$close

מסננים

הצג תוצאות

מצא תקשורת ארגונית הטוב ביותר בצרפת כאן!

לימודים ברמת תואר שני כרוכים במחקר המתמחה בתחום המחקר או על שטח של פרקטיקה מקצועית. להרוויח תואר שני מדגים רמה גבוהה יותר של שליטה בנושא. להרוויח תואר שני יכול לקחת בין שנה לשלוש או ארבע שנים. לפני שתוכל להתקדם, אתה בדרך כ… קרא יותר

לימודים ברמת תואר שני כרוכים במחקר המתמחה בתחום המחקר או על שטח של פרקטיקה מקצועית. להרוויח תואר שני מדגים רמה גבוהה יותר של שליטה בנושא. להרוויח תואר שני יכול לקחת בין שנה לשלוש או ארבע שנים. לפני שתוכל להתקדם, אתה בדרך כלל צריך לכתוב ולהגן על תזה, נייר ארוך שהוא שיאו של המחקר מיוחד שלך.

שני בתקשורת ארגונית תקדם את התואר שלך על ידי מתן עם הכלים לקידום בסביבה ארגונית. תואר שני זה מושלם עבור תלמיד שמחפש יותר בידע מעמיק של מגוון רחב של תחומי העבודה.

צרפת מציעה מערכת השכלה גבוהה מעולה לא רק לאזרחיה אלא גם זרים. התרבות הדינמית המדינה 's מושכת סטודנטים ומתעניייינים ברודפים קורסים בינלאומיים זרים. בצרפת יש מסורת של חדשנות מדעית וטכנולוגית. הדבר מבטיח כי חוקרים לנצל את היצירתיות שלהם באופן מלא.

תקשורת ארגונית בצרפת. קבל את כל המידע אודות התואר השני ולפנות לבית הספר באופן ישיר כאן.

קרא פחות
מידע נוסף על לימודים בצרפת
אפשרויות נוספות בתחום לימוד זה: 
$format_list_bulleted מסננים
מיין לפי:
  • פופולריים אחרונים תפקיד
  • פופולריים
  • אחרונים
  • תפקיד
Ecole Supérieure De Publicité
איל-דה-פראנס, צרפת

בסוכנות או ישירות בתוך מחלקת התקשורת של חברה, הכשרה לאישור ברמה 7 נותנת לך את המפתחות לניהול נושאי התדמית והמוניטין העומדים בפני חברות ומוסדות. הערך של המותג תלוי יותר ויותר ב ... +

בסוכנות או ישירות בתוך מחלקת התקשורת של חברה, הכשרה לאישור ברמה 7 נותנת לך את המפתחות לניהול נושאי התדמית והמוניטין העומדים בפני חברות ומוסדות. הערך של המותג תלוי יותר ויותר במוניטין שלו ובביטחון שהוא מעורר בצרכנים: ישנן דוגמאות רבות שבהן פרסומת מוכנה בצורה גרועה, משבר או שערוריה עלולות להתהוות על כל עסקיה של חברה. מאסטר זה נותן לך את המפתחות לחזות ולנהל מצבים רגישים (פרויקט טרנספורמציה כלכלי או חברתי, משבר בריאות, פריצת נתונים, הכרזת שוק המניות וכו ') ומכין מנהלים לחשיפה תקשורתית. שתדלנות, ניהול משברים, תקשורת פנימית ותקשורת פיננסית הם אפוא חלק בלתי נפרד מההדרכה. מעבר לתקשורת רגישה, הדגש הוא גם על היכולת לנהל ביעילות תוכנית תקשורת ארגונית: הכנת אסטרטגיית התקשורת, ניהול יחסי סוכנות-מפרסמים (קצר, תקציב, משא ומתן, ניהול צוות, דיווח וכו '), וה ניסוח פלטפורמות המותג הם שיעורים חיוניים בתכנית. -
Master
צָרְפָתִית