
תואר שני במדעים MSc in
תואר שני בכלכלה ומנהל עסקים - ניהול מותגים ותקשורת שיווקית
University of Southern Denmark

מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Odense, דנמרק
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
2 years
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
01 Mar 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
01 Sep 2024
* חינם לסטודנטים לתואר מלא מהמדינות הנורדיות או ממדינות האיחוד האירופי/EEA ושוויץ; 4,250 אירו לסמסטר לסטודנטים עם אזרחות שאינה באיחוד האירופי/EEA או אזרחות שאינה שוויצרית
מבוא
פרופיל מאסטר זה מתמקד בתהליכי תקשורת שיווקית מהארגון לרמת המותג תוך שימוש בפרספקטיבות תיאורטיות חברתיות-תרבותיות מתקדמות על שוקי הצריכה. התלמידים ירכשו את היכולת לנתח את העקרונות וההיגיון החברתיים והתרבותיים הבסיסיים העומדים בבסיס אתגרי המיתוג והתקשורת העכשוויים, תוך שימוש במחשבה שיווקית חדישה ושיטות אתנוגרפיות מתקדמות. בנוסף להבנה משתקפת של מיתוג ושיווק מסורתיים, הם יקבלו תובנות עמוקות לגבי השינויים הנגרמים על ידי מדיה חברתית, צרכנים יצירתיים או התנגדות צרכנית.
קבלה
תכנית לימודים
מבנה התוכנית
התכנית מועברת על ידי סגל בינלאומי עם שפע של חוויות ורקע תיאורטי ותרבותי שונה. היא בולטת מתוכניות מיתוג אחרות בשל ההתמקדות הברורה שלה בפרספקטיבות חברתיות ותרבותיות, והיא מציגה לסטודנטים את המצב העדכני ביותר בתחום המחקר הזה. התלמידים יהיו מיומנים בניתוח יחסים עכשוויים בין תקשורת שיווקית ומיתוג, התאגיד ושווקי הצרכנים, כמו גם יישום עקרונות עכשוויים של ניהול מותג תרבותי ושיטות מחקר שוק אתנוגרפי.
תוצאת התוכנית
תוצאות למידה
כישורים ספציפיים לפרופיל בניהול מותג ותקשורת שיווקית
תחום המיקוד של הפרופיל הוא תהליך התקשורת השיווקית מרמת החברה ועד לרמת המותג תוך שימוש בנקודות מבט תיאורטיות חברתיות-תרבותיות מתקדמות על שווקי הצרכנים. למועמדים בעלי פרופיל זה יהיה ידע רב יותר בנושאים הרלוונטיים לכך והיכולות לנתח את העקרונות וההיגיון החברתיים והתרבותיים הבסיסיים העומדים בבסיס אתגרי התקשורת והמיתוג העכשוויים, תוך שימוש בשיטות אתנוגרפיות מתקדמות. לבוגר ידע ומיומנויות בשימוש בשיטות שיכולות לתמוך בפיתוח המשרד ובמיוחד בכל הנוגע לניהול מותג ברמה האסטרטגית והטקטית כאחד, מתודולוגיית מחקר של מדעי החברה ושיטות איכותניות.
לבסוף, המועמד יקבל מיומנויות בניתוח מערכות יחסים עכשוויות בין תקשורת שיווקית ומיתוג, שוק התאגידים והצרכנים וכן יישום עקרונות עכשוויים של ניהול מותג תרבותי ושיטות מחקר שוק אתנוגרפי.
כישורים כלליים לתואר שני בכלכלה ומנהל עסקים
כל הפרופילים בתואר שני בכלכלה ומנהל עסקים ב- University of Southern Denmark חולקים את אותן יכולות כלליות. לכל פרופיל יש תחום מיקוד בו הבוגר יקבל ידע, מיומנויות וכישורים ספציפיים. להלן, תוכל לקרוא על הכישורים הכלליים ועל תחום המיקוד הספציפי של התוכניות המוכוונות למחקר המוצעות בקמפוס אודנס.
ידע והבנה
תכנית המאסטר בכלכלה ומנהל עסקים מספקת ידע אשר במסגרת תחום המיקוד של הפרופיל מבוסס על המחקר הבינלאומי הגבוה ביותר בתחום מחקר. הבוגר מסוגל להבין ועל בסיס מדעי לשקף את הידע של התחום/תחומי הלימוד ולהיות מסוגל לזהות סוגיות מדעיות רלוונטיות.
מיומנויות
הבוגר יכול, באופן מוסמך, לבחור וליישם שיטות ותאוריות מדעיות לאיסוף וניתוח נתונים כמותיים ואיכותיים לתיאור וניתוח מורכב של התנאים הפנימיים והחיצוניים של המשרד וכן סוגיות תיאורטיות הקשורות לתחומים אלו. הבוגר יכול להקים מודלים חדשים של ניתוח ופתרונות לבעיות על סמך הניתוחים שבוצעו. הבוגר יכול להעביר את הידע שלו ולדון בנושאים מקצועיים ומדעיים עם עמיתים, ההנהלה והחברה הסובבת.
כישורים
תואר שני בכלכלה ומנהל עסקים יכול, בתוך תחום הפרופיל, לנהל מצבי עבודה ופיתוח מורכבים, בלתי צפויים ודורשים מודלים חדשים לפתרונות. הבוגר יכול ליזום וליישם באופן עצמאי שיתוף פעולה מקצועי ובינתחומי ולקחת על עצמו אחריות מקצועית. הבוגר יכול לקחת באופן עצמאי אחריות על ההתפתחות המקצועית וההתמחות שלו. תואר שני בכלכלה ומנהל עסקים מאפשר לבוגרים לעבוד בפתרון משימות מומחים בתחומי התפקוד השונים של ארגונים במגזר הציבורי והפרטי.
גלריה
אפשרויות קריירה
אפשרויות קריירה
תוכנית MSc בניהול מותג ותקשורת שיווקית בקמפוס אודנס נותנת לך בסיס רב תכליתי מצוין להזדמנויות קריירה עתידיות. הקורסים מציעים שילוב ייחודי של תיאוריה ופרקטיקה כדי להבטיח בסיס תיאורטי מוצק וכלים שניתן להשתמש בהם בקלות בעבודה הראשונה שלך.
ניתן להשתמש בכישורים שהושגו במהלך הלימודים באודנסה בפיתוח תכניות לימודים, החל מהפיכה ליזם עסקי בודד, עבודה כמומחה בחברות רב לאומיות גדולות, או כיועץ בינלאומי.
בין אם אתה רוצה קריירה כעצמאי או כמנהל בחברות ציבוריות או פרטיות תואר זה יחזק את הקריירה העתידית שלך. אתה יכול, למשל, לעבוד בגילוי ומחקר של רעיונות חדשים לתכנון, ניהול ומימוש של רעיונות עסקיים בחברות דניות ובינלאומיות. עם תוכנית זו אתה כשיר לעבודה בדנמרק או בחו"ל למשל:
ניהול מותג ותקשורת שיווקית: מנהל מותג, רכז מוצר