
תואר שני במדעים MSc in
תואר שני בשיווק בינלאומי וניהול מותגים
Lund University

מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Lund, שבדיה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מבוא
סקירת תוכנית
תוכנית זו מכינה אותך לקריירה בשיווק, אסטרטגיה, ניהול מותג ומוצר, מכירות ומחקר שיווקי. התוכנית לתואר שני בשיווק בינלאומי וניהול מותגים היא אחת מתכניות התואר השני העסקיות הפופולריות ביותר בשוודיה.
בעת הגשת מועמדות לתוכנית זו, אתה בוחר במסלול אסטרטגיות למותגים ושווקים בינלאומיים או במסלול מגמות צרכנים בינלאומיות, מותגים וחדשנות.
עם סיום התכנית, תסיים תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק בינלאומי וניהול מותגים.
אסטרטגיות למותגים ולשווקים בינלאומיים (מסלול 1)
במסלול זה תלמדו קבלת החלטות אסטרטגיות ותלמדו כיצד לבנות מודעות ונאמנות למותג בשווקים בינלאומיים. אתה תפתח את ההבנה שלך לגבי האסטרטגיות האלטרנטיביות עבור תאגידים הבוחרים, נכנסים, מפתחים ועוזבים שווקים בינלאומיים. תלמד גם על היישום המעשי של אסטרטגיות מותג. היבטים ותיאוריות של ניהול מותג יוצגו ויידונו על מנת לפתח ידע כיצד לנהל בסביבת מותג גלובלית. אם אתה רוצה ללמוד איך להשפיע על החלטות, אנשים, עסקים והחברה בכלל, זה המקום להתחיל.
מגמות צרכנים בינלאומיות, מותגים וחדשנות (מסלול 2)
הצריכה של אנשים משתנה כל הזמן, וכך גם עסקים ורשויות ציבוריות חייבות לתקשר בהצלחה עם המוצרים והשירותים שלהם. מסלול זה מספק לך את התיאוריה והכלים הדרושים כדי לעזור לחברות וארגונים לזהות ולהתכונן למגמות עתידיות ולקבל התחלה. אנו מציעים לך הזדמנויות רבות לצלול עמוק יותר לתוך תובנות צרכנים ושוק ושיטות לאיסוף מידע על מגמות צרכניות, כאשר אתה בו-זמנית מעמיק את ההבנה שלך לגבי מותגים, חדשנות וקשרים עסקיים.
תכנית לימודים
מבנה התוכנית
חמישה עשר השבועות הראשונים של התוכנית מאורגנים בשני מסלולים.
בעת הגשת מועמדות לתוכנית זו, עליך לבחור גם באיזה מסלול אתה רוצה ללכת, או פרספקטיבה מכוונת יותר לניהול או פרספקטיבה ששמה דגש על היבטים צרכניים ותרבותיים. בנוסף, תוכלו לבחור קורסים שיעניקו לכם את סוג ההתמחות המועדף עליכם בתחום הרחב יותר של שיווק בינלאומי וניהול מותגים. שני המסלולים מסתיימים בפרויקט תואר בשיווק גלובלי (15 נ"ז).
קורסים - מסלול 1:
- שיווק ואסטרטגיה בינלאומיים (7.5 נ"ז)
- ניהול מותג אסטרטגי (7.5 נ"ז)
- שיווק רב-ערוצי, קמעונאות ובינלאומיות (7.5 נקודות זכות)
- אסטרטגיית מחקר (5 נ"ז)
קורסים - מסלול 2:
- תיאוריית תרבות הצריכה ותובנות צריכה (7.5 נ"ז)
- מתובנת צרכנים לחדשנות (7.5 נקודות זכות)
- הערך של מותגים בחברת צריכה (7.5 נקודות זכות)
- אסטרטגיית מחקר (5 נ"ז)
קורסי בחירה לשני המסלולים:
- אחד משני קורסי הבחירה הבאים (7.5 נ"ז כל אחד):
- קיימות ואתיקה שיווקית
- שיווק דיגיטלי.
- אחד משני קורסי השיטה הבאים (5 נ"ז כל אחד):
- שיטות מחקר איכותיות
- שיטות מחקר כמותיות
- אחד משני קורסי השיטה הבאים (5 נ"ז כל אחד):
- הבנת הצריכה
- ניהול מותג תאגידי ומוניטין
הסמכות
אפשרויות קריירה
סיכויי קריירה
הקשרים ההדוקים של בית הספר לקהילה העסקית הבינלאומית ורשת ענפה של שותפים ארגוניים מבטיחים רלוונטיות מעשית ומעניקים לקריירה שלך התחלה. בוגרים מצאו עבודה בעסקים מובילים בינלאומיים בכל רחבי העולם, למשל, SAS, לוריאל ואיקאה. בוגרי תכנית זו יכולים לחפש תפקידים בחברות בינלאומיות בתחום השיווק, האסטרטגיה, ניהול המותג והמוצר, מכירות ומחקר שיווקי. תוכל לעזור לעסקים לקבל תובנות על ידי מתן ניתוח מגמות, מחקר צרכנים ושיווק, בינה עסקית, תכנון תרחישים, אסטרטגיה וחדשנות.