9 תואר שני תוכניות ב e-Business ב צרפת for 2024

תואר שני תוכניות ב e-Business ב צרפת for 2024Filter
    • Paris, צרפת
    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    על ידי לימוד תוכנית זו, תוכלו להרוויח את המיומנויות האסטרטגיות, הדיגיטלית ואת היזמות עבור שוקי העבודה של היום ומחר. בהתבסס על שיתוף פעולה חזק בין שותפים בפועל לבין סגל ברמה עולמית שלנו, תוכלו לרכוש מיומנויות בתחומים מרכזיים כמו אסטרטגיה, פתרון בעיות מורכבות קבלת החלטות.

    • Montpellier, צרפת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התמחות זו מספקת לך היבטים רלוונטיים ולא טכניים מדי של פיננסים, מדעי המחשב ורגולציה המאפשרים לך להבין את ההתפתחויות האחרונות בפתרונות מימון דיגיטליים. הוא נהנה מתרומות תיאורטיות ומעשיות יישומיות, בהנחיית אנשי מקצוע מנוסים ואנשי אקדמיה מוכרים בינלאומיים.

    • Lyon, צרפת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    לימודים ברמת מאסטר מאפשרים לך לבחור את מסלול ההתמחות שלך, להיות מומחה בתחום שבחרת. כיתות המאסטר, הנבחרות בכל סמסטר, מציעות הוראה מתקדמת כדי לחזק מומחיות זו ולהבהיר את הפרויקט המקצועי שלך. ההתמחות העסקית בדיגיטל ושיווק היא במשרה מלאה ו-100% באנגלית.

    • France Online, צרפת

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    צָרְפָתִית

    ה-European E-business Masters מכשיר סטודנטים במקצועות דיגיטליים ומאפשר להם לפתח חזון אסטרטגי אמיתי וידע תפעולי בחברות או בסוכנויות ייעוץ.

    • Montpellier, צרפת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני בטרנספורמציה דיגיטלית וייעוץ עסקי מצייד את הסטודנטים בידע מתקדם ובניסיון מעשי לניהול שינויים ושיפור ביצועים בארגונים, תוך התמקדות בטרנספורמציה דיגיטלית. תוכל ליישם את הפתרונות המתאימים להתמודדות עם עולם העסקים המשתנה ולהתאים את התהליכים של חברות קטנות כגדולות כדי להרוויח מהדיגיטליזציה הגוברת. בסופו של דבר, תדע להפוך את השינוי להזדמנויות עבור המשרד שלך או עבור לקוח הייעוץ שלך.

    • Paris, צרפת

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    דפוס דיגיטלי, בגדים ואבזרים מחוברים, חומרים חדשניים, טקסטיל דיגיטלי e-business: הקורס באנגלית מעניקים לסטודנטי הכלים המצויים ספציפית למשק האופנה הדיגיטלי.

    • Anjou, צרפת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אין צורך לדבר צרפתית כדי להשתתף בתוכניות שלנו (לימד לחלוטין באנגלית), עם זאת, תוכלו ללמוד צרפתית וצרפתית התרבות לפני שתסיים.

    • Paris, צרפת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    מאסטר CNAM בניהול (MIM) מיועד לסטודנטים המעוניינים לפתח קריירה בתחום עסקי וניהול ולהגדיל את אופקיהם המקצועיים, ידע ויכולת מנהיגות תחום.

    • Paris, צרפת

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    צָרְפָתִית, אנגלית

    בסוף התוכנית הבוגרים ירכשו את התכונות שגייסים מחפשים: כישורי מנהיגות, ארגונים ובינאישיים, שליטה במספר שפות זרות, ו"רוח היזמות "המהווה מוקד כזה של EDC Paris Business School של EDC Paris Business School . הבוגרים יהיו מוכנים לפרוח ולגדול בכל סוגי הסביבות, גם בצרפת ומחוצה לה.