חיפוש לתקשורת

מצא את התואר השני שלך במנהל עסקים כאן!

תקשורת

האם אתה מחפש קריירה שמחובר לרשתות בנייה לאחר מגעים רבים? אולי אתה חולם לעבוד עם התקשורת? ואז תואר שני בתחומים כמו תקשורת, מדיה ו / או יחסי ציבור יכול להיות תואר המושלם בשבילך.

קריירה בתחום התקשורת מאפשר לך לחקור את הדינמיקה בין הלקוח לבין תאגיד, ואתה תרוויח ידע מעמיק של התיאוריה והפרקטיקה של אסטרטגיה שיווקית, מחקר. תואר שני בתקשורת / מדיה כולל תוכניות המחוברים רבים בתחומים אקדמיים שונים, כולל מדעי הרוח, מדעי החברה והתקשורת, כולם יחדיו במדע מיושם. עם תואר זה תוכלו להשיג הבנה רחבה של ההיסטוריה של תקשורת ומדיה ואיך זה חל לגביך בתור מומחה תקשורת. תואר יחסי ציבור (PR) ייתן לך הבנה של איך לנהל את התקשורת בין הארגון לבין הציבור שלה, לשמור על תדמית ציבורית של ארגונים ללא כוונת רווח או אנשים בעלי פרופיל גבוה, כמו פוליטיקאים וסלבריטאים.


בדף זה מספר תוכניות בתחום תקשורת / תקשורת / יחסי ציבור (PR) מפורטים. האם מבט קרוב יותר אל תהססו ללחוץ על תיאורים תוכנית שמעניינים אותך ביותר!

קרא יותר

שני בשיווק, תקשורת ומדיה חדשה

Bologna Business School
בקמפוס תכנית מלאה 12 חודשים December 2017 איטליה בולוניה

המאסטר השיווק, תקשורת וניו מדיה הוא תכנית במשרה מלאה למדה כולו באנגלית, שמטרתם להכין בוגרים מכל משמעת כדי לנהל את השיטות וטכניקות של שני אמצעי התקשורת המסורתיות ודיגיטליים בתעשייה עוברות בימים אלה מהפכה מתמדת. בוגרים של מאסטר זה יש שיעור ההשמה של 96% בתוך 6 חודשים. [+]

התואר שני תקשורת . ה שני בשיווק, תקשורת ומדיה חדשה היא תכנית במשרה מלאה למדה כולו באנגלית, שמטרתם להכין בוגרים מכל משמעת כדי לנהל את השיטות וטכניקות של תקשורת מסורתית והדיגיטלית הוא תעשייה עוברות מהפכה מתמשכת כרגע. בוגרים של מאסטר זה יש שיעור ההשמה של 96% בתוך 6 חודשים. באמצעות הרחבת התקנים ניידים בכל יום, יותר ויותר אנשים ברחבי העולם להתחבר ברחבי המדיה החברתית: יש טוויטר 320 מיליון משתמשים פעילים לחודש, Instagram 400 מיליון, Google+ 540 מיליונים, YouTube 1 מיליארד ופייסבוק 1.6 מיליארד. מה שאנו עדים הוא יותר ממהפכה טכנולוגית, זה שינוי חברתי-תרבותי עמוק. חברות בכל רחבי העולם הן כל זמן להגדיל את הסכום שהם להשקיע באפיקי הפרסום המקוונים שלהם כדי לשפר את מערכת היחסים שלהם עם הצרכנים לבין הקהילה העסקית. יחד עם שותפינו IAB (לשכת הפרסום האינטראקטיבי), יוקס Net-a-Porter הקבוצה, בוסטון קונסלטינג גרופ, גוגל, GroupM, IBM ו- WPP, תואר שני זה מספק לתלמידים את הכישורים והמיומנויות להתחיל קריירה ניהולית או ייעוץ בתחום התקשורת הדיגיטלית. תכנית בינלאומית זו, עם סטודנטים מכל רחבי העולם וכן פקולטה שהלחינה פרופסורים, מנהלים ויזמים, מתרחשת בתוך האווירה הייחודית של וילה מהמאה ה -16 על הגבעות שמסביב בולוניה. הודות הקרנה, פרויקטי חברה והרצאות הורים, תלמידים ליצור קשר עם המושגים המרכזיים של העידן הדיגיטלי: משתתפים, יצירה ושיתוף תוכן. בסוף הקורסים, ריבונו מסכם עם התמחות. המאסטר היא השקעה. הלוואת HONOR היא הדרך לממן את זה. "PerTe Prestito עורק קון", לטווח ארוך הלוואה כבוד בריבית נמוכה, וללא ביטחונות הדרושים לכיסוי מלוא שכר הלימוד. מִבְנֶה לתואר השני הוא תכנית במשרה מלאה 12 חודשים כולל עבודת התמחות או פרויקט (אורך הכולל:... [-]

המאסטר בפוליטיקה ותקשורת גלובלית

University of Helsinki
בקמפוס תכנית מלאה 2 שנים August 2018 פינלנד הלסינקי

פוליטיקה עולמית תקשורת היא תכנית התואר שני בינתחומי והחדשני הנותן מענה האתגרים המרכזיים של גלובליזציה מנקודת המבט של תקשורת ולימודי תקשורת, מחקר ארגון וכלכלה פוליטית העולמית. התכנית מדגישה פיתוח חשיבה ביקורתית שלך, מיומנות הכרחית קריירות רבות. [+]

פוליטיקה גלובלית ותקשורת היא תכנית בין-תחומית וחדשנית לתואר שני המתייחסת לאתגרים המרכזיים של הגלובליזציה מנקודת המבט של לימודי התקשורת והתקשורת, המחקר הארגוני והכלכלה הפוליטית העולמית. התכנית מדגישה פיתוח חשיבה ביקורתית שלך, מיומנות הכרחית קריירות רבות. היעדים הספציפיים של התוכנית כוללים: לספק לך ידע מתקדם של הכלכלה הפוליטית הגלובלית, מערכת היחסים בין התקשורת לבין התפתחות הדמוקרטיה, ואת הקשר בין ממשל, ארגונים ותקשורת העצמת לך להעריך איך הפוליטיקה והתקשורת צמודות כוחות הגלובליזציה הצטיידות לך הבנה מושגית ואת המיומנויות התיאורטיות והמתודולוגיות צורך לבצע מחקר מקורי ורלוונטי על עניינים חברתיים מפתח הכנתי לך לעסוק בדיוני ציבור ולפתח מיומנויות חשיבה להנמקה קריטיות כי הם חשובים באותה מידה באקדמיה, ארגונים ציבוריים ומגזר הפרטי אוניברסיטת הלסינקי אכיר שכר הלימוד השנתי לתוכניות שני בשפה זרה החל ב -1 באוגוסט -2017. האגרה היא 13 000 אירו. אזרחי מדינות שאינן חברות באיחוד האירופי / EEA, אשר אין להם מעמד של תושב קבע באזור, עלולים עמלות אלה. אתה יכול לבדוק את השאלות והתשובות באתר Studyinfo אם אתה נדרש לשלם שכר לימוד. מידע על שפות הוראה שפת העבודה של תכנית הפוליטיקה העולמית תקשורת היא אנגלית. המידה יכולה לכלול עד 30 נקודות זכות (ECTS) של מחקרים בשפות אחרות, כגון פינית או שבדי, או קורסים הושלמו במהלך חילופי בינלאומי או חילופי באונ' אחרת בפינלנד. במוסף הדיפלומה הנתון עם תום הלימודים שהתואר הושלם באנגלית. תוכן תכנית איך טרנספורמציות העולמי משפיע פוליטיקה דמוקרטית? מהו תפקידה של התקשורת בשינוי של דמוקרטיות של ימינו? למה פעילות כלכלית אין לגרום משברים פיננסיים העולמיים והלאומיים ואי-שוויון במקום ביציבות ודמוקרטיזציה? כיצד ממשל משפיע ארגוני ותקשורת, ואיך לעשות מבנה ממשל וארגון תקשורת... [-]

MA תקשורת ארגונית

EAE Business School
בקמפוס תכנית מלאה 1 שנה April 2018 ספרד מדריד

משרה מלאה מאסטר תוכנית תקשורת תאגידית של עסקים EAE הספר נועד להכשיר מנהלים על כלי תקשורת חדש .... [+]

התואר שני תקשורת .

מאסטרס תקשורת ארגונית

תקשורת היא תהליך דינמי: החברה התקשורת הובילה לסגור את הארגונים דרך לתקשר עם כל בעלי העניין בו, פנימיים וחיצוניים. אינטרנט 2. 0, בתורו, הפך את הטכנולוגיות חברתית חדשה (קהילות וירטואליות, בלוגים, פודקאסטים וכו ') בנושאים של יחסים בין צרכנים ועסקים.

משרה מלאה מאסטר תוכנית תקשורת תאגידית של עסקים EAE הספר נועד להכשיר מנהלים בניהול מדיה כלים חדשים של תקשורת, ולכן חלים עליהם בהשגת מטרותיהם. ... [-]


שני בשיווק ותקשורת

Rome Business School
בקמפוס או מקוונים תכנית מלאה תכנית חלקית 1 שנה March 2018 איטליה רומא + 1 more

הצטרף הספר למנהל העסקים הבינלאומי ביותר באירופה! הכשרה של מצוינות, התמחויות, סטודנטים מ -140 מדינות, שירות קריירה, רשת בינלאומית ועוד רבים אחרים לטובת הפיתוח המקצועי והאישי שלך. הוראת נוסחות לכל דרישה. [+]

מלגות אחרונות זמינות, יחולו עכשיו!

המאסטר בשיווק ותקשורת בבית הספר לעסקים של רומא הוא בחירה אידיאלית עבור מקצועי מחפש תוכנית תואר ברמה עולמית בנושאים אלה, כדי להתחיל או לאחד קריירה מוצלחת בסביבה בינלאומית. איכות ההוראה , שילמה התמחויות הבינלאומי, 2 סיורים מחקר בפריז וברצלונה ואת הקריירה ואת שירותי הרשת על ההצעה כל לתרום להפוך את התוכנית הזו את ההתאמה המושלמת עבור אלה המבקשים להצטיין בשוק העבודה ובעסקים הגלובליים. תאריך התחלה: בכל שנה, במרץ ובאוקטובר.... [-]


שתי טכנולוגיות תקשורת (MTC)

CESTE Business School
בקמפוס תכנית חלקית 2 סמסטרים October 2017 ספרד סרגוסה בוליביה קוצ 'במבה לה פאס סנטה קרוז Oruro + 5 more

המאסטר שואפת להכין אנשי מקצוע עם שליטה גבוהה של מיומנויות הקשורות מומחים בטכנולוגיית מידע בטכנולוגיות חדשניות בשוק, אבל באותו הזמן מסוגל להסתגל בקלות סוגים אחרים של טכנולוגיה וספקים. אנשי מקצוע אלה צריכים להיות מסוגלים לקחת אחריות על משימות תכנון פרויקטים, תכנון ופתרון בעיות. [+]

התואר שני תקשורת . המאסטר שואפת להכין אנשי מקצוע עם שליטה גבוהה של מיומנויות הקשורות מומחים בטכנולוגיית מידע בטכנולוגיות חדשניות בשוק, אבל באותו הזמן מסוגל להסתגל בקלות סוגים אחרים של טכנולוגיה וספקים. אנשי מקצוע אלה צריכים להיות מסוגלים לקחת אחריות על משימות תכנון פרויקטים, תכנון ופתרון בעיות. תיאור תכנית שתי טכנולוגיות תקשורת (MTC) מי מכוון המאסטר מיועד לבוגרי אוניברסיטאות ובתי ספר עסקיים, במיוחד בתחומים הקשורים למדעי המחשב (מתמטיקה, פיזיקה, סטטיסטיקה, הנדסה, כימיה ...). עבור אנשים שאין להם מכללה ועבור אלה שרוצים לקבל כישורי הסמכה מקצועיים, אפשר לגשת אם הם מאשרים ניסיון מקצועי ברמת ביניים בתוך החברה שלך, מינימום של 2 עד 3 שנים בתחום של טכנולוגיית המידע. מטרות המאסטר שואפת להכין אנשי מקצוע עם שליטה גבוהה של מיומנויות הקשורות מומחים בטכנולוגיית מידע בטכנולוגיות חדשניות בשוק, אבל באותו הזמן מסוגל להסתגל בקלות סוגים אחרים של טכנולוגיה וספקים. אנשי מקצוע אלה צריכים להיות מסוגלים לקחת אחריות על משימות תכנון פרויקטים, תכנון ופתרון בעיות. עם תכונות אלו התלמידים יוכנו עבור טכנאים בעמדות שבהן הם לפתח כמה מהתפקידים הבאים: ניתוח צורכים והצעות לשיפורים כי טכנולוגיות תקשורת יכולות להביא לעסקים. פתרונות עיצוב כדי לענות על הצרכים העסקיים. יישום פתרונות תקשורת בסביבות ארגוניות. לתמוך תקשורת ביקורתית ו / או סביבות מורכבות. תוכן תכנית מאסטר תקשורת והטכנולוגיה מחולקת 5 מודולים, בתוספת הפירוט של פרויקט גמר. המודולים הארבעה הראשונים להתמקד בפיתוח מיומנויות טכניות בתחומים שונים של תקשורת ופיתוח כישורי עיצוב ופתרון בעיות טכנולוגיות הקשורות למדו. המודול החמישי נועד לצייד את התלמידים עם כלים בסיסיים להתמודדות עם פרויקטים מחקריים. פרויקט הגמר היא בעלת חשיבות רבה. בשינה אותו התלמיד חייב... [-]

שתי תקשורת עסקית

INSA Business, Marketing & Communication School
בקמפוס תכנית חלקית 10 חודשים October 2017 ספרד ברצלונה

תואר זה שילוב שיווק, פרסום ויחסי הציבור מציג תלמידינו את המציאות של העולם המקצועי באמצעות תכנית השמה מרגשת, בו זמנית כפי שהיא מספקת להם עם קול תשתית רחבה דרושה כדי לבצע בהצלחה כאנשי מקצוע לעתיד תקשורת עסקית . [+]

הצגה תואר זה שילוב שיווק, פרסום ויחסי הציבור מציג תלמידינו את המציאות של העולם המקצועי באמצעות תכנית השמה מרגשת, בו זמנית כפי שהיא מספקת להם עם קול תשתית רחבה דרושה כדי לבצע בהצלחה כאנשי מקצוע לעתיד תקשורת עסקית . מטרות מציע בסיס איתן בתחומים הבאים: שיווק, פרסום, יחסי ציבור, עסקי טכנולוגיות תקשורת חדשות. כדי לפתח אנליטיים, קבלת החלטות ומיומנויות עבודת צוות כדי ליצור משטח התקשורת עם אנשי מקצוע מיומנים עם יוזמה, מסוגל לקחת אחריות ניהולית בהצלחה. יעד א) בוגרים ואנשי מקצוע המעוניינים להרחיב אופקים העסיקו. ב) אנשי מקצוע מנוסים שרוצים לקחת על משימות וחובות. ג) לחברות המעוניינות צוות הדרכה. ד) בוגרי הכשרה מקצועית והשכלה גבוהה בעסק מבקשים הכנה מעשי להיכנס לשוק העבודה. הזדמנויות מקצועיות היציאות המקצועיות המרכזיות, בין יתר, הן: מנהל אסטרטגי מנהל תקשורת מנהל אדמיניסטרטיבי ראש המחלקה INSA מציעה את האפשרות לעשות התמחות בחברות במהלך הקורס. תמצית התוכנית של הקורס מורכב של האזורים הבאים ניהול פרסום טכניקות משא ומתן תכנית תקשורת תכנון אסטרטגי וניהול חשבון שיווק 2.0 ושיווק קשר עיצוב אמנותי ויצירתיות (ייצור פרסומות) יחסי ציבור ארגון אירועים מערכת הערכה מערכת ההערכה מבוססת על הערכה רציפה של כל בלוק של מחקר, באמצעות נוכחות בכיתה ו / או בדיקה. הסטודנט חייב עבר כל נושא בנפרד. בנוסף, על הסטודנט הרוויח כיתה מינימאלית שנקבעה בתכנית העסקית. לאחר שעבר את הערכות בהצלחה ועם הנוכחות המינימאלית הנדרשת, התלמיד לקבל דיפלומת שתי תקשורת העסקית מן INSA עסקים, שיווק & School התקשורת. [-]

תואר שני בטכנולוגיות וקודים של תקשורת

Link Campus University
בקמפוס תכנית מלאה 2 שנים November 2017 איטליה רומא

התוכניות המכוננות מאופיינות במרכיב ניסיוני חזק, התוצאה של פעילות הסדנה השונות שמטרתן [+]

התואר שני תקשורת . ידע טכני טוב הוא הבסיס להתמודדות בהצלחה בתכנון ויצירתיות. המדיה דיגיטלית ואת המהירות של אבולוציה של ICT (טכנולוגיות מידע ותקשורת) באתגר עובדה ברציפות מקצוע חדש. שלוש שנות תואר הראשון והתואר השני נתפסות לספק כלים essencial צורך לעסוק באתגרים אלה. כמובן שפה איטלקית חופשיות יוצע לכל הסטודנטים שמראש להחיל על ידי השבוע הראשון של יוני. באמצעות מחקר ולימוד מתמשכים, אז, תוכל להשתלט על העולם הדיגיטלי כדי להשתמש בו ככלי ליצירת מוצרים חדשניים ושירותים לעיצוב חדשים ומרגשים יותר למשתמשים. מסלול לימוד התוכניות המכוננות מאופיינות במרכיב ניסיוני חזק, התוצאה של פעילות הסדנה השונות שנועדה "לעשות אמיתי", בשיתוף פעולה עם מרכזי מחקר באוניברסיטה ועם גופים אחרים הקשורים אליו, ההיבטים תיאורטיים דנו במהלך השיעורים. תכונה ייחודית נוספת של הקורס היא נוכחותם של חברי סגל מאוד מוכשרים ומיוצג על ידי דמויות מובילות מהעולם של ICT ועיצוב אינטראקציה, שיש להם ניסיון משמעותי הן ברמה לאומית ובינלאומי. כך אלה יכולים להבטיח את העברת חוויות, מומחיות וידע שנצבר במהלך הקריירה שלהם לסטודנטים שנרשמו. שנה ראשונה המתודולוגיה וטכניקות של מחקר חברתי סוציולוגיה של שפות תקשורת סוציולוגיה של המדיה החדשה ורשתות חברתיות חפצי סמיוטיקה ותאורית התמונה אני עיצוב אינטראקציה אלמנטים של תכנות אני (אינטרנט ונייד) כמובן משולב של תקשורת [-]

תואר שני בתקשורת ושיווק פוליטי

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
בקמפוס תכנית מלאה 1 שנה September 2018 ספרד מדריד

תכנית זו מיועדת הן בוגרות או הבוגרים אחרונים בתחומי מדע המדינה, שיווק, עיתונות, חוק או ליחסים בינלאומיים; ואנשי מקצוע בעלי השכלה אקדמית וניסיון בעולם של פוליטיקה הרוצה לשפר כישורים האישיים שלהם. [+]

מטרות: סטודנטים שישלימו בהצלחה את התוכנית: הם לשפר את הפרופיל המקצועי שלהם בתחום הפוליטיקה. הם ירכשו אסטרטגיות וטכניקות תקשורת ליישם אותם למועמדים פוליטיים. עבודה כמו קמפייני יועצי בחירות או תקשורת ממשלתית הפוך מומחים בקידום ייעוץ שיווקי בחירות כיצירה בשירות המעמד הפוליטי. שמטרתה: תכנית זו מיועדת הן בוגרות או הבוגרים אחרונים בתחומי מדע המדינה, שיווק, עיתונות, חוק או ליחסים בינלאומיים; ואנשי מקצוע בעלי השכלה אקדמית וניסיון בעולם של פוליטיקה הרוצה לשפר כישורים האישיים שלהם. METODOLODÍA CESCOMPOL הינו מרכז שיתופי של אוניברסיטת אלקאלה דה Henares (UAH), אחד העתיקים באירופה. התוכן האקדמי של אמן זה בנוי ליותר בעיות כלליות (כגון תקשורת פוליטית) כדי מודולים ספציפיים (כגון יישום לממשלה, מפלגה פוליטית מועמד). המתודולוגיה מבוססת על שני חלקים תיאורטיים ומעשיים, כדי לאחד את כל הידע הנרכש בכל התכנים מותאמים הן ספרד ואמריקה הלטינית. הפקולטה מורכבת מאנשי מקצוע פעיל ומומחי מודולים שלהם, עם ניסיון במדיניות ציבורית, תוכניות ממשלתיות, אסטרטגיות תקשורת וקמפיינים. הערכה קבלת התואר הסופי כפוף להתגבר על כל המודולים מאסטר ופיתוח עבודת המאסטר. הסמכה להשיג MBA מאוניברסיטת אלקאלה דה הנארס ומאסטר ידי CESCOMPOL סדר היום פוליטיקה, אזרחות והתנהגות פוליטית תרחישים פוליטיים מערכות בחירות עקרונות בסיסיים של מדיניות התקשורת ניהול תקשורת פוליטית: היחס הממסדי ויחסי ציבור מחובר תקשורת ורשתות באינטרנט: ניהול מדיה חברתית שיווק פוליטי וניהול תמונה מנהיגות דיבור אישי ייעוץ פוליטי: עיצוב וניהול של מסעות בחירות עבודת המאסטר International נשארה יש מאסטר זו תוכנית נשאר באוניברסיטאות באירופה, ארה"ב ואמריקה הלטינית. בביקוריה אלה, אתה יכול לפגוש רמת המורים הטובים בעולם של פוליטיקה ליהנות מתוכנית גמיעת ניסיון הרשתות אינטנסיבית כי יבדיל הפרופיל המקצועי שלך. קריירה תלמידים יכולים... [-]

התוכנית לתואר שני בשיווק, שירותים וניהול תקשורת

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
בקמפוס תכנית מלאה 18 חודשים September 2018 שווייץ St.Gallen

המאסטר של תוכנית שיווק, שירותים וניהול תקשורת (MSC) מורכב משילוב ייחודי של דיסציפלינות ניהוליות בסיסיות בשווקים ומודלים עסקיים של הענפים הרלוונטיים. עם הרעיון הזה, MSC עולה מושגים קלסיים של שיווק. [+]

התואר שני תקשורת .

 

מטרות:

ערך לקוחות - המטרה של ניהול תאגידי בר-קיימא

בעולם גלובלי, ערך ארגוני קיימא יכול להיוצר רק באמצעות מוצרים ושירותים משכנעים עבור לקוחות, שהנם מוקד תשומת הלב. שיווק לאורך קווים אלה מתרכז בהשגת ההתמקדות בלקוח הגבוהה ביותר עם המוצרים והשירותים. מבט אינטגרטיבי זה, אשר מתעלה השיווק הקלאסי, מה בתוכנית לתואר שני שיווק, שירותים וניהול תקשורת (MSC) מחויבת: התוכנית משלבת את כל תחומי הניהול שלוקחים מסבים שלהם מלקוחות המאחד אותם עם השווקים ומודלים עסקיים של תעשיות אקטואליות. ... [-]


תואר שני בתקשורת וניהול תרבותי

Zeppelin University
בקמפוס תכנית מלאה 1 - 2 שנים August 2018 גרמניה Friedrichshafen

בחברות של היום, ידע של תרבויות וactionability שונות בתוך התרבויות אלה הם יותר מבוקשים מאי פעם. כמו כן הדרישות בשיטות תקשורת גדלו באופן דרמטי. מיומנויות תקשורת וידע תרבותי מסיבה שהם כישורי מפתח של המאה ה -21. [+]

בחברות של היום, ידע של תרבויות וactionability שונות בתוך התרבויות אלה הם יותר מבוקשים מאי פעם. כמו כן הדרישות בשיטות תקשורת גדלו באופן דרמטי. מיומנויות תקשורת וידע תרבותי מסיבה שהם כישורי מפתח של המאה ה -21. התואר השני שלנו בתחום "תקשורת וניהול תרבות"נפגש עם אתגרים אלה. הנה, תלמידים יכולים לבחור בין שני מסלולים שונים, כלומר הם יכולים להתמקד בשני "תקשורת ומדיה" או "תרבות ייצור". מצד אחד, בוגרי קורס זה ללמוד ולנתח את היסודות התרבותיים של החברות הווה, ואילו מהצד שני הם מופעלים, באמצעות תרגול תקשורתי, לשחק חלק בפתרון בעיות חברתיות הנוכחיות. יחד, תקשורת והתרבות הם מושגים בסיסיים סביר של החברה מודרנית. הם מדגישים את מה שאנחנו לוקחים כמובן מאליו ו, בתהליך, קוראים לזה בסימן השאלה. שמשנה את המצב. התואר השני בתחום "ניהול תקשורת ותרבות" מציע לתלמידיו ניתוח ביקורתי עם תקשורת ומדע תרבות תאוריות וקובע הבנה מתקדמת של הפעולה ובעיות של החברה מודרנית. סטודנטים לומדים שיטות מחקר הנוגעות למדעי הרוח וחברה, כמו גם את תפקודו של ניתוח חברתי ותרבותי. אוריינטציה הדו-שיח וכמובן תואר מאורגן באופן עצמאי מקדמים קוגניטיבית, יצירתי, ויכולות הבעה. בנוסף, ניסיון במחקר הוא זכה, ואילו כישורים ארגוניים והיכולת לעבוד בצוות מפותחים בפרויקטים החוקרים, consultancy-, ותערוכה בחיים אמיתיים. הדור החדש של מנהלים בתרבות ובתקשורת צורך יותר ויותר ניהול ומומחיות אסטרטגית כדי להכין אותם לקבלת החלטות מורכבות בסביבה הדינמית של תקשורת, מוסדות תרבות, כלכלה, וחברה - בשני לאומי ורמה בינלאומית. לשלב תרבות ותקשורת עם כישורי ניהול תכנית לכל מי שיש יותר אמונה בתרבות ובתקשורת מאשר במספרים ובמשרדים. הפרופסורים צריכים לדעת את זה הכי טוב: מה הן השאלות החשובות ביותר הנוגעות לפקולטה... [-]

מאסטר הנהלת תקשורת תאגידית

IMF Business School
בקמפוס תכנית חלקית 17 שבועות הרשמה פתוחה ספרד מדריד

מאסטר זה בנוי על ההבנה של המפתחות לפיתוח אסטרטגיה חדשני, יעיל, חסכוני שמטרתה למקסם את התקשורת חוויית לקוח. המגמות המשבשות ביותר מנותחות, אסטרטגיות ללימוד השפעה עסקית יותר, ותהיינה הסבירו בפירוט את כל הכלים שמאפשרים לנו ליישם מודל משוכלל בניהול תקשורת, תוך לקיחה בחשבון את קיומן של העולם מקוון או לא מקוון תשומת לב מיוחד את ההשפעה על דוח הרווח וההפסד עבור העסק. [+]

התואר שני תקשורת . מאסטר זה בנוי על ההבנה של המפתחות לפיתוח אסטרטגיה חדשני, יעיל, חסכוני שמטרתה למקסם את התקשורת חוויית לקוח. המגמות המשבשות ביותר מנותחות, אסטרטגיות ללימוד השפעה עסקית יותר, ותהיינה הסבירו בפירוט את כל הכלים שמאפשרים לנו ליישם מודל משוכלל בניהול תקשורת, תוך לקיחה בחשבון את קיומן של העולם מקוון או לא מקוון תשומת לב מיוחד את ההשפעה על דוח הרווח וההפסד עבור העסק. הדוברים הטובים ביותר כדי לכסות, באמצעות גישה בעיקר מעשית, מודלים עסקי תקשורת הכוללים להיות גיבורים של הפרדיגמה העסק החדשה. 60 ECTS מתוכם 170 שעות הם פנים מאורגנים 12 מודולים וסדנה, מלווה תקשורת טיוטה של ​​חברה. בהחלט מעשי נתמך על ידי מקרים אמיתיים. מאסטר זה יאפשר הלומדים ליצור אסטרטגיות התקשורת הארגונית היעילות ביותר בתחום הארגון ולהוביל את המשאבים הדרושים לביצועו. מטרות מנהלי שתי תקשורת תאגידית המטרה העיקרית של מנהלי המאסטר הזה, היא כי משתתפים יודעים לפתח אסטרטגיות ותוכניות פעולת הפונקציה של חברות שיווק ותקשורת בגדלים ומגזרים שונים. בנוסף, עם האב הזה תקבל: למד שיווק B2B ו- B2C תקשורת. להבין את המשלים של עולם מקוון או לא מקוון. יבין הבנת יחסי שוק עם הצרכן החדש. ניתוח של מדדים וניתוחים, על מנת להבין את הביצועים של פעולות שיווק ותקשורת. לפתח ולתכנן אסטרטגיות משבשות, חדשניות ויצירתיים וכיצד ניתן ליישם אותם לשווקים חדשים. מתודולוגיה והערכה מתודולוגיה מצב: מיקום: מדריד IMF קמפוס משך: 17 שבועות שעות: יום שישי 16: 00-21: 00 ושבת 09: 00-14: 00 רשת תכנית אינטנסיבית הכשרה גבוהה השפעת מתודולוגיה מאסטר המציבה את התלמיד במרכז כל העבודה התיאורטית ופעולות מעשיות. כל המודולים מפותחים ע"י עבודת מקצוע, מנהיגים בתחומם.... [-]

Master International Communication

Hanze University of Applied Sciences - Groningen, the Netherlands
בקמפוס תכנית מלאה 3 סמסטרים September 2018 הולנד חרונינגן הממלכה המאוחדת Leeds ליטא וילנה + 4 more

[+]

הקונסורציום מציע תוכנית לימודים לתואר שני משותף ייחודי תקשורת בינלאומית (MIC). מטרת התכנית היא מחקר במשרה מלאה מעל שלושה סמסטרים (90 EC). [-]

מאסטר של מחקרים מתקדמים תקשורת בין-תרבותית (מיקרופון)

USI Università della Svizzera italiana
בקמפוס תכנית חלקית 14 - 18 חודשים September 2018 שווייץ לוגאנו

במשרה חלקית תכנית לתואר שנייה לאנשי מקצוע העוסק בניהול מצבים מבצעיים או אסטראטגי בהקשר רב-תרבותי בניהול משאבי אנוש רבים-תרבותיים. נוסדה בשנת 2004, MIC היא התוכנית האקדמית היחידה בתקשורת Intercultural מסוגו באירופה המאפשר לך להמשיך את הפעילות המקצועית שלך תוך כדי לימוד. [+]

להעשיר את הפרופיל המקצועי שלך במגזר הציבורי או הפרטי עם יכולות ברמה גבוהה intercultural!

 

מהדורה חדשה החל מ -2 באוקטובר 2017

המאסטר של מחקרים מתקדמים בתקשורת בין תרבותי (MIC) הוא תכנית לתואר שני במשרה חלקית עבור אנשי מקצוע העוסקים בניהול מצבים מבצעיים או אסטראטגי בהקשר רב-תרבותי בניהול משאבי אנוש רבים-תרבותיים.

 

נוסדה בשנת 2004, MIC היא התוכנית האקדמית היחידה בתקשורת Intercultural מסוגו באירופה המאפשר לך להמשיך את הפעילות המקצועית שלך תוך כדי לימוד.... [-]


שני בכיוון אסטרטגי ויצירתי לתקשורת ופרסום

IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
בקמפוס תכנית מלאה 6 חודשים January 2018 ספרד ברצלונה

מאסטר בפרסום אינטגרלי להבין שהפרסום נעשה בדרך משתנה באופן דרמטי, וישתנה עוד יותר בעתיד. פרסום בטלוויזיה ובאמצעי תקשורת מסורתית מאבד את יעילותה ו, היום, הקמפיינים היצירתיים ביותר (שניהם ברמות מימוש והאסטרטגיה) מפותחים על ידי צוותי מקצועיים קטנים פועלים באופן עצמאי, מצוין הפרדה שנוצרה בין חשבונות ויצירה. [+]

תוכנית זו נלמדת בספרדית ה שני באינטגרל הפרסום להבין שהפרסום נעשה בדרך משתנה באופן דרמטי, וישתנה עוד יותר בעתיד. פרסום בטלוויזיה ובאמצעי תקשורת מסורתית מאבד את יעילותה ו, היום, הקמפיינים היצירתיים ביותר (שניהם ברמות מימוש והאסטרטגיה) מפותחים על ידי צוותי מקצועיים קטנים פועלים באופן עצמאי, מצוין הפרדה שנוצרה בין חשבונות ויצירה. צוותי אלה מורכבים על ידי אנשי מקצוע שיודעים היטב תחום הם עובדים ובעל קשר עם מומחה מכל מגזר אחר. הצרכנים השתנו גם בימינו והם יכולים למזג מקורות מידע, אינטראקציה ובידור. הצרכן משפיע על דרך מגמות חברתיות ואמנותיות נוצרות, ומחליט איך לעשות כיף, ליצור, לתקשר, לקבל מידע מסחרי או פרסום. Objetives - לספק את הכלים לפרסום נפרד תחום ויצירתיות אסטרטגית בחיתוך הקצה ביותר ועד למועד נושאים (שיווק גרילה, תכנון אסטרטגי, יצירתיות באירועים, שילוב יצירתי של תקשורת, וכו ') - מספקים את הכלים לניהול פרסום אסטרטגיה ויצירתיות בקמפיינים יזום לסביבת הפרסום הנוכחית. - מספק את הכלים כדי להשיג קמפיינים כוללים רעיונות יצירתיים ואסטרטגיים המקוריים ויעילים ביותר, גורמי מפתח להצלחה בכל תקשורת פרסום הנוכחית. מתודולוגיה הקורס בנוי בהתאם למתודולוגיה עיונית ומעשית, עם דומיננטיות של למידה על ידי עשייה. הוא פותח על ידי שלושה תחומים: אסטרטגיה, יצירתיות ופרויקט. הבלוק על אסטרטגיה מביא את כל המושגים הדרושים להמשיג, תכנית ולבצע את אסטרטגית התקשורת ופרסום. הבלוק על יצירתיות מאפשר לתלמידים להשתמש בכלים להמשגה, עיצוב וכתיבה לפיתוח היכולת היצירתית שלהם ויישומה במסעות פרסום. הפרויקט הוא לפתח במהלך הקורס, החל מתדריך אמיתי של שיתוף הפעולה חברה ויוצג בתום הקורס לפני בית דין, ובכלל זה לקוח האמיתי. גורל אנשי מקצוע ובוגרים מעוניינים לקדם את הפרופיל שלהם במחלקות שיווק... [-]

אב לתקשורת לצורך פיתוח

Malmö University
לימודים משולבים, מקוונים ובקמפוס תכנית חלקית 2 שנים September 2018 שבדיה מאלמו

בתכנית זו, שבה צורת הלימוד שואפת להיות מועילה לתוכן הקורס, ההתקדמות נמצאת בתהליך הדינמי של הקבוצה, כמו גם בקורסים עצמם. האופי הרב-תחומי של הנושא הוא שתוכן זהה צריך לספק ידע מעמיק לתלמידים בעלי רקע שונה. [+]

תקשורת לפיתוח היא תחום בינתחומי של לימוד ותרגול, המשלבת מחקרים על תרבות, תקשורת ופיתוח ושילובם עם עבודת שטח מעשית. הוא בוחן את השימוש בתקשורת - הן ככלי והן כדרך לבטא תהליכי שינוי חברתי - בתוך ההקשרים של הגלובליזציה.

בתכנית זו, שבה צורת הלימוד שואפת להיות מועילה לתוכן הקורס, ההתקדמות נמצאת בתהליך הדינמי של הקבוצה, כמו גם בקורסים עצמם. האופי הרב-תחומי של הנושא הוא שתוכן זהה צריך לספק ידע מעמיק לתלמידים בעלי רקע שונה. נקודה מרכזית אחת של גישה פדגוגית זו היא להפגיש בין חוויות שונות. המגוון של הקבוצה צריך לאפשר לתלמידים להעמיק את הידע שלהם על הגדולות שלהם כמו גם לקבל סקירה מספקת על רקע אקדמי חוויות מעשיות של תלמידים אחרים. זה יאפשר להם להיות מסוגלים לעבוד הן interdisciplinary ו transcultural המקצועות העתידיים שלהם.... [-]