58 תואר שני תוכניות ב e-Business 2024

תואר שני תוכניות ב e-Business 2024Filter
    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני בטרנספורמציה עסקית דיגיטלית היא תכנית לתואר שני בשיתוף עם אוניברסיטת Camilo Jose Cela, המתמקדת במיוחד בלמידה ויישום הגישה החדשה לעסקים דיגיטליים, הכל בסביבה מולטימדיה ואינטראקטיבית. לימוד צורות התקשורת החדשות שסביבה זו מוליכה. יישום הטכניקות, הכישורים והמיומנויות היעילות ביותר של שיווק ישיר ואינטראקטיבי ושליטה חדשה בפרסום בסביבה דיגיטלית ומקוונת.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית, ספרדית

    התחבר למוחות המבריקים ביותר בעולם עם המאסטר המנהל היחיד בספרד שעוצב בשיתוף עם בית הספר לניהול MIT Sloan. מאסטר מנהלים זה מכין אותך לזהות הזדמנויות ולפתח פתרונות חדשניים וברי קיימא במסחר דיגיטלי, בינה מלאכותית ואינטרנט של הדברים, שבעזרתם תוכל להוביל את אתגרי השוק הנוכחי והעתידי.

    • Salford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    באופן שבו אנו מתקשרים, מתנהלים ומנהלים עסקים; קשה להתעלם מאיך שהעולם משתנה במהירות סביבנו. השאלה היא האם יש לך את הכישורים להצליח בנוף הדיגיטלי המשתנה כל הזמן? תואר שני בעסקים דיגיטליים שפותח בתגובה למחסור בכישורים דיגיטליים שזוהו לאומית וברמה העולמית, תוכנן לספק לך מיומנויות מעשיות מרכזיות בשוק הנוכחי, כולל פתרון בעיות, תכנון אסטרטגי וחשיבה ביקורתית. ילמדו אותך צוות מומחים מוכרים בינלאומיים המבוססים במרכז עטור הפרסים לעסקים דיגיטליים בבית הספר לעסקים סלפורד ותסתכל על הטכנולוגיות המניעות ארגונים מצליחים וההזדמנויות שהם נותנים לפיתוח עסקי. התוכנית מנצלת את ההגדרה הדיגיטלית של סלפורד ב- MediaCityUK, אשר זוכה להכרה ארצית ובינלאומית כאזור דיגיטלי מוביל. התוכנית ממוקדת מאוד בתעשייה ומגיעה לשיאה בפרויקט שיתוף הפעולה בתעשייה. תבחר אחת מארבע האפשרויות לבחון בעיה תעשייתית אמיתית ולספק פתרונות נחקרים שיעזרו לך להוציא לפועל את הלמידה שלך.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנן, בנה ונהל מוצרים דיגיטליים הניתנים להרחבה. המאסטר בניהול מוצרים דיגיטליים הוא המאסטר המתקדם ביותר עבור הדור הבא של מובילי מוצרים דיגיטליים. עם סיום התואר השני בניהול מוצר דיגיטלי, תקבל את המיומנויות הטכנולוגיות והעסקיות שרוב חברות הסטארט-אפ הדיגיטאליות צריכות לפתח ולנהל פתרונות טכנולוגיים יצירתיים.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר שלנו בחדשנות ויזמות נועד להכין אותך לעולם הדיגיטלי של היום. על ידי השגת תובנות מעמיקות על יזמים ועסקיהם, תהיו מוכנים למסע היזמות שלכם.

    • Online

    משרה חלקית

    12 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    ספרדית

    המאסטר המקוון בניהול עסקי דיגיטלי תוכנן לאנשי מקצוע הזקוקים לחזון עסקי ברור של איך החברות הנוכחיות משתנות עקב טרנספורמציה דיגיטלית, קיימות, כלכלות חדשות, מודלים משבשים ומתודולוגיות ניהול חדשות.

    • Berlin, גרמניה
    • Potsdam, גרמניה

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    שילוב ייחודי זה של טכנולוגיה ועסקים יעזור לך לשמור על יתרון תחרותי בשוק העבודה ולהתקדם לקריירה מכוונת עתיד בחברה גלובלית או בסטארט-אפ חדשני. למד את התואר השני במדעי הנתונים, בינה מלאכותית ועסקים דיגיטליים כדי להיות מוכנים לשינוי הזה. הפוך למומחה במדעי הנתונים ובינה מלאכותית על ידי שליטה בלמידה חישובית, ניתוח ביג דאטה, שיטות חיזוי והובלה של צוותים וירטואליים. תוכנית זו מכסה גם מיומנויות עסקיות כלליות כגון ניהול פרויקטים וחדשנות, אשר יגביר את יכולת התעסוקה שלך.

    • Barcelona, ספרד
    • Geneva, שווייץ
    • + 1 more

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    טרנספורמציה דיגיטלית אינה עוד פרדיגמה עתידית, אלא מציאות מפתח. העולם העסקי הופך לדיגיטלי בקצב מדהים וחברות מחפשות באופן פעיל בעלי חזון דיגיטלי, המוכשרים למנף את המומחיות והתובנות שלהם לגבי כל תאגיד המבקש להישאר תחרותי. תוכנית זו בוחנת את המודלים התיאורטיים והמעשיים, היישום והעסקים המרכיבים את העסק הדיגיטלי ומספקת את כל מיומנויות המפתח הנדרשות בעולם הארגוני כיום.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    9 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    עם תוכנית Master Internet Business תוכל לרכוש את הידע הדרוש לניהול וניהול עסק בעל מרכיב דיגיטלי ברור, תוכל לפתח את עצמך בתפקידי ניהול בחברות טכנולוגיה או להקים עסק משלך.

    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    12 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    המאסטר בניהול פיננסי נועד להכין מנהלים פיננסיים שיודעים להתמודד עם שינויים כלכליים עם כושר הפירעון והציפייה הדרושים שארגונים קיימים דורשים.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תעודת התואר השני של GBSB Global Business School בעסקים דיגיטליים וחדשנות (להלן - מאסטר בעסקים דיגיטליים וחדשנות בברצלונה) שואפת לעמוד באתגרים של עולם העסקים אשר משתנה עם ההתקדמות בטכנולוגיה.

    • Geneva, שווייץ

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    טרנספורמציה דיגיטלית אינה עוד פרדיגמה עתידית, אלא מציאות מפתח. העולם העסקי הופך לדיגיטלי בקצב מדהים וחברות מחפשות באופן פעיל אנשי חזון דיגיטליים כדי למנף את המומחיות והתובנות שלהם לגבי כל תאגיד שמבקש להישאר תחרותי. תוכנית זו בוחנת את המודלים התיאורטיים והמעשיים, היישום והעסקים המרכיבים עסק דיגיטלי. התלמידים יפתחו חשיבה יצירתית ויזמית ויפתחו את כישורי המפתח הנדרשים בעולם הארגוני כיום.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    האם אתה מוכן להיות מוביל בניהול שינויים עם גישה דיגיטלית ראשונה? המהפכה הדיגיטלית יצרה סביבה עסקית משתנה, מתרחבת ומתאימה במהירות. האם תוכל להוביל עסק לרכוב על גלי הטרנספורמציה הדיגיטלית? האם תוכל לנהל את המעבר לסביבת עבודה זריזה, כאשר נורמות העבודה ממשיכות להשתנות? אם כן, MSc שלנו בטרנספורמציה עסקית דיגיטלית היא בשבילך. במהלך קורס זה, תפתח כישורי ניהול אסטרטגיים מבוקשים מאוד במרחב הדיגיטלי - מניהול שרשרת אספקה דיגיטלית לניתוח 'ביג דאטה' ועד לניהול טכנולוגיות מבוססות ענן.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    ארגונים מחפשים לבנות מותגים אותנטיים על ידי שילוב ערכים בשיווק שלהם ומבקשים להעריך את הביצועים שלהם באמצעות ניתוחי אינטרנט כדי להבין את ההשפעה של מסעות הפרסום השיווקיים שלהם על התנהגות הצרכנים. הקורס יסקור אסטרטגיות שיווק דיגיטלי עכשוויות, כולל הפיתוחים החדשים ביותר ושיטות עבודה מומלצות בתעשייה, כדי לספק לך הבנה מקיפה של גישה שיווקית חדשנית המשלבת היבטים דיגיטליים ומיתוגיים כאחד.

    • Krems an der Donau, אוסטריה

    משרה חלקית

    4 סמסטרים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    עם דיגיטלי חדשנות עסקית ו שינוי תואר שני, אתה תהיה מוסמך לנהל טרנספורמציה דיגיטלית על פני תעשיות מרובות.