מאסטרים של פילוסופיה (mphil) בשיווק
IMM Graduate School of Marketing
מידע מפתח
מיקום הקמפוס
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
בקש מידע
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
בקש מידע
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
בקש מידע
מלגות
חקור הזדמנויות למלגות כדי לעזור במימון הלימודים שלך
מבוא
MPhil בשיווק מוצע ברמה 9 של NQF (HEQSF מיושר) והוא כולל 180 נקודות זכות. MPhil בשיווק כולל של עבודת הדוקטורט של מחקר שיש להשלים בשלוש שנים.
תנאי קבלה
סטודנט שנמצא ברשותו של הבאה יכול להגיש בקשה לקבלה: BCom הצטיינות עם ניהול שיווק ושיטת מחקר על NQF רמת 8 (HEQSF מיושר); או BPhil הצטיינות עם ניהול שיווק ושיטת מחקר על NQF רמת 8 (HEQSF מיושרת); או בהצטיינות התואר הראשון בתקשורת שיווקית עם ניהול שיווק ותקשורת שיווקית כמגמות בNQF רמת 8 (HEQSF מיושר) כל כישורים שווי ערך אחרים ממוצע כללי של 60% חייב הושג ברמת NQF 8 הסמכת קורות חיים ומכתב המוטיבציה נדרשות מועמדים נדרשים כדי להשלים את היישום שלאחר התואר הראשון לטופס כניסה לMPhil בשיווק, אשר יחד עם העתקים מאושרים של תעודות חינוכיות, זהות / דרכון מסמכים, מכתב מוטיבציה וקורות חיים, יש להחזיר בדואר רשום ל: רישומים הקצין IMM GSM PO Box 91,820 אוקלנד פרק 2006 בכמו כן, תלמידים עשויים להידרש להגיש הצעת מחקר זמנית לועדת מחקר GSM IMM.
פיקדון אינה ניתן להחזרה חייב ללוות את היישום שלאחר התואר הראשון לטופס כניסה.
הדיקן רשאי לסרב הודאת סטודנט להסמכה לתואר השני, אם הוא / היא סבורה שהרקע האקדמי של התלמיד אינו עומד בסטנדרטים האקדמיים הנדרשים ללימודים המוצעים.
הדיקן יש גם את הזכות לקבוע כל מודולים נוספים ברמת הצטיינות על מנת להבטיח שהמועמד עומד בכל הדרישות.