5 תואר שני תוכניות ב Commerce, ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב Commerce, ארצות הברית for 2024Filter
    • Commerce, ארצות הברית

    אנגלית

    תואר שני באמנויות יפות עם ריכוז בתקשורת חזותית מתמקד במענה לצרכים של אנשי מקצוע מתרגלים בתחום המתרחב של תקשורת חזותית השואפים להשיג מיומנות גבוהה יותר בחדשנות בעיצוב יצירתי ובטכניקות לפתרון בעיות, אסטרטגיה עסקית עיצובית. , רעיונות ושיווק, ולהתכונן לקריירה בחינוך לעיצוב.

    • Commerce, ארצות הברית

    אנגלית

    סטודנטים לתארים מתקדמים המבקשים תואר שני במדעי המדינה חייבים להפגין בקיאות בשפה. ניתן להשיג זאת עם 12 שעות סמסטר (ארבע קורסים) בשפה זרה אחת, 6 שעות סמסטר (מעל קורסים יסודיים) אם הוגשו שנתיים של אשראי בתיכון בשפה כחלק מתנאי הקבלה הרגילים לאוניברסיטה, 3 שעות סמסטר. אם התלמיד מציג 3 או 4 שנות אשראי בתיכון, או שפת הסימנים האמריקאית (ASL) נחשבת לשפה זרה מקובלת. סטודנטים צריכים להתייעץ עם מנהל המחלקה של בית הספר לתארים מתקדמים לגבי דרישה זו אם התואר הראשון הוא תואר ראשון באמנויות. סטודנטים לתארים מתקדמים המבקשים תואר שני במדעי המדינה חייבים להפגין יכולות אנליטיות, סטטיסטיות ומתמטיות באמצעות כל שילוב של 9 שעות קורסים לתואר ראשון ו / או בוגרים מעבר לאלה הנדרשים לתואר, באישור קורסים של היועץ המחלקתי.

    • Commerce, ארצות הברית

    אנגלית

    שפר את כישורי המנהיגות והניהול שלך הגדל את היכולת שלך לנהל טכנולוגיות בארגונים באמצעות תכנית התואר השני במדעי A & M-Commerce בניהול טכנולוגיה. תוכנית זו נותנת לך את הגמישות לקדם את אסטרטגיות הניהול, הארגון והתכנון שלך באמצעות קורסים מקוונים. למרות שאתה יכול ללמוד כמה קורסי בחירה בקמפוס, את התוכנית כולה ניתן לקחת באופן מקוון. עם קורסים אופציונליים כמו ניהול פיננסי, ניתוח עסקי ויזמות, תוכלו גם להיכנס למטרות המקצועיות הספציפיות שלכם על ידי רכישת מיומנויות חדשות. בין אם תבחר לעבוד כמנהל בחברת טכנולוגיה ובין אם תשתמש בתכנית זו כנקודת השקה לעסק משלך, תכנית התואר השני שלנו בניהול טכנולוגיה תאפשר לך למצב את עצמך לקידום קריירה ולהאצה במגוון רחב של תחומים.

    • Commerce, ארצות הברית

    אנגלית

    כסטודנט בתואר שני למדעים בתכנית לקרימינולוגיה יישומית, אתה יכול ליהנות מהגמישות להשתתף בתכנית בתי ספר בוגרים מובילה בתעשייה המובילה בכל מקום, מכל מקום בו חייך לוקחים אותך היום: תרגול ביתי, משרד ואפילו כדורגל. העצמי את עצמך עכשיו להיות מנהיג חדשני ומפקד בתחום המשפט הפלילי.

    • Commerce, ארצות הברית

    אנגלית

    התקדם לקריירה שלך התואר השני במדעי המחשב במדעי המחשב מציע לך הזדמנות לפתח מומחיות מתקדמת בתחום זה שצומח במהירות. אתה תהיה מצויד לחפש תעסוקה מקצועית, הזדמנויות מחקר, תואר דוקטור או הסמכת מחנך על ידי הגדלת עומק הידע שלך בתחום ההתמחות שלך. תוכלו לבחור בין המסלולים הבאים: בינה מלאכותית, רשתות מחשבים, מאגרי מידע, אבטחת סייבר, מדעי נתונים, עיבוד תמונה והנדסת תוכנה. בנוסף, תהיה לכם הזדמנות ללמוד ולהתקשר עם מדענים ומהנדסים גלובליים בולטים.