
תואר שני in
מאסטר בכיוון אופנה: ניהול מותג ותקשורת
Milano Fashion Institute

מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Milan, איטליה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
מְעוּרבָּב
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 16,800 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
30 Nov 2023
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
29 Jan 2024
מבוא
מאסטר בכיוון אופנה: ניהול מותג ותקשורת
ניהול מדיה חברתית, אירועים, שיווק ודיגיטל.ניהול חברות אופנה ויוקרתיות דורש הבנה מעמיקה של המותג ותהליכי התקשורת הכוללים.הם מייצגים יסודות מרכזיים, אך במקביל הם משתנים ללא הרף בעידן הדיגיטלי.איך לנהל את המורכבות הזו?
ה-Gen-Z ופלחי הלקוחות החדשים ביותר משנים את תרחיש הפרסום והמדיה הטיפוסי.ה-DNA, יצירת המיתוסים והמורשת התרבותית של מותגים מתורגמים דרך שפות ותרבויות חדשות: מהאופנה הדיגיטלית לאופנה הפיגיטלית.
לכן חברות אופנה מחפשות דור חדש של אנשי תקשורת: מסוגלים לנהל את השינוי הדיגיטלי.זו הסיבה שבמאסטר זה אתה בוחן את הקשר בין מותגים, יעדים ואסטרטגיות התקשורת והשיווק המקשרות ביניהם.פרופסורים אקדמיים ומנהלי אופנה ילמדו אתכם את עמודי התווך האלה: החל מדימוי חזותי, אסטרטגיות ניהול דיגיטלי ומעורבות, יחסי ציבור וניהול אירועים ועד לאסטרטגיות מיתוג.
בתוך מילאנו, עיר הבירה של מיתוג ותקשורת - עירם של בלוגרי הציד והאופנה המגניבים - המשלבת מגמה עם סביבת למידה מקיפה.
מועדים
במאי: פרופ' סילביה מצ'וקוטלי סאליס
יום קבלת פנים: 20 בינואר 2023
שבוע התמצאות: 21-26 בינואר, 2023
תחילת הטקס וההרצאות: 30 בינואר 2023
סיום ההרצאות: 20 באוקטובר 2023
התמחות: החל מאוקטובר 2023
משך המאסטר: שנה, 60 נ"ז, 1200 שעות
מיקום: BY PRESENCE, קמפוס MFI וכמה נושאים מסוימים שיכולים להשתתף בהם באינטרנט
כל המאסטרים של Milano Fashion Institute הם תעודת תואר שני באוניברסיטה, המוסמכת על ידי הפוליטכניקה של מילאנו, בית הספר לעיצוב.כל המאסטרים ישחררו 60 נקודות זכות אוניברסיטאיות (CFU, כלומר "crediti formativi universitari").
קבלה
תכנית לימודים
תיאור הקורס
התוכן של המאסטר משלבים נושאים בינתחומיים שונים להבנה וניהול טוב יותר של תהליכי ניהול מותג וניהול קמעונאי.המאסטר מורכב מ-720 שעות של הרצאות בכיתה והתמחות סופית של לפחות 480 שעות. המבנה מורכב משישה גושי למידה: חימום, כלים כמותיים ופרויקטים, עמודי אופנה, תהליכי אופנה, סקרנות, שיטות אופנה, פרויקטים בשטח, העצמה והתמחות.המטרה היא ללוות את הסטודנט להכרת התעשייה המתקדמת ולתהליכים המרכזיים המאפיינים את הפרופילים המקצועיים המעורבים בניהול המותג. ההרצאות מאורגנות במודולים המבוססים על נוכחות של מורים מתחומים שונים שיכולים לשדר תמונה מלאה של המבנה ומנגנון התפקוד של התעשייה.הם כוללים חלק ממסגרת תיאורטית ומרחב גדול המוקדש לתרגילים, במטרה להעביר שיטות, טכניקות וכלי עבודה קונקרטיים.
גלריה
מלגות ומימון
מלגות זמינות עבור מאסטר 2024
Milano Fashion Institute מציעה מדי שנה למועמדיה מספר מלגות, המכסות מחצית מעלות ההרשמה לתואר שני, ומוצעות על ידי חברות איטלקיות הפעילות בתעשיית האופנה.
איך זה עובד?
ייחוס המלגות מתבצע לפני תחילת הקורס, בהתחשב הן בקריטריונים של הכנסה והן, על ידי הוועדה האקדמית. הקבלה למאסטר אינה תלויה בהענקת מלגה כלשהי.
איך ליישם?
טופס הבקשה למלגות כלול ב"טופס הבקשה", וניתן למילוי בכתובת https://www.milanofashioninstitute.com/apply-now, בעמוד "הגש בקשה". לאחר הגשת טופס הבקשה, הוועדה האקדמית תחליט על כל מטלה, עם הודעה על התוצאה עד תחילת הקורס. לכל מידע נוסף, אנא קרא את הכללים בתוך המודול.
למי מיועדות המלגות?
המלגות מיועדות הן לאזרחים איטלקיים והן לזרים המעוניינים להשתתף בתואר שני במכון האופנה במילאנו.
עד מתי להגיש בקשה?
את הבקשה למלגה יש להגיש עד 30 בנובמבר 2023.
אפשרויות קריירה
פיתוח קריירה
המאסטר בכיוון אופנה: ניהול מותג ותקשורת נועד להכשיר אנשי מקצוע צעירים בעלי מיומנויות תקשורת ודיגיטל מתקדמות (כלומרמילולי וויזואלי), ידע אמנותי ותרבותי עמוק, יחד עם כישורי ארגון וניהול.
הדמויות המקצועיות הן אנשי מקצוע זוטרים המסוגלים לתמוך באופן מוסמך בתחומי STYLE ו-MARKETING, כמעצב אופנה, עורך אופנה, חוקר חזותי ואמנותי, ואנליסט טרנדים, Cool Hunter, מנהל שיווק זוטר, מנהל אירועים; תחום התקשורת, כמנהל תקשורת, מנהל מדיה חברתית, יחסי ציבור דיגיטליים, מנהל תוכן דיגיטלי, מנהל יחסי ציבור, מנהל משרד עיתונות; לבסוף, אזור CULTURES & HERITAGE, כמנהל מורשת תרבות, או מנהל קיימות תאגידית.
מכיוון שמדובר בתחום חדשני ביותר, הפוטנציאל של הפרופיל יפותח על ידי סגל פרופסורים ואנשי מקצוע מובילים, ובאמצעות תהליך מיון המעדיף משתתפים המגיעים מרקע שונה (בעיקר מתארים בתקשורת, עיצוב, ניהול). אם מפגין עניין משמעותי בכל הסימנים של חדשנות חברתית ותרבותית ותרגומם האפשרי לאסטרטגיות וכלים מדיניות.
כיתה של תלמידים מרקעים שונים משחזרת את המיומנויות של צוותים חוצי-עסקים טיפוסיים ומקדמת את התנאים לפיתוח יכולות הן מבחינת חדשנות והן מבחינת יצירתיות, יחד עם חדשנות פרויקטית בתחום התקשורת.