תואר שני במערכות מחשב
ITESO - Universidad Jesuita de Guadalajara
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Tlaquepaque, מקסיקו
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
26 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא, משרה חלקית
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* צרו איתנו קשר לקבלת מידע אודות שכר הלימוד בסמסטר לתכנית בה אתם מעוניינים
מבוא
תחומי התעשייה והשירותים, כמו גם תחומי פיתוח תוכנה וטכנולוגיות מידע, מחפשים אנשי מקצוע מתמחים שיעודדו את פיתוח מערכות בעלות ביצועים גבוהים, בדגש על כלי בינה עסקית. התוכנית הרשומה במרשם הלאומי לתכניות בוגרי איכות של המועצה הלאומית למדע וטכנולוגיה (CONACYT, בראשי התיבות בספרדית), הוסמכה כמו בפיתוח התוכנית, במודעות של תוכניות לתארים מתקדמים עם קשר לתעשייה.
תכנית תואר זו מכוונת אליה
- בוגרי תוכניות הנדסה במערכות מחשב, מדעי המחשב, טכנולוגיות מידע, רשתות מחשבים או תחומים נלווים, בעלי יכולות בתכנות מערכות מחשוב בכלל.
- אנשי מקצוע בתחום שפיתחו מערכות מחשוב ורוצים להעמיק במתודולוגיות לפיתוח מערכות כאלה במיוחד עבור הענף.
- פרופסורים ממוסדות חינוך שונים מתמקדים במערכות מחשב כמושא הלימוד שלהם.
מדוע ללמוד ב- ITESO?
- תוכנית חינוכית מקיפה המחפשת איזון בין תיאוריה ויישומים מעשיים לפתרון בעיות.
- סגל המורכב מחוקרים ואקדמאים המשתייכים למערכת החוקרים הלאומית (SNI, בראשי התיבות בספרדית), והתמחה בתחומי מערכות בעלות ביצועים גבוהים, בינה מלאכותית, ניתוח סטטיסטי, ביג דאטה, ופלטפורמות מקבילות ומופצות.
- דגש על פיתוח מיומנויות ושיטות עבודה טובות של תכנות יעיל, מודולרי, חזק, אמין ותחזוקה נמוכה.
- קישור לתכנית ניהול החדשנות והטכנולוגיה של ITESO (Proginnt, בראשי התיבות בספרדית), באמצעות היחידה לבינה עסקית של ITESO, חממה ומאיץ עסקי ממוקד טכנולוגי המציעה את שירותיה לקהילת האוניברסיטאות.
- תכנית חינוכית המקדמת פרקטיקה מקצועית בשיתוף חברות מבוססות טכנולוגיה: מתחילת התואר השני הסטודנטים לוקחים חלק בפרויקטים המחפשים פתרונות לבעיות בפועל בענף.
- רשת מקצועית עם סוכנויות ממלכתיות וחברות פרטיות, כמו ממשלת המדינה, נוקיה, HP, יבמ, אורקל, דל, CONACYT, בין היתר.
ITESO מציעה מגוון התמחויות, תואר שני ודוקטורטים שיעזרו לך להיות מקצוען טוב יותר ולקיים אינטראקציה עם חברי המצטיינים באקדמיה, ארגונים אזרחיים, הממשלה והמגזר הפרטי. יש לנו יותר חוקרים הרשומים במערכת הלאומית של חוקרים מאשר בכל אוניברסיטה פרטית אחרת במערב מקסיקו, ורבים מתוכניות הבוגרים שלנו מוכרים על ידי הרישום הלאומי לתוכניות לימודי איכות.
תכניות הבוגרים של ITESO מעניקות לך גישה לרשתות ידע בהן חוקרים, מומחים וסטודנטים עובדים יחד על פרויקטים אקדמיים, מקצועיים, חברתיים, תרבותיים וכלכליים. על ידי לימודים ב- ITESO, תוכלו לבחון מקרוב את עבודתם של אקדמאים בעלי שם ששמים את ערכי האדם במרכז עבודתם; הם מעוניינים לתרום ידע רלוונטי ולהציע פתרונות קיימא לבעיות ספציפיות. מסיבות אלה, ITESO מוכרת כאוניברסיטה הפרטית החשובה ביותר במערב מקסיקו.
הפרופסורים שלנו הם מומחים בתחומם; הם מובילים פרויקטים בשיתוף פעולה עם אקדמאים אחרים, הן מ- ITESO והן מאוניברסיטאות אחרות; הם משתתפים באופן פעיל בפרויקטים של שיתופי פעולה ומחקר, ומחויבים לערכים וליסודות של הפרויקט החינוכי שלנו.
בנוסף, האוניברסיטה שלנו שייכת למערכת האוניברסיטאית הישועית, קבוצת אוניברסיטאות שיש לה הכי הרבה תוכניות המפורטות במרשם הלאומי לתכניות לתארים מתקדמים (PNPC, בראשי התיבות שלה בספרדית) של המועצה הלאומית למדע וטכנולוגיה (CONACYT, ב- ראשי התיבות שלו בספרדית) במגזר החינוך הפרטי.
בוגר פרופיל
בוגרי תוכנית זו יפתחו את הידע הבא:
- שליטה בסימון אסימפטוטי לקביעת סיווג זמן ומרחב של האלגוריתמים המשמשים בפתרון.
- ידע במערך אלגוריתמים שנבדקו בהרחבה לפיתרון בעיות מהותיות בתחום האינפורמטיקה וההנדסה.
- ידע טכני ומתודולוגי לניתוח ועיצוב אלגוריתמים יעילים לפתרון בעיות ספציפיות, עם הבנה של ההשפעה של המורכבות בזמן ובמרחב.
- הכרת הפרדיגמות של תכנות מקביל ומבוזר והשימוש בהן בתכנון ויישום מערכות בעלות ביצועים גבוהים ליישומים כלליים.
- ידע בתכנון אלגוריתמי חיפוש, כמו גם סוגים שונים של ניתוח ביג-דאטה להשגת מידע רלוונטי לתמיכה במערכות אחרות כגון קבלת החלטות, או לצורך הצעת שירותים.
- ידע להצעה ופיתוח של פתרונות מרכזיים, מבוזרים או מקבילים, על ידי יישום שירותי אינטרנט או סלולר, לצורך מתן תמיכה בניהול מידע או עבור יישומים בכלל.
בוגרי תוכנית לימודים זו יפתחו את הכישורים הבאים:
- יכולת להבין סימון מתמטי בתורת המחשבים; לתפוש מערכות בעלות ביצועים גבוהים באמצעות כלים פורמליים; ולנתח, לתכנן, לדמות ולהטמיע מערכות אלו על בסיס מודלים פורמליים.
- כישורי רפלקציה ויכולת קריטית להגות, לביים ולפתח פרויקטים טכנולוגיים בתחום האקדמי או המקצועי.
- יכולת ומנהיגות למעבר בהצלחה לפרקטיקה מקצועית על ידי הכוונה או הצטרפות לצוות פיתוח.
מודל חינוכי
תכניות הבוגרים של ITESO משקפות את גישתו המיוחדת של המוסד לייצור ידע ולמידה מתקדמים. זהו תרחיש אידיאלי לבטא תחומי התמחות ופרספקטיבות שונים הנותנים מענה לצרכים החברתיים והטכנולוגיים של החברה שלנו ומחזקים את המקצועות השונים. זהו מאמץ מתמשך של סטודנטים, פרופסורים ושלל גורמים ומוסדות לקיים שיחה אקדמית המפקפקת בצמצום של נקודות מבט טכניות-מדעיות מסוימות.
תכניות הבוגרים של ITESO מרכזות את תהליך הלמידה שלהן סביב התלמידים כשחקנים הראשיים. עם האוטונומיה האישית והכבוד שלהם כנקודת המוצא שלהם, הסטודנטים לוקחים על עצמם את התפקיד הכפול של הסוכנים והנהנים מעבודה חינוכית, ומשלימים את האינטראקציה שלהם עם עמיתים ופקולטה לתכנית.
תכניות הבוגרים של ITESO תואמות באופן הדרגתי את הצרכים החברתיים ואת האוריינטציות המוסדיות, במטרה להתמודד עם האתגרים הספציפיים של התפתחות מקומית / גלובלית במטרה לקדם אחריות חברתית ולכידות, כמו גם מחויבות למגזרים הנשללים ביותר בחברה. התוכנית ובוגריה אמורים להשפיע על ההקשרים החברתיים, המדעיים והאקדמיים שלנו.
תכניות הבוגרים שלנו משיגות מצוינות בגיבוש סטודנטים על ידי פיתוח יכולות ספציפיות וחוצה תחומים, הנתמכות על ידי חשיבה מורכבת וביקורתית, פרקטיקות רפלקסיביות, דיון, ביטוי של ידע וניסיון חברתי ומקצועי שנצבר לאורך החיים, כמו גם בניית סוֹלִידָרִיוּת.
תחומי הייצור האקדמי - בעיקר התוכניות המוסדיות שלנו במחקר והתערבות - בנויים על פרקטיקות מסודרות ברשתות פנימיות של יחידות אקדמיות בסיסיות, מחלקות או מרכזים. הם פועלים גם ברשתות חיצוניות או בין-מוסדיות ש- ITESO בנתה לאורך השנים, ומאפשרים לסטודנטים ולפרופסורים לשתף פעולה ולייעל את משאבי הידע ההקשר והיישומי.
תכניות הבוגרים שלנו מייצרות ידע חדשני, יצירתי וביקורתי. במובן זה, חדשנות נתפסת כמימוש חלופות חדשות לפתרון בעיות קיימות. היישומים של ידע כזה משמשים להכרה ולפתרון דינמיקה ודרישות סוציו-אקונומיות, מדעיות, טכנולוגיות ותרבותיות ומופצים באמצעות פרסומים, פיתוח אב-טיפוס, מערכות, פטנטים, יישומים חברתיים והתערבויות, בין היתר.
תכנית לימודים
לתכנית לתארים מתקדמים מבנה לימודי גמיש המאפשר לסטודנטים להירשם לקורסים העונים על דאגותיהם ועונים על צרכיהם החינוכיים במסגרת המתמקדת בהשגת יעדים, פיתוח פרויקט הגמר ועמידה בפרופיל הבוגרים של התוכנית.
תוכנית הלימוד מחולקת לשלושה תחומי לימודים: יסודות; מחקר, פיתוח וחדשנות (RDI); ובחירות בחירה.
יסודות
הקורסים בתחום זה מגדירים את התחום האקדמי ואת זהות התוכנית וקשר עם קווי הייצור והיישום של הידע (LGAC, בראשי התיבות שלהם בספרדית).
מחקר, פיתוח וחדשנות (RDI)
תחום זה קשור קשר הדוק למערכת התמיכה הייעוץית. מטרתה ללוות את התלמידים בתהליך ההגדרה, הפיתוח, הכתיבה והצגת פרויקטי הגמר שלהם. התלמידים יקבלו מפגשי ייעוץ קבוצתיים ואישיים הנקראים קורסים RDI.
בחירות
מטרת תחום זה היא לתת לסטודנטים את ההזדמנות לדיאלוג עם תחומי ידע אחרים מחוץ לתחום שלהם, על מנת לייצר ידע ולפתור בעיות הקשורות לפרויקט ומטרת הלימוד שלהם. תחום זה מבוסס על קורסים מכל תכניות הבוגרים של ITESO ומאוניברסיטאות אחרות שיש להן הסכם שיתוף פעולה עם ITESO.
מערכת תמיכה מייעצת
מערכת התמיכה בייעוץ מבקשת לעודד קשרים בין תחומי המחקר, החדשנות והתפתחות הסטודנטים לבין קווי הייצור והיישום של הידע של כל תכנית לימודים מסוימת, כמו גם קישורים לשאר תכניות הבוגרים.
מערכת התמיכה המייעצת מבוססת על גישה מכוונת-אדם ומעניקה עדיפות לתרחישי ייצור קולקטיביים. זה מורכב מאינטראקציה בין סטודנטים ויועצים שנועדו לעורר דיסוננס באמצעות ביקורת קונסטרוקטיבית, כדרך לעודד השתקפות ובנייה קולקטיבית של ידע.
מערכת התמיכה מבטאת מימדים חינוכיים שונים (פרטניים, חברתיים והיסטוריים) בכל אחת מתקופות הלימודים של התוכנית. ניתן לערוך פגישות ייעוץ גם בזוגות או בנפרד.
אזור בסיסי
- ניתוח ותכנון אלגוריתמים
- מתמטיקה מתקדמת למדעי המחשב
אזור מחקר, פיתוח וחדשנות (RDI)
בסמינרים אלה תקבל אוריינטציה קבוצתית והתאמה אישית לפיתוח פרויקט התואר שלך.
- RDI אני
- RDI II
- RDI III
- RDI IV
אזור בחירה
עליכם להשיג לפחות 48 נקודות זכות, ותוכלו לבחור, עם כיוון המורה שלכם, בשישה קורסים מרשימת הקורסים לתארים מתקדמים ב- ITESO או באוניברסיטאות אחרות איתן יש ל- ITESO הסכם קונסורציום.
חלק מהקורסים הללו הם:
- מערכות מבוזרות
- מערכות מקבילות
- ניהול וביצוע נתונים גדולים
- יישומי ושירותי ענן
- תכנות ליישומים ניידים
- מאגרי מידע מתקדמים
- מערכות הפעלה מתקדמות
הכרה בתוקף הרשמי של לימודים על ידי משרד החינוך הציבורי כמפורט בהסכם השרים מס '15018, שפורסם בכתב העת הרשמי של הפדרציה ב- 29 בנובמבר 1976. שיטת הכיתה.