
תואר שני MA in
תואר שני בשיווק וניהול מותגים
Global Banking School, Malta

מידע מפתח
מיקום הקמפוס
Saint Julian's, מלטה
שפות
אנגלית
פורמט לימוד
בקמפוס
מֶשֶׁך
1 שָׁנָה
לִפְסוֹעַ
זמן מלא
שכר לימוד
EUR 7,000 / per year
מועד אחרון להגשת בקשה
בקש מידע
תאריך ההתחלה המוקדם ביותר
Feb 2024
מבוא
התואר השני שלנו בשיווק וניהול מותג משלב את הכישורים והחוויות הקיימים שלך, את הפוטנציאל המולד ומבנה קורס סוחף - והופך אותך לבוגר המכובד שחברות מובילות מחפשות. הרחב את הזדמנויות הקריירה שלך במגזר מתגמל, דינמי ומתפתח ללא הרף עם תואר שני בשיווק וניהול מותג. קורס זה ירחיב את הניסיון המעשי, התיאורטי והמקצועי שלך - ויכין אותך להצלחה בסביבה העסקית המאתגרת והתחרותית של היום.
התואר השני בשיווק וניהול מותגים מספק לך את הכישורים והניסיון המעשי שארגונים צריכים בסביבה עסקית משתנה ללא הרף.
משתתפי הקורס מתפתחים לעוסקים בשיווק מעורפלים שיכולים לעבוד בשיווק וניהול מותגים או סביבם במגוון תפקידים, תוך הסתמכות על תמהיל רחב של מיומנויות וניסיון.
קורס זה נועד לקחת את המומחיות שלך בשיווק ובניהול מותג לשלב הבא. תהיה לך הזדמנות לבנות רשת מקצועית רחבה יותר, שתעזור לך לצמוח במומחיות ובתובנות שלך על פני נושאי שיווק וניהול מותג מתפתחים.
בקורס מקיף זה, תודרכו דרך מודולים מותאמים אישית על ידי מומחי נושא בשיווק, שיווק מותגים וניהול מותג - עם מגוון רחב של מודולים עסקיים וניהוליים כלליים כדי להרחיב את ההבנה הכוללת שלך. תהיה לך גם הזדמנות לבנות תיק ממוקד ענף משמעותי המציג את יכולות השיווק וניהול המותג שלך.
כמו כן, תשתתף באופן פעיל בדיונים ביקורתיים סביב שיווק וניהול מותג כתחום לימוד אקדמי. אתה תנתח ותשקף את האתגרים הנוכחיים המתעוררים בתחומי השינויים החברתיים, הפוליטיים והכלכליים, מה שיאפשר לך לגלות דרכים חדשות לשיפור שיטות עבודה מומלצות בתחומים דינמיים אלה מנקודת מבט שיווקית.
גלריה
קבלה
מלגות ומימון
GBS Malta מציעה לסטודנטים גישה ל-Malta Get Qualified Scheme, המאפשרת לסטודנטים ליהנות מנקודות זיכוי מס המסייעות בהורדת עלויות הלימודים הכוללות. תכנית זו היא בעלת ערך רב, ומחזירה 70% משכר הלימוד לאחר סיום הלימודים.
תכנית לימודים
קרדיטים הדרושים כדי לזכות בתואר
נקודות זכות ECTS | קרדיטים בבריטניה |
90 ECTS | 180 קרדיטים |
קורס זה כולל או מציע את המודולים הבאים
- ניהול מותג אסטרטגי (15 נ"ז)
- שיווק דיגיטלי (15 נ"ז)
- Marketing Analytics (15 נקודות זכות)
- ניהול שיווק (15 נ"ז)
- תקשורת שיווקית (15 נ"ז)
- יזמות (15 נקודות זכות)
- שיטות מחקר (15 נ"ז)
- קיימות (15 נקודות זכות)
- דוקטורט (60 נ"ז)
כל התכניות שלנו מוצעות בשפה האנגלית וכל נקודות הזכות של המודול הן בבריטניה.
תוצאת התוכנית
מיומנויות וידע ספציפיים לנושא
- הבנה נרחבת של תפקיד השיווק, ובתוך כך, תפקיד ניהול המותג על מגוון של סביבות ארגוניות ופרקטיקות עסקיות
- יכולת לנתח את התיאוריות והפרקטיקות בשיווק וניהול מותג, ולמקם אותם בהקשרים רעיוניים, חברתיים, כלכליים ופוליטיים רחבים יותר.
- מודעות ביקורתית לידע הרלוונטי בתחומי השיווק וניהול המותג, ויכולת לסנתז וליישם ידע זה במגוון בעיות שיווק ומיתוג מורכבות.
- הבנה מקיפה של סוגיות מפתח גלובליות עדכניות כגון אתיקה, קיימות ואחריות חברתית לגבי ההצטלבות שלהם עם תיאוריות ופרקטיקות של שיווק וניהול מותג מתפתחים
- יכולת לערוך מחקר וחקירה בנושאים עסקיים, ניהוליים ושיווקיים, באופן אישי או כחלק מצוות, באמצעות עיצוב מחקר, איסוף וניתוח נתונים איכותיים וכמותיים, סינתזה, דיווח והערכה
מיומנויות קוגניטיביות ואינטלקטואליות
- להציג דוחות קוהרנטיים, תמציתיים, מרתקים ומתאימים לקהל, מקרי מקרים, הערכות וכו', המבוססים על ראיות מניסיון ופרקטיקה מבוססי עבודה, וקריאה ומחקר מדעיים ומגזריים.
- לחקור על פני מגוון של דיסציפלינות אקדמיות ותחומים מעשיים מקצועיים ולהשתמש במגוון מקורות ומתודולוגיות מתאימות כדי לחקור תחומים רחבים ונושאים ספציפיים יותר.
- לפעול ביעילות בתכנון, ביצוע והערכה של מגוון משימות ופרויקטים בצורה הגיונית, ידענית ומקצועית.
- לתכנן, להשלים ולהעריך מגוון פעילויות המבוססות על עבודה, תוך התייחסות אלה למחקר מתאים, חשיבה ביקורתית, הקשרים תיאורטיים ומעשיים, ופרקטיקה מקצועית עדכנית.
- להתמודד בצורה יצירתית ושיטתית עם סוגיות מורכבות
- לנתח ולפתור בעיות, ולקבל החלטות מבוססות ראיות, מבוססות היטב במצבים בלתי צפויים או מאתגרים
- להבין את הצורך המכריע בפיתוח מקצועי מתמשך (CPD), ואת החשיבות של הקמה, תחזוקה והרחבה של רשתות מקצועיות
מיומנויות לחיים ולעבודה
- למידה אוטונומית (כולל ניהול זמן) המדגימה הפעלת יוזמה, אחריות אישית וקבלת החלטות במצבים מורכבים ובלתי צפויים ויכולת למידה עצמאית הנדרשת להמשך התפתחות מקצועית
- מיומנויות עבודת צוות הנחוצות להצלחה במקום העבודה הגלובלי, עם יכולת הן לעבוד בצוותים ולהוביל אותם בצורה יעילה, כמו גם יכולת לפעול באופן אוטונומי בתכנון ויישום משימות ברמה מקצועית או שווה ערך.
- מיומנויות תקשורת המראות את היכולת לתקשר בצורה ברורה לידע של קהלים מומחים או לא מומחים בחזית הדיסציפלינה האקדמית, תחום הלימוד או תחום העיסוק המקצועי, או מיודעת על ידי, והמסקנות המופקות מהתמודדות עם סוגיות מורכבות באופן שיטתי.
- כישורי IT ואוריינות דיגיטלית המדגימים את היכולת לפתח מיומנויות חדשות לרמה גבוהה ולגשת לנושאים מורכבים באופן שיטתי ויצירתי
אפשרויות קריירה
התואר השני שלנו בשיווק וניהול מותגים מספק ללומדים את הידע, הכישורים והתובנות הדרושים כדי להשפיע על סביבת העבודה של היום - יצירת פלטפורמה חדשה להתקדם בקריירה העתידית שלהם. המשתתפים בקורס הופכים לאנשי שיווק מעורפלים המסוגלים לעבוד בשיווק וניהול מותגים או סביבם במגוון תפקידים, תוך הסתמכות על מערך מגוון של מיומנויות וניסיון.
התואר השני שלנו בשיווק וניהול מותג משלב את הכישורים והחוויות הקודמות שלך, כישרון מובנה ופורמט קורס אינטנסיבי כדי לייצר את הבוגר המובהק שמעסיקים מובילים רוצים.
סיכויי העבודה בשיווק מגוונים, ויש משהו לכל אחד שתוכל לבחור בו בהתאם לתחומי העניין שלך.
מסלולי קריירה לאחר הקורס
- מנהל שיווק ופיתוח עסקי
- מנהל מותג
- מנהל שיווק
- מנהל מוצר