תואר שני בעיצוב
S. Seifullin Kazakh Agro Technical University
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Nur-Sultan, קזחסטן
שפות
בקש מידע
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
מטרת התכנית החינוכית "עיצוב" לפתח את האיכויות האישיות של התלמידים, גיבוש יכולות תרבותיות, מקצועיות ומקצועיות כלליות, פיתוח מיומנויות ליישומן בפעילות מקצועית.
תכנון הסביבה החינוכית של אוניברסיטאות יצירתיות היא אחת הבעיות הדחופות העומדות בפני מערכת ההשכלה הגבוהה בקזחסטן כחלק מההסתגלות לתנאים המשתנים במהירות ופיתוח הכשרה רב-שכבתית עבור מעצבים לתואר ראשון כתנאי להיווצרות יכולות מקצועיות של סטודנטים. חינוך מודרני ועיצוב חינוך, בפרט, צריך לא רק להשפיע על התפתחות האישיות אלא גם לראות באדם ערך יסוד. אחת המשימות העיקריות של חינוך כזה היא להבטיח את התנאים הנוחים ביותר להתפתחות עצמית של הפרט, פיתוח פוטנציאל יצירתי.
המטרות העיקריות של תוכנית המאסטר החינוכי הן:
לספק חינוך מדעי ופדגוגי מלא ואיכותי, ליצור יכולת מקצועית, להעמיק תיאורטית ומעשית והכשרה פרטנית של בוגרי תואר ראשון בתחום תכנית הלימודים הטכנית.
להבטיח פיתוח קורסים בסיסיים המבטיחים ניידות מקצועית בצומת המדעים;
לתרום לרכישת מיומנויות להשתתפות באירועים מדעיים ברמות שונות, המשך הכשרה מדעית בלימודי דוקטורט.
מאפיינים כלליים של התכנית החינוכית
החינוך במחלקה לאדריכלות ועיצוב מתמקד בדיסציפלינות יצירתיות לפיתוח החשיבה המיוחדת והחזון האישי של בוגרי תואר ראשון. הדגש בתכנית ההכשרה של מעצבים לתואר ראשון מושם בעיקר על המגוון שלה: סטודנטים לתואר ראשון מלמדים לפתח כישורי חשיבה ביקורתיים ובהמשך ליישם אותם כדי לפתור את הסתירות בעולם המודרני. כאן הם עוסקים בסוגיות עיצוב ומקדישים תשומת לב מיוחדת לבעיות סביבתיות ומשברים הומניטריים.
מטרתו העיקרית של המוסד החינוכי היא לספק לסטודנטים לתארים מתקדמים רמת השכלה גבוהה, העברת ידע אשר יהפוך אותם למקצוענים אמיתיים בתחום העיצוב האדריכלי. זה מושג באמצעות הכשרה מתמשכת, מחקר ושיתוף פעולה עם מפעלים לעיצוב תעשייתי ואדריכלי. במעבדות ההדרכה המהוות רשת אחת, התלמידים חוקרים את השפעות הגלובליזציה ומבצעים מחקר משלהם.
סוגי פעילות מקצועית אליהם נערכים בוגרים ששלטו בתכנית המאסטר:
פעילויות בפרויקט:
פיתוח וניהול פרויקטי פיתוח ליצירה, טרנספורמציה, שימור ופיתוח עתידי של התחום המרחבי ומרכיביו, לרבות אופי חדשני (רעיוני), בין תחומי ומתמחה;
פעילויות מחקר:
מחקר בסיסי ויישומי בעיצוב סביבתי, תכנון סביבתי, חינוך אדריכלי ועיצוב.
פעילות תקשורתית:
הדמיה והצגה של פתרונות עיצוב, הגנה על חומרי עיצוב;
פעילויות ארגוניות וניהוליות:
הכרת שיטות ניהול ושיווק מודרניות, תכנון, ארגון וניהול עבודת צוותים יצירתיים, קבלת החלטות מאוחדות בהקשר של פלורליזם;
פעילות קריטית ומומחית:
הכללה וניתוח ההתנסות בפיתוח ויישום פתרונות אדריכליים ותכנון עירוני, הכנת משוב על הצעות תכנון ומחקר, חומרים רגולטוריים לתכנון, בקרה על תיעוד תכנון;
פעילויות הוראה:
יצירה, הצדקה והטמעה של מודלים ותוכניות משמעותיות מבחינה חברתית של חינוך אדריכלי ועיצוב, פיתוח שיטות ואמצעי חינוך מקצועיים חדשניים.