקה פנים אל פנים ומיועד לתעשייה היצירתית המנוסה, השואפת או המבוססת. יזם מוזיקלי המבקש ללמוד באופן אינטראקטיבי באינטרנט, מאזן את אורח החיים המקצועי והמחויבויות לעבודה עם גישה גמישה יותר ללימודים ולקריירה.
הסטודנטים ניגשים Tileyard Education , להדרכות מקצועיות אינטראקטיביות ולליווי בתעשייה, בעוד שהוראה פנים אל פנים מורכבת ממחנה עסקי מוזיקה יצירתית בן 10 ימים, המועבר באתר ב- Tileyard London, קהילת המוזיקה העצמאית הגדולה ביותר ב- העולם.
Tileyard היא ביתם של יותר מ -110 אולפני הקלטות מקצועיים ו -250 עסקים למוסיקה ובידור, כולל Spitfire Audio, Arturia, Apple Music, A&G Songs, Believe Digital, Electric Ananas, Focusrite, Pioneer DJ, אלה איירה, ג'ואל קורי, חייל טוב, הפרודיג ' , מטוטלת, נואל גלאגר, מרטין ואר, גץ בוטנהרדט, ג'ון קלי, פול וואלי, טום פולר, דרו מאסטרס ועוד רבים אחרים.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
תכנית לימודים
לימוד למידה משולבת מקוונת
משלוח מקוון משתמש בתוכן וידאו אינטראקטיבי ובחומרים כתובים תומכים, מחוזקים בכנסים חיים מקוונים, שיחות וידאו וסדנאות. למידת התלמידים נבדקת באמצעות שילוב של:
- תרגילים בהערכה עצמית
- תרגילים בהערכת עמיתים
- מורה/מנטור סימן מטלות
- הדרכות אינטראקטיביות
הקורסים יכללו הגשות בצורה של:
- חיבורים כתובים, חשבונות רפלקטיביים ודוחות
- חפצי אודיו
- מצגות וידאו (חיות ומוקלטות מראש)
הפידבק ומשוב מסופקים באמצעות שילוב של לוחות דיונים, מסירה בכתב והודעות וידאו/שמע. תמיכה זמינה גם באמצעות דואר אלקטרוני, צ'אט חי ושיחות וידאו.
תקופה 1: קרן (60 נ"ז)
- ניהול מוזיקה יצירתית
- יזמות
- ענייני משפט ועסקים
טווח 2: פיתוח (60 נ"ז)
- טכנולוגיה חדשה במוזיקה ובידור
- שיווק בידור
- ניהול אירועים בשידור חי
מונח 3: יצירה (60 נקודות זכות)
- פרויקט עסקי יצירתי
תוצאת התוכנית
קדנציה 1: ניהול מוזיקה יצירתית
המודול מתמקד בבעלי העניין המחוברים ובשיתופיות ובפעילויות המתבצעות בהפקה, הפצה ושיווק של מוזיקה שפורסמה מסחרית. זה מתחיל במיפוי והערכה ביקורתית של ניהול תווית, מוציא לאור ואמנים יצירתיים בהקשר ההיסטורי שלו יחד עם ניתוח של האופן שבו הנוף הזה מתפתח ומסתגל לדינמיקה תחרותית. המודול ממשיך בביקורת של אותם ישויות ניהול קריאייטיב מפתח, פונקציות תפקידים, משתני תקציב וציר זמן. הוא גם מפרט את כל הנקודות המשפטיות והחוזיות של תעשיית המוזיקה והבידור המכסות הקלטה, פרסום, ניהול, חי, דיגיטל, סנכרון ורישוי מותגים, כלים חדשים, טכניקות ומקרי מקרים בעולם הפיזי והדיגיטלי. מקרים שבהם נעשה שימוש יתבססו בבריטניה ובסצנת המוזיקה הבינלאומית הרחבה יותר, ויכללו גם לייבלים גדולים וגם עצמאיים. לסטודנטים יש הזדמנות לעבוד בקבוצות כדי לגבש ולהוציא לפועל אסטרטגיה ותוכן מסחריים מקצועיים עבור אמן מוזיקה עצמאי לבחירתכם, המתחרים לזכות בתקציב קידום מכירות קטן שסופק על ידי Tileyard. קבוצות מציגות ניתוח ומשוב למרצים מוזמנים, מדריכים ובני זמננו.
קדנציה 1: יזמות
המודול מספק לסטודנטים בסיס מקיף ומפורט של כלכלה ניהולית, ניהול עסקי רזה, כלכלת בידור מסחרי גלובלי ויזמות. מודול זה כולל גם מיפוי והערכה של מקורות עדכניים, מסלולים ושיטות למימון פרויקטים יצירתיים.
קדנציה 1: עניינים משפטיים ועסקים
20 נ"ז / 40 שעות שכר לימוד הערכה: מקרה מבחן, חיבור
מודול המספק ניתוח מפורט של חוזים, נקודות משא ומתן ואסטרטגיות פיתוח עסקי חדשות במגזרי המוזיקה והבידור, מנקודת מבט משפטית. המודול מנתח חוזים נוכחיים להקלטה, פרסום, ניהול, אירוע חי, סיורים, פסטיבלים, טכנולוגיה חדשה, רישוי IP והקמת עסקים ויוצר פורום לדיון על אסטרטגיות לתיווך עסקות, משא ומתן ופתרון סכסוכים.
קדנציה 2: טכנולוגיה חדשה במוזיקה ובידור
20 נ"ז / 40 שעות שכר לימוד הערכה: מאמר, מצגת מודול זה בוחן ומנתח את ההשפעה של טכנולוגיה חדשה על תעשיית המוזיקה והבידור. זה כולל פירוק מרכיבי העולם הדיגיטלי, מיפוי מחזיקי עניין מרכזיים וניתוח חברות סטארט-אפ, פלטפורמות, אפליקציות וטכנולוגיות חדשות בעקבות שרשרת המזון של יצירה, ייצור, הפצה, שיווק ומכירות. תיאורי מקרה של חברות סטארט-אפ המפתחות ומתאימות טכנולוגיה חדשה לתעשיית המוזיקה יכללו לצד תוכנית מאיץ טכנולוגית חדשה.
קדנציה 2: שיווק בידור
20 נ"ז / 40 שעות שכר לימוד הערכה: דוח, מצגת
המודול מספק הערכה וניתוח ביקורתיים של העקרונות והפרקטיקות של השיווק, הן פיזיות והן דיגיטליות, תוך התייחסות ספציפית לבידור, נוער, מדיה וקמפיינים מונעי מקרים שיווקיים. הוא יתמקד בדינמיקה הסוציולוגית, הפסיכולוגית וההתנהגותית הצרכנית הגלומה במיתוג, קידום ותקשורת של ערך נתפס.
קדנציה 2: ניהול אירועים בשידור חי
20 נ"ז / 40 שעות שכר לימוד הערכה: תיק עבודות
מודול קומפקטי המספק ניתוח והערכה קריטיים של המכניקה, זרמי ההכנסה והעלויות הנלוות של תעשיית המוזיקה החיה, התרבות והאירועים. המודול יתמקד בניהול קונצרטים של מוזיקה חיה בודדים, סיורים בבריטניה ובינלאומיים, פסטיבלים, אירועים ממומנים של חברות ומותגים, מרצ'נדייז והשפעת הטכנולוגיות הדיגיטליות. התלמידים ישמעו ממקור ראשון תיאורי מקרה מאמנים עדכניים ועדכניים ואנשי מקצוע אחרים בתחום המוזיקה. הערכה מעשית תאתגר את התלמידים לארח אירוע מוזיקה חיה באתר באולפני Tileyard.
קדנציה 3: פרויקט עסקי יצירתי
60 נ"ז / 30 שעות שכר לימוד הערכה: דוח (12,000 מילים)
מצגת מודול זה מספק לסטודנט הזדמנות לאחד את הלמידה שלו לתוכנית עסקית ולמצגת משקיעים עבור מוצר, שירות או קמפיין יצירתי חדש. שיעורים ראשוניים יציגו את הפרויקט ויפתחו מיומנויות מחקר. התוצרים כוללים תוכנית עסקית מלאה, ניתוח מחקר שוק, נתונים פיננסיים, כל סטטוס של בעלות משפטית או בעלות על IP, כל אבות טיפוס או פלטפורמה או מוצר הדגמה, צוות עסקי, ציר זמן לתוצרים, הצגת משקיעים ומצגת קשורה. בנוסף למסירת ההערכות שלהם לציון, התלמידים מציגים את המקרה העסקי שלהם בשידור חי לקרן ההשקעות Tileyard Studios. המודול נתמך על ידי סדרה ראשונית של שיעורים בשיטות מחקר אקדמיות, ניתוח ביקורתי ורפלקטיבי וטכניקות ניהול פרויקטים. כמו כן, יוקצה לך מנטור בתעשייה למשך המודול שיעזור להנחות את פיתוח עבודתך. פגישות עם המנטור שלך יתקיימו באמצעות איזון של פגישות סקייפ רגילות.