תואר שני בחינוך ובאינטראקציה חברתית
ITESO - Universidad Jesuita de Guadalajara
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Tlaquepaque, מקסיקו
שפות
ספרדית
פורמט לימוד
למידה מרחוק, בקמפוס
מֶשֶׁך
26 חודשים
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
* צרו איתנו קשר לקבלת מידע אודות שכר הלימוד בסמסטר לתכנית בה אתם מעוניינים
מבוא
תואר שני זה הוא התוכנית היחידה שתורמת להפיכת החינוך למפגש ושיתוף פעולה שנועד לבנות חברה הוגנת יותר.
תוכנית זו מיועדת לך
אם אתה עובד בתחום החינוך, במוסדות ציבוריים או פרטיים, ומעוניין לנהל ולייעץ לפרויקטים לשיפור תהליכי למידה המבוססים על אינטראקציה חברתית שמטפחת יחסים שוויוניים ומכירה שלכולם יש מה ללמוד וללמד.
מדוע ללמוד ב- ITESO?
- תצטרף לתכנית בוגרים המתמקדת בבניית ידע באמצעות אינטראקציה חברתית בתהליכי למידה, מה שהופך גישה זו לייחודית וחדשנית ברמה הלאומית והבינלאומית כאחד.
- תוכלו לפתח פרויקט המציע פתרונות לבעיות אמיתיות בהקשר שלכם, על ידי קידום תהליכי למידה המבוססים על שיתוף פעולה, הכללה, סולידריות וכבוד.
- תשלב פרקטיקות שיתופיות לבניית ידע ויחסים שוויוניים עם אפשרות לשילוב גישורים שונים כגון טכנולוגיה או אמנות.
- תוכל לתרום לשיפור הלמידה ברמות שונות ובתחומי ידע שונים, תוך התייחסות לא רק להיבטים אקדמיים, אלא בהנחה של נקודת מבט דמוקרטית, כוללת, הכוללת התמקדות חזקה בתרבות השלום, באופן ש משלב אינטראקציה חברתית ותהליכי למידה.
- תעבוד עם סגל המורכב ממורים וחוקרים בעלי ניסיון בפרויקטים למידה מבוססי אינטראקציה חברתית, הן בסביבות בית ספר והן בארגונים קהילתיים, עסקיים וחברתיים אזרחיים, עם ידע במתודולוגיות השתתפות, בתרבות השלום, בינתרבויות. , הכללה, נקודת מבט מגדרית, טכנולוגיה ואמנות.
- ההסכמים שנקבעו עם אוניברסיטאות השייכות לאיגוד האוניברסיטאות המופקדות על אגודת ישו באמריקה הלטינית (AUSJAL) מאפשרות לסטודנטים ב- ITESO להעשיר את השכלתם בחוויות בינלאומיות.
בוגר פרופיל
עם סיום התוכנית:
- תשתמש בפרויקטים ובפרקטיקות חדשות שמטרתן לחזק את פרקטיקות הלמידה כדי להפוך תהליכים חינוכיים כך שהם מבוססים ביחסים משמעותיים, שיתופיים, כוללניים, שלווים ודמוקרטיים.
- תוכל לתכנן, ליישם ולשחזר פרויקטים חברתיים-חינוכיים משתתפים המתמקדים בלמידה מבוססת אינטראקציה חברתית בחינוך הפורמלי וגם הלא פורמלי.
מודל חינוכי
תכניות הבוגרים של ITESO משקפות את גישתו המיוחדת של המוסד לייצור ידע ולמידה מתקדמים. זהו תרחיש אידיאלי לבטא תחומי התמחות ופרספקטיבות שונים הנותנים מענה לצרכים החברתיים והטכנולוגיים של החברה שלנו ומחזקים את המקצועות השונים. זהו מאמץ מתמשך של סטודנטים, פרופסורים ושלל גורמים ומוסדות לקיים שיחה אקדמית המפקפקת בצמצום של נקודות מבט טכניות-מדעיות מסוימות.
תכניות הבוגרים של ITESO מרכזות את תהליך הלמידה שלהן סביב התלמידים כשחקנים הראשיים. עם האוטונומיה האישית והכבוד שלהם כנקודת המוצא שלהם, הסטודנטים לוקחים על עצמם את התפקיד הכפול של הסוכנים והנהנים מעבודה חינוכית, ומשלימים את האינטראקציה שלהם עם עמיתים ופקולטה לתכנית.
תכניות הבוגרים של ITESO תואמות באופן הדרגתי את הצרכים החברתיים ואת האוריינטציות המוסדיות, במטרה להתמודד עם האתגרים הספציפיים של התפתחות מקומית / גלובלית במטרה לקדם אחריות חברתית ולכידות, כמו גם מחויבות למגזרים הנשללים ביותר בחברה. התוכנית ובוגריה אמורים להשפיע על ההקשרים החברתיים, המדעיים והאקדמיים שלנו.
תכניות הבוגרים שלנו משיגות מצוינות בגיבוש סטודנטים על ידי פיתוח יכולות ספציפיות וחוצה תחומים, הנתמכות על ידי חשיבה מורכבת וביקורתית, פרקטיקות רפלקסיביות, דיון, ביטוי של ידע וניסיון חברתי ומקצועי שנצבר לאורך החיים, כמו גם בניית סוֹלִידָרִיוּת.
תחומי הייצור האקדמי - בעיקר התוכניות המוסדיות שלנו במחקר והתערבות - בנויים על פרקטיקות מסודרות ברשתות פנימיות של יחידות אקדמיות בסיסיות, מחלקות או מרכזים. הם פועלים גם ברשתות חיצוניות או בין-מוסדיות ש- ITESO בנתה לאורך השנים, ומאפשרים לסטודנטים ולפרופסורים לשתף פעולה ולייעל את משאבי הידע ההקשר והיישומי.
תכניות הבוגרים שלנו מייצרות ידע חדשני, יצירתי וביקורתי. במובן זה, חדשנות נתפסת כמימוש חלופות חדשות לפתרון בעיות קיימות. היישומים של ידע כזה משמשים להכרה ולפתרון דינמיקה ודרישות סוציו-אקונומיות, מדעיות, טכנולוגיות ותרבותיות ומופצים באמצעות פרסומים, פיתוח אב-טיפוס, מערכות, פטנטים, יישומים חברתיים והתערבויות, בין היתר.
פעילויות אקדמיות
הפעילויות הבאות של התואר השני בחינוך ובאינטראקציה חברתית הן חלק ממערכת התמיכה המייעצת בתכנית:
- חמשת קורסי המחקר, הפיתוח והחדשנות של התוכנית מעצבים ומבנים את הפרויקט שלך להשגת התואר (TOG, בראשי התיבות בספרדית), ויספקו כלים תיאורטיים ומתודולוגיים לגיבוש בעיה אמיתית הרלוונטית ל תחום ההתהוות של התוכנית, המעניק למתודולוגיות השתתפותיות ומשמעותי בתרחיש החברתי-מקצועי בו אתה עובד.
- קולוקיה שהתקיימה לפני סיום הקורסים RDI II ו- RDI IV הם מרחבים להפצה ודיון אקדמיים המאפשרים לך להציג את ההתקדמות שאתה עושה ב- TOG שלך לפני עמיתייך, מוריך והמורים, ולקבל משוב מקוראים חיצוניים שמטרתם שיפור פרויקט ההתערבות שלך.
- סדנה תיאורטית-מתודולוגית מעמיקה וליווי לאורך כל התהליך. בסדנה זו תהיה לך תמיכה בייעוץ מותאם אישית כדי להבטיח שבסוף RDI II יהיה לך פרויקט התערבות איתן העונה על המאפיינים הצפויים ליישומו, שיאפשר לך להמשיך בקורסים בתכנית הלימודים הזו. אֵזוֹר.
- סדנת הפקה. זו חוויה של שיתוף פעולה למידה באתר בין תלמידים ואנשי מקצוע מתחומי התמחות שונים, המאפשר למשתתפים להעשיר את פרויקטי ההתערבות שלהם על ידי חשיבה משותפת ופתיחת נקודות מבט ואפשרויות חדשות, הודות למגוון תחומי הדעת.
תכנית לימודים
קדנציה ראשונה (סמסטר א ') | קדנציה שנייה (סמסטר ב ') |
|
|
קדנציה שלישית (סמסטר 3) | קדנציה רביעית (סמסטר 4) |
|
|
קדנציה חמישית (קיץ) | |
|