$close

מסננים

הצג תוצאות

מצא תקשורת שיווקית הטוב ביותר בצ'כיה כאן!

לימודים ברמת תואר שני כרוכים במחקר המתמחה בתחום המחקר או על שטח של פרקטיקה מקצועית. להרוויח תואר שני מדגים רמה גבוהה יותר של שליטה בנושא. להרוויח תואר שני יכול לקחת בין שנה לשלוש או ארבע שנים. לפני שתוכל להתקדם, אתה בדרך כ… קרא יותר

לימודים ברמת תואר שני כרוכים במחקר המתמחה בתחום המחקר או על שטח של פרקטיקה מקצועית. להרוויח תואר שני מדגים רמה גבוהה יותר של שליטה בנושא. להרוויח תואר שני יכול לקחת בין שנה לשלוש או ארבע שנים. לפני שתוכל להתקדם, אתה בדרך כלל צריך לכתוב ולהגן על תזה, נייר ארוך שהוא שיאו של המחקר מיוחד שלך.

סטודנטים רודף השכלה תקשורת שיווקית ללמוד על הצרכנים וכיצד לשווק אותם ביעילות. רוב התוכניות תכלולנה ביצוע תקשורת ברחבי רכב שונה כגון טלפונים ניידת, דיגיטלית, הדפסה, מדיה שיווק חברתי.

יש צ'כיה חינוך באוניברסיטה מבוססת מבוססת היטב ומחקר. זה הפך את למידת פראג INI אחד מתכנית הלימודים המכובדים 's באירופה שכן הוא מטפח את רוח היצירתיות וחדשנות בקרב תלמידים.

תקשורת שיווקית בצ'כיה. קבל את כל המידע אודות התואר השני ולפנות לבית הספר באופן ישיר כאן.

קרא פחות
מידע נוסף על לימודים בצ'כיה
אפשרויות נוספות בתחום לימוד זה: 
$format_list_bulleted מסננים
מיין לפי:
  • פופולריים אחרונים תפקיד
  • פופולריים
  • אחרונים
  • תפקיד
Tomas Bata University
זלין, צ'כיה

המטרה היא להעמיק את הידע והמיומנויות בתחומי השיווק והתקשורת השיווקית ולהרחיבו על ידי מתן מידע מתחומים קשורים, יצירת מסגרת מדעית מורכבת רחבה יותר של התחום והעלאת העניין של הסטו ... +

המטרה היא להעמיק את הידע והמיומנויות בתחומי השיווק והתקשורת השיווקית ולהרחיבו על ידי מתן מידע מתחומים קשורים, יצירת מסגרת מדעית מורכבת רחבה יותר של התחום והעלאת העניין של הסטודנטים בהמשך לימודי ההתפתחות. של תקשורת שיווקית. -
Master
תכנית מלאה
2 שנים
אנגלית
קמפוס
 
Vysoká škola podnikání a práva
פראג 6, צ'כיה

תכנית התואר השני הממוקדת מקצועית בתקשורת שיווקית משלימה את תחום הידע בתחום לימודי התקשורת והתקשורת. תוכנית הלימודים מבוססת על צרכים חדשים של תרגול הדורשים תקשורת אפקטיבית ביות ... +

תכנית התואר השני הממוקדת מקצועית בתקשורת שיווקית משלימה את תחום הידע בתחום לימודי התקשורת והתקשורת. תוכנית הלימודים מבוססת על צרכים חדשים של תרגול הדורשים תקשורת אפקטיבית ביותר עם לקוחותיה, לקוחותיה, שותפיה ובעלי עניין אחרים, במיוחד כאשר משתמשים במדיה מקוונת כמעט בכל תחומי המציאות החברתית העכשווית. -
Master
צ'כיה
קמפוס