5 תואר שני תוכניות ב Instruction ב ספרד for 2024

תואר שני תוכניות ב Instruction ב ספרד for 2024Filter
    • Online Spain

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הטכנולוגיה השפיעה כמעט על כל היבטי החיים כיום, והחינוך אינו יוצא מן הכלל. זה גם הרחיב את הגישה לחינוך, טיפוח שיתוף פעולה בין תלמידים מכל רחבי העולם, ואינטראקציה קבועה עם מדריכים ועמיתים באמצעות כלים מבוססי טכנולוגיה. הטכנולוגיה שינתה גם את תפקידי המורים והמדריכים. המודל החדש של החינוך מבוסס על פיתוח חומר הדרכה מבוסס אינטרנט המאפשר לתלמידים ללמוד בצורה שונה ויעילה יותר. עם זאת, מורים רבים אינם מרגישים בנוח להשתמש במודל זה ועמידים בפני שינויים. המאסטר בטכנולוגיית חינוך ועיצוב הוראה מכין מורים ומדריכים להשיג מיומנויות מתקדמות בתכניות לימודים, הוראה, שילוב טכנולוגי ומנהיגות בסביבות החינוך. תוכנית הלימודים משלבת את המחקר העדכני ביותר בתורת הלמידה, הטכנולוגיה החינוכית ועקרונות עיצוב ההוראה על ידי שילוב של יישומים בעולם האמיתי ומיומנויות מעשיות. בסוף התוכנית, תוכלו לפתח את הכישורים והידע לשילוב הטכנולוגיה החינוכית בכיתה שלכם ולהמשיך ולעסוק ולפתח את התלמידים שלכם.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    המאסטר בפסיכופדגוגיה טיפולית מטרתו להכשיר אנשי מקצוע המוכנים להתמודד עם אתגרים חינוכיים שונים הקשורים לביצועיהם האקדמיים של הסטודנטים, לחדשנות של תהליכי למידה, לשיפור מערכות מידע ולפיתוח יכולות של האוכלוסייה החינוכית, מתוך קוגניטיביות, חברתיות וחברתיות שלה. מימד רגשי. מאסטר זה מציע לך הכשרה מיוחדת בעיצוב והתמצאות של טיפול פסיכופדגוגי במרכזי חינוך פעוטון, יסודי ותיכון המבקשים לתת מענה לצרכי הטיפול של התלמידים הנוכחיים. לאחר סיום הלימודים תוכלו להעריך, לאבחן ולהתערב בהפרעות השונות ובצרכים החינוכיים הקיימים, תוך בחירה בטיפול המתאים ביותר על סמך פרופיל הקבוצה איתה אתם עובדים.

    • Barcelona, ספרד
    • Vic, ספרד

    משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב

    ספרדית

    אוניברסיטת ויק בשיתוף עם מכון מונטסורי בסן דייגו (MISD), מרכזת את המאסטר האירופי הרשמי בפדגוגיה של מונטסורי, המוכר ואושר על ידי האיגוד הבינלאומי למונטסורי (AMI).

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר השני הרשמי של UNIR בחינוך דו לשוני, הנלמד 100% באנגלית ובאמצעותו תצבור נקודות בבחינות התחרותיות, יכין אותך להסתגל לצרכים הספציפיים של מרכזי חינוך דו לשוניים, ציבוריים ופרטיים כאחד. עם אוריינטציה מעשית ועדכנית, מאסטר מקוון 100% זה ילמד אותך את האסטרטגיות והכלים הטובים ביותר ללמד נושאים לא לשוניים בשפה שנייה תוך שימוש במתודולוגיית CLIL או CLIL.

    • Segovia, ספרד

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית