
תואר שני MA in
MA ניהול מותג יוקרה
Ravensbourne University London

מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Greenwich Peninsula, הממלכה המאוחדת
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
GBP 17,500 *
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Sep 2023
* סטודנטים ביתיים במשרה מלאה; 5,200 ליש"ט לשנה: סטודנטים ביתיים במשרה חלקית; 17,000 ליש"ט לשנה: סטודנטים בינלאומיים במשרה מלאה
מלגות
מבוא
הגדרה מחדש של יוקרה לתעשייה 4.0
קורס התואר השני בניהול מותגי יוקרה שלנו הוא אידיאלי לאנשי מקצוע מנוסים המעוניינים להבין את גורמי ההצלחה העולמיים של מותרות חכמות.
בסקר שנערך לאחרונה הציגו קורסי התואר השני 91% שביעות רצון סטודנטים מיצירתיות ועיצוב, ו -93% שביעות רצון בסך הכל.
*מקור: סקר ניסיון לימוד לתואר שני, 2020. הקורס כפוף לאימות.
תלמד להינשא לדגמי חשיבה וחדשנות עיצוביים עם הבנה מעמיקה של גורמי ההצלחה מאחורי יוקרה חכמה. חקור את ההקשר וההשפעות העומדות מאחורי השינויים הסיסמיים בתחום היוקרה ועזור להגדיר מחדש את היוקרה ללקוח המחר. חמושים בנתוני שוק הלקוחות, תכננו דרכים חדשות להשפיע על הקשר בין מותגי יוקרה, שירותים בעלי ערך גבוה, התנהגות צרכנים ושוק.
לימודי תואר שני בניהול מותגי יוקרה
בקורס הייחודי והייחודי שלנו לניהול מותגי יוקרה MA, תתחתן עם דגמי חשיבה וחדשנות עיצוביים עם הבנה מעמיקה של גורמי ההצלחה מאחורי יוקרה חכמה והמוצרים, השירותים והחוויות שעלו כתוצאה מכך.
עם הופעת הטכנולוגיה החדשה, שוקי היוקרה הופכים לתחרותיים ומורכבים מתמיד. חקור את ההקשר וההשפעות העומדות מאחורי משמרות אלה ועזור להגדיר מחדש את המשמעות של מותרות בהקשר גלובלי ובעידן התעשייה 4.0.
תלמד לנתח ביעילות את נתוני שוק הלקוחות ובאמת להיכנס לעור הלקוח היוקרתי של היום ומחר. חמושים בתובנות אלה שלא יסולא בפז, תבינו דרכים חדשות לנהל ולהשפיע על מערכת היחסים בין מותגי יוקרה, שירותים בעלי ערך גבוה, התנהגות צרכנים ושוק.
האם אתה רוצה לשלוט בכלים ובאסטרטגיות לשגשג כמנהיג מכריע בשוק היוקרה העולמי? לאחר שתקבל תואר שני בניהול מותגי יוקרה, יהיה לך כל מה שאתה צריך כדי להשיק ולהאיץ קריירה מצליחה בעולם המותרות, בין אם זה באופנה, נסיעות, רווחה או תחומי יוקרה עתידיים.
נושאי לימוד מרכזיים
- לפתח ידע ומחקר על תחום היוקרה, במיוחד שווקים מתעוררים במדינות ה- BRIC כמו גם המגזרים המובילים כיום באירופה ובצפון אמריקה.
- לפתח מסגרת לעיצוב תפיסה וזהות ייחודית של המותג הנתמכת על ידי אסטרטגיית מיתוג ליצירת ערך מסחרי, חברתי וסביבתי.
- חקור את ההקשר, קנה המידה, היקף ושינוי האסטרטגיות בתוך הנוף היוקרתי - הטריטוריות שלו, הכלכלה, סגנון העיצוב וההשפעות החווייתיות שלו.
- הגדר 'מותרות עתידיות' במאה ה -21 במונחים של מוצרים, שירותים וחוויות.