אדון הפרסום
Luis Amigo University Foundation (Fundación Universitaria Luis Amigó FUNLAM)
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Medellín, קולומביה
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
בקש מידע
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Jan 2024
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
פרופיל תעסוקתי
המאסטר בפרסום עשוי לשמש חוקר בתחום הפרסום מנקודת מבט מסחרית וחברתית. ישו ותיאמו פרויקטים פרסומיים הדורשים ניהול כמתכנן - קריאייטיב ואסטרטג. נניח עמדות שונות בפרספקטיבה של הכשרה דרך התחומים שנקבעו מתוך יעדי התואר השני. יועץ ויועץ בתחום הפרסום. פרופסור אוניברסיטאי בעל יכולות בתחום האסטרטגי-יצירתי והחקירה הקשור לפרסום ותחומים הקשורים לעצמה.
תכנית התואר השני בפרסום מכוונת לאנשי מקצוע בפרסום, מתקשרים, אנשי שיווק, כלכלנים, מנהלים ותחומים נלווים, המעוניינים להתעמק בתהליכים הקשורים לפרסום וניהול חקירות בתחום ההכשרה.
מומלץ שהתלמיד יהיה בעל כישורים בשימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת (חבילת משרד, ניווט באינטרנט, שימוש ברשתות חברתיות ...) ובשפה שנייה (אנגלית). מצד שני, אם המועמד הוא בוגר תחום אחר, ניתן לנתח את המקרה הספציפי על ידי ועדת בית הספר לתארים מתקדמים, כל עוד אתה מפגין ניסיון קודם בתחום ההכשרה או תהליכי החקירה בתחום זה. במקרה זה, התשובה תהיה חיובית