
תואר שני MA in
ניהול מותג מאסטר
Macromedia University of Applied Sciences

מידע מפתח
תבחר מיקום
מיקום הקמפוס
Munich, גרמניה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
3 - 4 סמסטרים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
EUR 5,300 / per semester *
מועד אחרון להגשת בקשה
15 Feb 2024
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Mar 2024
* בתוספת דמי רישום חד פעמיים
מבוא
האם אתה רוצה להבין את הערך העסקי האמיתי של מותגים? שינויים מבניים באוכלוסייה של היום והדיגיטליזציה של החברה שלנו דורשים כישורי ניהול מותגים חדשים.
מיתוג דיגיטלי מהווה מיומנות ליבה חדשה עבור סוכנויות וחברות. מיומנויות תכנון יצירתיות ואסטרטגיות כמו גם שימוש חוצה מדיה בכל ערוצי המדיה נדרשים על מנת לפתח ולנהל מותגים בצורה יעילה.
בקר באתר האינטרנט שלנו כדי לקבל את החוברת וללמוד עוד על תוכנית ניהול המותג שלנו (MA) .
קבלה
תכנית לימודים
תוכן התכנית לניהול מותג (MA).
סטודנטים המתמחים בניהול מותג לומדים על סוגיות ניהול מותגים עדכניות וזוכים למודעות ליחסי הגומלין של מותגים בתוך ארכיטקטורות מותג מורכבות. התלמידים גם לומדים כיצד לשלב את תחום הניהול עם תכנון יצירתי ומכין אותם לתפקידי מנהיגות ומשימות בפיתוח מותג, תקשורת שיווקית ופונקציות עיצוב. מודולים מרכזיים כוללים:
- ניהול מותג
- פיתוח מותג
- תקשורת שיווקית
- אסטרטגיית מוצר
- אסטרטגיית מדיה חברתית
תואר מוענק
לסטודנטים בתוכנית MA זו מוענק התואר השני הבא:
- תואר שני בניהול מדיה ותקשורת עם התמחות בניהול מותגים
גלריה
שכר לימוד בתוכנית
אפשרויות קריירה
הזדמנויות קריירה עתידיות
לאחר שתסיים את לימודיך בתוכנית MA זו, נפתחות בפניך הזדמנויות קריירה רבות בשוק העבודה הבינלאומי. אתה יכול למצוא תפקידי ניהול מאתגרים תאגידים, חברות מדיה, משרדי פרסום, קמעונאים, יצרני יוקרה, סוכנויות שיווק וייעוץ. כמה דוגמאות לתפקידים פוטנציאליים הם:
- מנהל שיווק בכיר
- מנהל מותג
- מנהל שיווק דיגיטלי
- מנהל שיווק
- מנהל מוצר
- יועץ מותג