חיפוש לתעופה

מצא את התואר השני שלך במנהל עסקים כאן!

תעופה

תחום התעופה הוא מאתגרת, והוא כל הזמן מחפש אנשים עם ידע ומומחיות טכני, הרבה ממה שנלמד בתואר שני בתכנית התעופה. תעשיית התעופה גדלה באופן עקבי ויש צורך הולך וגובר לאנשי מקצוע מוסמכים ומוכשרים. ריבונו של תוכניות תעופה מיועד לסטודנטים שיש להם תואר ראשון בתחום קרוב ויש לו את היכולת להצטיין בענף. ריבונו של תכנית התעופה יבחן נושאים כגון ניהול תעופה אסטרטגי, עיצוב ופיתוח שדה תעופה, בטיחות מטוסים, בקרת תעבורה אווירית, וחוק. ישנן הזדמנויות למשרה מלאה, במשרה חלקית, ותוכניות למידה מרחוק, המאפשרות לתלמידים את הגמישות כדי להרוויח את התואר על פי לוח הזמנים שלהם. רוב הורים של תוכניות תעופה יכללו קורסים, פרקטיקום, מחקר ותזה. כדי ללמוד עוד על מאסטר בתעופה, לגלול בין התוכניות שלהלן.מלא את הטופס ואנו נקשר אותך ישירות עם בית הספר!

קרא יותר

שירותים וניהול מערכות מתקדמים אמן כלי טיס בלתי מאוישים

ENAC
בקמפוס תכנית מלאה 2 סמסטרים October 2017 צרפת טולוז

Enac, הספר הראשון התעופה האירופית, מתפתח על ידי יצירת המאסטר UASSM חדשה זו כדי לאפשר לתלמידים שלה כדי לרכוש את כל מיומנויות לאנשי מקצוע עתיד של המגזר העסקי המבטיח הזה. יתרונות ENAC של ההיסטוריה הארוכה שלה בחינוך ובמחקר. [+]

התואר שני תעופה . מל"טים הם כיום מרכיב חיוני ובלתי נמנע של פעילות התעופה האזרחית. צרכימים של שונות שחקנים, מפעילים, רוכשים עיקריים, יצרנים או מחוקקים, התפתחו באופן ניכר. אבולוציה מהר זה עומדת בפני אתגרים רבים: פיתוח מל"טים עידוד והיישומים החדשים שלהם תוך הבטחת רמה אופטימלית של בטיחות של תחבורה אווירית. מעוניין לקחת את האתגר הזה, Enac, בית הספר האירופי התעופה הראשון, מתפתח על ידי יצירת המאסטר UASSM חדשה זו כדי לאפשר לתלמידים שלה כדי לרכוש את כל מיומנויות לאנשי מקצוע עתיד של המגזר העסקי המבטיח הזה. יתרונות ENAC של ההיסטוריה הארוכה שלה בחינוך ובמחקר. במיוחד תכנית מחקר ENAC "מערכות מל"טים" מתייחסת לשילוב של המל"ט ב אווירי העולמי, כמו גם ביישומים שלהם. הובלה אווירית, מעקב, הובלות מטענים, תחום חקלאות, תעשייה בטחונית, כמו גם במגזר האנרגיה מחפשות מומחים בתחום הטכנולוגיה החדשה והנהלתה. שירותי מערכות מטוסים ללא טייס מאסטר ENAC מתקדם וניהול מעניקים לסטודנטים כלים וטכניקות מפתח להבין את הטכנולוגיה תוך הקפדה על הטרנספורמציה של אתגרים קרובים להזדמנויות. בוגרי MS UASSM יוכלו לתפוס "מגזר מערכת מל"ט בהכללות. יצרנים של המל"ט: MS UASSM בוגרי מתכוונת לשלב צוותי העיצוב שלהם. הם יביאו הכישורים הטכניים והתפעוליים שלהם כדי להציע פתרונות המותאמים בצורה מושלמת לצרכים של מפעילי ו בהתאם לכל הדרישות הרגולטוריות. המפעילים של המל"ט: בוגרי MS UASSM יקימו האסטרטגיה של החברה ביחס לפעילות "מל"טים", לערוך מחקרים כלכליים, צריך עיון, ולפתח את הפתרונים טכניים ותפעוליים הטובים, הכנה, ביצוע ו / או ספירה של משימות. מזל"טים אזרחיים פועלים גם גופי רגולטוריים התחבורה האווירית. רשויות תעופה אזרחיות יש צורך מוגבר מומחים לנהוג התפתחויות רגולטוריות להבטיח היישום הנכון שלהם על... [-]

אדון מתקדם במערכת ניהול בטיחות בתעופה - Sms-ms

ENAC
בקמפוס תכנית מלאה 1 שנה October 2017 צרפת טולוז

מערכת ניהול בטיחות Master ENAC מתקדם בתעופה מיועדת למנהלי SMS הנוכחיים או עתידיים אחראים על הפיתוח, פריסה, או השיפור של SMS בארגונים שחייבות לעמוד בדרישות בטיחות ICAO. [+]

תוכן ומטרות SMS מאסטר מתקדם ENAC בתעופה נועד להכשיר מנהלי SMS שיובילו את השינויים המבניים וניהוליים בתוך הארגון שלהם, להעביר אותו מחשיבה מגיבה לחשיבה חזויה. במאמץ להגיע לרמה הבאה של בטיחות תעופה, רשויות תעופה האזרחית הבינלאומיות (ICAO, EASA, FAA), כמו גם IATA דורשות מארגונים ומוסדות כאחד ליישם מערכת ניהול בטיחות (SMS) לניהול סיכוני בטיחות. השדות המתאימים כוללים: עיצוב מטוסים וייצור, פעילות אווירית, תחזוקה אווירית, שירותי תעבורה אווירית, שדה תעופה וארגוני אימון. SMS מייצג את השלב הבא באבולוציה של תהליכי בטיחות בענף התעופה בעולם, ברמה הארגונית. SMS משלים את הדרישות ותקנות בטיחות באדם או טכנית כבר מיושמת בעשורים האחרונים. SMS הוא הגישה מערכתית ופרו-אקטיבית הרשמית לציפייה וניהול סיכוני בטיחות, כמו גם לייזום והשגת השינוי ההכרחי של מבנים, accountabilities, מדיניות, נהלים, שיטות סטנדרטיים ארגוניות ותקנות. SMS הוא תהליך מובנה שדורש ארגונים לתפוס בעיות בטיחות אפשריות באותה רמת העדיפות שנושאי ליבת עסקים אחרת מנוהלים, ולנתח אותם ברציפות, בשיתוף עם מוסדות מדינה בתוך מדינת בטיחות התכנית (SSP), כמו גם עם עמיתיהם בתעשייה. המטרה היא לספק למנהלי SMS עתידיים עם היסודות כיצד לפקח באופן שיטתי ולשפר את בטיחות תעופה באמצעות מערכת ניהול הבטיחות מתוארת בנספח 19 לאמנת ICAO. תכנית זו מאפשרת לפונים לרכוש מומחיות מעשית בפיתוח, היישום, ההערכה והשיפור של SMS וSSP. כל ההיבטים של מושגי SMS, תהליכים, שיטות וניהול תפעולי, או בין תחומים או ספציפיים לארגון קורסים לכסות. התכנית מתוכננת במיוחד כדי לענות שני מנהלים כמו גם רמות עובדות, לשקול את המכלול השלם של ארגוני תעופה (מפעיל מטוסים, יצרן, ארגון תחזוקה, מפעיל שדה תעופה, ספק שירות ניווט אווירי, ארגון הכשרה) ולכסות את יחסי הגומלין... [-]

אדון מתקדם בכושר טיסת מטוסי בטיחות תעופה

ENAC
בקמפוס תכנית מלאה 1 שנה September 2018 צרפת טולוז

המטרה העיקרית של תחבורה האווירית היא להבטיח את ביטחונם של הנוסעים, צוות והאנשים על הקרקע שנעשה בעיקר באמצעות פעילויות כושר טיסה מטוסים. כזה [+]

מאסטר מתקדם בבטיחות תעופה מטוסי כושר טיסה המטרה העיקרית של תחבורה האווירית היא להבטיח את ביטחונם של הנוסעים, צוות והאנשים על הקרקע שנעשה בעיקר באמצעות פעילויות כושר טיסה מטוסים.

פעילויות אלה חייבים להיחשב כתהליך עקבי פועל מהעיצוב של המטוס לניטור של המצב הטכני שלה בשירות חברת תעופה. זה Mastère להתמחות מכסה גם את ההיבטים הטכניים של הסמכה, כלומר עמידה בדרישות ישימות והשלכות המשפטיות וחובות. קורס זה תוכנן כדי לתת מנהלי עתיד הבנה רחבה של הנושאים וסדרי העדיפויות ש, ככל הבנייה אווירית היא מודאגת, יש לי ממד בינלאומי.... [-]


שני במנהל עסקי תעופה ותיירות

Haaga-Helia University of Applied Sciences
בקמפוס תכנית חלקית 3 - 6 סמסטרים August 2018 פינלנד הלסינקי

תכנית התואר בתעופה ועסקי תיירות יש שני נתיבים: תעופה ותיירות, וזה מוביל תואר שני בניהול בתי מלון. התוכנית מורכבת של 90 נקודות זכות. היא מבוססת על תואר 210 CR ראשון. [+]

תכנית התואר בתעופה ועסקי תיירות יש שני נתיבים: תעופה ותיירות, וזה מוביל תואר שני בניהול בתי מלון. התוכנית מורכבת של 90 נקודות זכות. היא מבוססת על תואר 210 CR ראשון. התכנית מכינה את תלמידים לקחת על עצמו משימות מקצועיות מגוונות, עבור פיתוח ארגוני למשל וניהול. זה גם מאפשר לתלמידים בחיפושם למידה כאורח חיים ומקצועיים מיומנויות המתפקדות כבסיס לצמיחה מקצועית. תוכנית תואר בתעופה ועסקי תיירות מבוססת על הצרכים העתידיים של תעשיות התעופה והתיירות עם דגש על אוריינטציה ללקוח, הגלובליזציה, שינוי מתמשך וקיימות. התכנית מתוכננת במיוחד עבור מומחי סוכנויות נסיעות, הפעלת סיור, תחבורה, ניהול נסיעות וארגוני תיירות. המטרה היא להעלות את הידע של מומחה לרמת מפתח. הדגש הוא על ציפייה, חשיבה עיצובית ואחריות בעסקי התעופה והתיירות על ללמוד להתמודד עם השינוי. זכאות לחול על התואר השני ברמת תכנית מחייבת: של הרווקים (או גבוה יותר) תואר שדה שווה ערך לפחות שלוש שנים (36 חודשים) של ניסיון עבודה רלוונטי להסתיים לאחר השלים התואר הראשון. ניסיון בעבודה כל ניסיון בעבודה חייב התקבל לא יאוחר מ- 31 ביולי 2017 לתקופת יישום האביב. תעודות עבודה חייבת להיות התחלה ותאריך סיום של תעסוקה ורווחה תיאור המקצוע. אם מבקש עבד במשרה חלקית, תעודת העבודה חייבת לציין בבירור את מספר שעות עבודה לחודש. עבודה במשרה חלקית תומר ושווי במשרה מלאה כך 150 שעות או 20 ימי עבודה מלאים (לפחות 7 שעות ביום) מתאימות חודש העבודה. ניסיון בעבודה אינו חייב להיות רציף או השיג עבודה עבור אותו המעסיק. ניסיון בעבודה יתקבל רק אם הוא מאומת על ידי תעודה מסופקת על ידי המעסיק. יזמות יתקבלו כמו ניסיון בעבודה אם המבקש יכול לייצר... [-]

תוכנית שני בהנדסת אווירונאוטיקה

ESTACA
בקמפוס תכנית מלאה 5 שנים September 2018 צרפת Paris

הקטנת המשקל של מטוסים, הפחתה בפליטת מזהמים, יגבירו את קיבולת מטוסים, פיתוח ואינטגרציה של פקודות חשמליות: חדשנות היא קבועה במגזר אווירונאוטיקה, ליישב ביצועים כלכליים וטכניים, בביטחון מלא. להיות מהנדס אווירונאוטיקה אומר לעבוד על התכנון וההפעלה של מטוסים (מטוסים, מסוקים, בלונים), ובמערכות משובצות. [+]

התואר שני תעופה . הקטנת המשקל של מטוסים, הפחתה בפליטת מזהמים, יגבירו את קיבולת מטוסים, פיתוח ואינטגרציה של פקודות חשמליות: חדשנות היא קבועה במגזר אווירונאוטיקה, ליישב ביצועים כלכליים וטכניים, בביטחון מלא. להיות מהנדס אווירונאוטיקה אומר לעבוד על התכנון וההפעלה של מטוסים (מטוסים, מסוקים, בלונים), ובמערכות משובצות. אולי זה אומר ההתנהלות הטכנית של תכנית הפיתוח, ביצוע בדיקות על קרקע או בטיסה, פיתוח שיטות ייצור, ייעול תהליכי איכות, או וסיקור וניהול מו"מ חוזים. TRAINING מיוחד וקשר מיוחד אצל חברות יותר מ -400 שעות של קורסים ניתנות על ידי מהנדסים של דאסו, ספרן, EADS-איירבוס, תאלס, וכו 'לפחות 4 פרויקטים ליישום מבוצעים במהלך הלימודים, למשל: תכנון ראשוני של ארכיטקטורת מטוסים (דוגמנות); קביעת המשקל של כנף מטוס; מידות בעלת צנתר פליטה; ללמוד על בטיחות פונקציונלית הנסע. 12 חודשים של קורסי עבודת ניסיון חובה, למשל: גילוי כמובן החברה בשנה ה -1 EADS מרוקו: עיצוב של תוכנת מחשב לניטור לתחזוקת מטוסים; עבודה ניסיון של מהנדס קורס בשנה 4 ב Eurocopter JAPAN: מחקר על אופטימיזציה מניות של חלקי חילוף מסוק והצעת פתרונות חדשים; בסוף כל מחקר עבודה ניסיון כמובן בשנה ה -5 ב דאסו תעופה: מחקר על שיפור נוחות אקוסטית בתא של פלקון 7X; ביקורים באתרי אווירונאוטיקה טולוז (איירבוס, מרכז הבדיקה CEAT, וכו ') וכנסים אסוציאציות להבעת העניין שלך הקלות מטוס הימי הראשון, אשר עשה את מסע הבכורה שלה בשנת 1909: זהו אחד הפרויקטים שבוצעו על ידי סטודנטים של קבוצת כלי הטיס, אשר גם מארגן חוויות ראשונות לטוס (מטוס, מסוק, אווירובטיקה), נסיעות במטוסים, כנסים, ביקורים חברות, קורסי טייס וכו ' בשנת 2010, העמותה גם תארגן מפגשי הרחיפה "גרנד... [-]

תעודה על-מנהל פעולות ואחזקה אווירונאוטיקה

ESTACA
בקמפוס תכנית מלאה 1 שנה October 2017 צרפת Paris

תעשיית התחבורה האווירית המודרנית צריכה מהנדס שיש להם יותר את הכישורים הטכניים המסורתיות. חברות התעופה צריכות להבטיח את הביטחון עולמי במחיר סביר. המהנדסים שלהם צריכים בראיה גלובלית של הסביבה המשפטית והכלכלי וכן הבנה מעמיקה של תהליכי התפעול ותחזוקה על מנת להתמודד עם תחרות גוברת בינלאומית מסגרת רגולטוריות מורכבת. [+]

תכנית חדשנית ביסודיות מתואמת עם דרישות תעשייה תעשיית התחבורה האווירית המודרנית צריכה מהנדס שיש להם יותר את הכישורים הטכניים המסורתיות. חברות התעופה צריכות להבטיח את הביטחון עולמי במחיר סביר. המהנדסים שלהם צריכים בראיה גלובלית של הסביבה המשפטית וכלכלית וכן הבנה המעמיקה של פעולות ותהליכי תחזוקה על מנת להתמודד עם תחרות גוברת בינלאומית מסגרת רגולטוריות מורכבת. ESTACA מציע תוכנית פוסט-Master בפעולות אווירונאוטיקה ותחזוקה החל על נסיעות, מפעילי MRO, לוגיסטיים וחברות ייצור אוויר אווירונאוטית מפעילי התעופה. מטרת התכנית חד-השנה היא להציע לסטודנטים את הכלים להבין את הארגון ואת הכלכלה של תעשיית ההובלה האווירית. הם יהיו בקשר הדוק עם שותפינו (יצרני מטוסים, חברות תעופה, מפעילי MRO, מפעילי תעופה, כך שהם יוכלו ליישם את הידע התיאורטי שלהם ישירות מקרים אמיתיים. כללי האוויר הם אבן הפינה של קורס זה ונלמדים עם גישות שונות. מַטָרָה חלונאיות להבין את הארגון ואת הכלכלה של תעשיית ההובלה האווירית יתרונות התוכנית סגל הוראה מעורב בכבדות במגזר התעשייתי סקירה עולמית של תעשיית ההובלה האווירית מיומנויות נרכשות יישום וביצוע תחזוקת מטוסים ופעולות תעופה מנקודת המבט של מפעיל יצרן, תחזוקת תעופה. יכולת עבודה במסגרת המגבלות של תקנות אווירונאוטיקה הבנה של אירופה (EASA) וארה"ב תקנות (FAA) הבנה של יחסים בין רשויות כושר טיסה, יצרנים, חברות תעופה, שדות תעופה ומפעילי MRO סילבוס: 400 שעות של קורסים אקדמיים (פרטים נוספים על עמוד Cursus) (אוקטובר עד אמצע פברואר) הסביבה הרגולטורית (באירופה וארצות הברית) פעולות סוכנות נסיעות פעולות MRO כישורים הנדסיים 6 חודשים לפחות הכשרתם המבצעית-COMPANY פנימה ובעקבותיו להגן על התזה מקצועי (פברואר - אוגוסט) הערכה מודולים הוראה כפי שהוערכו בחינות ולימודים במקרה פרויקט אקדמי התזה מקצועית כפי... [-]

תעופה שני בניהול בינלאומי ·

IUBH Campus Studies (for non-EU students)
בקמפוס תכנית מלאה 4 סמסטרים September 2018 גרמניה Berlin Honnef הרע + 1 more

במהלך ארבעה סמסטרים, ההנהלה הבינלאומית מאסטר · התעופה יכין לך לקחת את תפקיד ניהול בינלאומי של טכניקת התעופה בי ... [+]

תעופה שני בניהול בינלאומי ·

 

במהלך ארבעה סמסטרים, ההנהלה הבינלאומית מאסטר · התעופה יכין לך לקחת את תפקיד ניהול בינלאומי בעסקי התעופה. במהלך התכנית, תוכל ליישם מושגים וניהול אסטראטגי ואופרטיביים עסק התעופה הבינלאומי. התואר שלך מקדיש תשומת לב מיוחדת ליצירת מודלים עסקיים מוצלחים ושיפור-ערך בתחום התעופה. יש גם דגש חזק על תכנון אסטרטגי וניהול התפעול בהקשר בינלאומי. כמו כן, תוכל לבוא להבין את התפקיד של רגולטורי הממשלה, אשר מהווים חלק חשוב של מסגרת הפעולה של תעשיית התעופה.... [-]


מאסטרס "מערכות הנעה ואנרגיה של מטוסים"

Samara National Research University
בקמפוס תכנית מלאה 2 שנים September 2018 רוסיה כנפית

התוכנית לתואר שני "תחנות כוח חשמליות והתקני כוח של מטוסים", מיושם בניהולו של "מנועי מטוסים", יש מעמד בינלאומי והוא נוצר בשיתוף עם אוניברסיטת נאנג'ינג למדעי התעופה והחלל (סין). מטרת התוכנית היא להכין לקריירות עיצוב של מנועי טורבינת גז מטוסים, ולנסוע מתקני אנרגיה. [+]

התכנית לתואר השני "תחנות כוח חשמליות והתקני הכוח של המטוס", מיושם במסגרת הכיוון" מנועי מטוסים ", יש לו מעמד בינלאומי והוא נוצר בשיתוף עם אוניברסיטת נאנג'ינג למדעי התעופה והחלל (סין). מטרת התוכנית היא להכין לקריירות עיצוב של מנועי טורבינת גז מטוסים, ולנסוע מתקני אנרגיה. תלמידים לומדים את ההיבטים הבסיסיים של הנדסת אווירונוטיקה וחלל, בצע את העיצוב של מנוע טורבינת מטוסי גז, החל רעיון termogazodinamicheskih חישוב סיום פרויקט סקיצה. היתרון של תכנית זו הוא ההזדמנות לחקור גישה משולבת בעיצוב של המנוע ומרכיביו, השליטה של ​​פתרונות טכנולוגיים לבעיות תחומיות עם השימוש הנרחב של ה- IT טכנולוגיות ניסוי טבעי. במסגרת תוכנית זו, ייתכן שתקבל שתי תעודות - סמארה אוניברסיטת נאנג'ינג אוניברסיטת למדעי התעופה והחלל. לסטודנטים המשתתפים בבחירה התחרותית על בסיס תכנית חילופית, בשנה הראשונה, למדו באונ' זו השנה השנייה עם הכנת עבודה במוקדמות סופית - באונ' שותף. מיד לאחר סיום הלימודים, בוגרי יוכלו לעבוד על תפקידים טכניים, הנדסה ומחקר על מפעלי תעשייה גדולים, חברות אחזקה, שפעילותם קשורה טכנולוגיית מנוע תעופה גבוהה. תיאור תמציתי של תוכנית מטרת התכנית היא להכין עבור הפעילות המקצועית של מומחים בעלי ידע תיאורטי ומעשי עמוק בתוך העיצוב של מנועי טורבינת גז מטוסים ותחנות כוח. תהליך הלמידה כולל את הדיסציפלינות של כיוונים שונים: בנוסף לפריטים מיוחדים, תשומת לב רבה מוקדשת להכנת הנדסה כללית, דיסציפלינות מדעי הטבע והומניטרי, כמו גם ה- IT-טכנולוגיות. פריטים מיוחדים כוללים כמות גדולה של ידע מעשי, כמו גם בפיתוח מוצרי תוכנה מתקדמים. אימון העיצוב מתבצע על בסיס האוספים הגדולים ביותר של מנועי רוסים וזרים בעולם. הידע והניסיון לאפשר לבוגרים להגיע למימוש עצמי כמהנדסי עיצוב, להחזיק בעמדות בתחום... [-]

ניהול ראשי בתעופה

John Naisbitt University
בקמפוס תכנית מלאה 1 שנה October 2017 סרביה בלגרד

מטרת ניהול תעופת תכנית מאסטר היא לחנך כוח אדם מיומן, מנהלי מאסטר בתחום התעופה אשר מאומנים ליישם מושגי ניהול מודרניים, שיטות וכלים כדי להתגבר על אתגרים בענף התעופה כמו גם את ההיבטים העסקיים של התעשייה . [+]

התואר שני תעופה . מטרת ניהול תעופת תכנית מאסטר היא לחנך כוח אדם מיומן, מנהלי מאסטר בתחום התעופה אשר מאומנים ליישם מושגי ניהול מודרניים, שיטות וכלים כדי להתגבר על אתגרים בענף התעופה כמו גם את ההיבטים העסקיים של התעשייה . תלמידי התכנית לניהול תעופה שירכשו ידע איכות ניהול תעופת תעבורה אווירית: ניהול כלכלי ומדיניות, ניהול משאבי אנוש בתחום תעופה, חוקים והתקנות בתחום התעופה, ניהול בטיחות בתעופה, חשבונאות וניהול פיננסי והם מסוגלים ליישם ידע מעשי ומדעים מחקר בתחום של ניהול תעופה. תואר (תואר אקדמי) מנהל יחידה תוקפה של ההרשמה מועמדים זכאים להגיש מועמדות ללימודי מאסטר חייב להיות בעל תואר בתחום שקשור. תלמידים צריכים לאשר את הידע של אנגלית עסקית על ידי הגשת אישור תקף או לגשת לבחינה בפני הוועדה. הוועדה מורכבת משלוש בשפה אנגלית מלמדת מועסקת בג'ון נייסביט האוניברסיטה. הוועדה רשאית על בסיס תעודת מעבר בחינות באנגלית לאפשר לתלמיד לא לקחת את הבדיקה. סטודנט חייב גם להגיש את קורות חיים קצרים ומכתב נלווה. *התוכנית מחייבת שפה סרבית-קורס קדם, אשר מאורגן על ידי המרכז לפיתוח קריירה, consueling ולמידה לאורך החיים בתוך כמובן University.The נמשך חודשיים סוף אוגוסט עד אוקטובר, וזה עולה 350EUR. קורסי חובה - המתודולוגיה של מחקר מדעי - ניהול התעופה - הובלה אווירית: ניהול עסקים ומדיניות - עצמית מחקר נייר אוויר התחבורה קורסי בחירה - קבוצה 1 - ניהול משאבי אנוש בהובלות תעופה - שאלות משפטיות ואתיות בתעופה קורסי בחירה - קבוצה 2 - ניהול בטיחות תעופה - חשבונאות וניהול פיננסי - תזת מאסטר [-]

שני בניהול בטיחות התעופה

John Naisbitt University
בקמפוס תכנית מלאה 1 שנה October 2017 סרביה בלגרד

מטרת ניהול בטיחות תעופת תכנית מאסטר היא לחנך כוח אדם מיומן, מנהלי מאסטר אשר מאומנים לתכנן, לנהל ולתחזק בטיחות תעופה יעילה. [+]

מטרת ניהול בטיחות תעופת תכנית מאסטר היא לחנך כוח אדם מיומן, מנהלי מאסטר אשר מאומנים לתכנן, לנהל ולתחזק בטיחות תעופה יעילה. תלמידי התכנית לניהול בטיחות תעופה שירכשו ידע איכות ניהול בטיחות תעופה, אבטחת שדות תעופה וניווט אוויר, ניתוח בטיחות תעופה, תאונה / חקירת אירוע ודיווח, פוטנציאל אנושי בתעופה, ניהול משברים ותכנון חירום והם מסוגלים ליישם ידע מעשי ומדעים מחקר בתחום ניהול בטיחות תעופה. תואר (תואר אקדמי) מנהל יחידה תוקפה של ההרשמה מועמדים זכאים להגיש מועמדות ללימודי מאסטר חייב להיות בעל תואר בתחום שקשור. תלמידים צריכים לאשר את הידע של אנגלית עסקית על ידי הגשת אישור תקף או לגשת לבחינה בפני הוועדה. הוועדה מורכבת משלוש בשפה אנגלית מלמדת מועסקת בג'ון נייסביט האוניברסיטה. הוועדה רשאית על בסיס תעודת מעבר בחינות באנגלית לאפשר לתלמיד לא לקחת את הבדיקה. סטודנט חייב גם להגיש את קורות חיים קצרים ומכתב נלווה. *התוכנית מחייבת שפה סרבית-קורס קדם, אשר מאורגן על ידי המרכז לפיתוח קריירה, consueling ולמידה לאורך החיים בתוך האוניברסיטה. הקורס נמשך עבור חודשי סוף אוגוסט עד אוקטובר, וזה עולה 350EUR. מודולים וקורסים - המתודולוגיה של המחקר המדעי - ניהול בטיחות תעופה - בטיחות וביטחון בתעופה - עצמית מחקר נייר ניהול בטיחות תעופה קורסי בחירה - קבוצה 1 - גורמים בתעופה האדם - ניתוח תעופה בטיחות קורסי בחירה - קבוצה 2 החקירה לאסון האוויר ודיווח ניהול משברים ותכנון חירום תזת מאסטר [-]

תואר שני בהנדסת אווירונאוטיקה

Carlos III University of Madrid
בקמפוס תכנית מלאה תכנית חלקית 18 חודשים September 2018 ספרד מדריד ברצלונה צרפת Paris הממלכה המאוחדת לונדון + 6 more

המאסטר בהנדסת אווירונאוטיקה (MAE) הוא התכנית הרשמית של UC3M המספקת, בעת ובעונה אחת, הסמכה מקצועית מלאה כמתכנת אירועי, בספרד, ובחינוך ברמה בינלאומית ברמה גבוהה המאפשרת ליחידים לפתח את הקריירה המקצועית שלהם בכל מגזרי התעשייה האווירית תעשיות חלל, סוכנויות ומרכזי מחקר. [+]

התואר שני תעופה . מגיסטר בהנדסה אווירונאוטית המאסטר בהנדסת אווירונאוטיקה (MAE) הוא התכנית הרשמית של UC3M המספקת, בעת ובעונה אחת, הסמכה מקצועית מלאה כמתכנת אירועי, בספרד, ובחינוך ברמה בינלאומית ברמה גבוהה המאפשרת ליחידים לפתח את הקריירה המקצועית שלהם בכל מגזרי התעשייה האווירית תעשיות חלל, סוכנויות ומרכזי מחקר. על מנת להשיג את שני היעדים הללו, משלב ה- MAE את הליבה, המכסה את כל תחומי טכנולוגיית החלל, תוך התמקדות בתחומים בעלי פוטנציאל גבוה, כגון מטוסים ואינטגרלים אינטגרליים, הנעה אווירונאוטית וחלל, ניווט ובקרה בחלל, טכניקות ניסוייות ומתקדמות שיטות חישוביות. המאסטר מורכב מ -90 ECTS, כולל תזה, המופץ ב -3 סמסטרים. הרחבות אופציונליות של עד 30 ECTS יהיו זמינות עבור אנשים המעוניינים להתמחות עמוקה יותר או להירשם לתכנית דוקטורט. MAE הוא המתאים ביותר עבור אנשים עם רקע BSc ברמה בהנדסת תעופה וחלל, ובמיוחד, הסילבוס שלה נבנה על הידע והניסיון שנרכשו ב BSc בהנדסת אווירונוטיקה וחלל (BAE) ב UC3M. כמו BAE, MAE הוא הקנה לחלוטין אנגלית ולא ספרדית התלמידים ואת הסגל הם מוזמנים ביותר. הכל ביחד, סביבה רב לאומית צפוי להיווצר, ראוי לא רק של תעשיית התעופה והחלל, אלא של רוב שדות חדשניים, מקצועות, ואוניברסיטאות. כיתה המוגבלת ל -40 סטודנטים וצוות סגל הנוגעים למחלקה ייחודית של UC3M מבטיחה מעקב צמוד של התלמידים ותיאום מצוין בין הקורסים. יתר על כן, במשרה מלאה, סגל מחקר מנוסה ומורים במשרה חלקית מנוסים בתעשייה יפעלו יחד עבור התלמיד כדי לפקח על מיומנויות מחקר וחדשנות, מתאים ללימודי רמה אב. ההרשמה במשרה מלאה למורה דורשת כ 40- שעות התחייבות בשבוע במהלך התקופה האקדמית. זה כולל הרצאה והשתתפות במעבדה, לימוד אישי והכנת מטלות... [-]

MSC ב אבטחת תעופה

Emirates Aviation University
בקמפוס תכנית חלקית 18 חודשים September 2018 איחוד האמירויות הערביות דובאי

התואר השני בבטיחות התעופה ותכנית אבטחת התעופה מסס מיועד לסטודנטים המעוניינים להרחיב את הידע והניסיון של בטיחות תעופה או אבטחת תעופה או שניהם יחד. [+]

תואר שני אבטחת תעופה התואר השני בבטיחות התעופה ותכנית אבטחת התעופה מסס מיועד לסטודנטים המעוניינים להרחיב את הידע והניסיון של בטיחות תעופה או אבטחת תעופה או שניהם יחד. תחומי בטיחות תעופה או תעופה האבטחה קשור באופן הדוק ותוכניות התואר השני התעופה אבטחה / MSc בטיחות התעופה להכיל חמישה מודולים שהם ליבה לשני ולהתמודד עם בעיות נפוצות כגון ניהול סיכונים, גורמי אנוש, אסטרטגיה, פעולות ותכנון. ביסודו, לעומת זאת, מתייחסת לבטיחות בצעדים שננקטו נגד האיום של תאונה, ואילו ביטחון מתייחס להגנה מפני איומים המונעים על ידי עוינות או זדון. כל תכנית ולכן מכילה שלושה מודולים מומחה המאפשרים לסטודנטים לשקול לעומק את האזורים השונים של תקנות ועמידה, עיצוב, שימוש בטכנולוגיות ומערכות שקשורות לנקודתי מבט שונים. התמחות נוספת מושגת באמצעות הפרויקט אשר נדרש להתמקד בנושא שמיושר עם אזור המומחה. על ידי השלמת חמש ליבה ושלושה מודולים מיוחדים, בתוספת פרויקט אזור הנושא, תלמידים יוכלו לקבל תואר שני באו בטיחות תעופה או תעופה אבטחה. אם ברצונם להשיג תואר שני שני בהתמחות החלופית על גבי הפרס הראשון, לומדים יכולים להשלים שלושה מודולים מיוחדים נוספים בתוספת פרויקט שני באזור הנושא האחר. למה לרשום על תכנית זו? התכנית מסס היא אחד מעט מאוד תוכניות תואר בעולם כדי לענות על צרכי אלה. הפרסים לספק בוגרים עם ידע בנושאי ניהול, בטיחות וביטחון בתעופה, ואת היכולת להקים או לנהל תוכניות בטיחות או ביטחון בעסקים, בתעשייה, או ממשלה. התכנית מציעה סטודנט לתואר השני אבן הראשה מקצועית לכל רקע בתחום התעופה. האמנה תואר שני אבטחת התעופה היא תוכנית הפרס כפול שמעניקה האמירויות תעופה אוניברסיטת אוניברסיטת קובנטרי, בריטניה. הפרס EAU הוא מוכר על ידי המשרד... [-]

הורים של תעופת ניהול

Wildau Institute of Technology
בקמפוס תכנית חלקית 2 שנים October 2017 גרמניה Wildau

תעופה היום היא האחד הענפים הדינמיים ביותר בצמיחה מהירה בעולם.את אותות השוק נותנים סיבה לאופטימיות: התעשייה האווירית, שהיא אסטרטגית וטכנולוגית [+]

התואר שני תעופה .

ריבונו של ניהול תעופה

תעופה היום היא האחד הענפים הדינמיים ביותר בצמיחה מהירה בעולם. את אותות השוק נותנים סיבה לאופטימיות: התעשייה האווירית, שהיא אסטרטגית וטכנולוגית חשובה והכרחית לחברה מודרנית, ימשיך להתרחב. עם קצב צמיחה עולמית שנתי של חמישה אחוזים, בענף זה כיום חווה את תחילתו של שגשוג. מומחים חדשים, צעירים וחדורי מוטיבציה, עם ידע מעמיק בניהול תעופה יש צורך, ככוח עבודת התעופה דורש מיומנויות חדשות לחלוטין ומומחיות מדינה-of-the-art. מכל הסיבות הללו יהיו צורך משמעותי בעתיד הקרוב למומחי תעופה מאומנים היטב עם רקע אקדמי שונה. ... [-]


שני באינטגרציה של מערכות מטוסים

Carlos III University of Madrid
בקמפוס תכנית מלאה 12 חודשים September 2018 ספרד מדריד ברצלונה צרפת Paris הממלכה המאוחדת לונדון + 5 more

מגיסטר להנדסה במטוסי מערכות אינטגרציה תוכננה במיוחד עבור סטודנטים להנדסה סיימו, ואנשי מקצוע עובדים, שרוצים לפתח ולהוביל פרויקטים של אינטגרציה מערכות [+]

מאסטר בשילוב מערכות מטוסים

 

מגיסטר להנדסה במטוסי מערכות אינטגרציה (MASI), בחסות איירבוס הקבוצה-ספרד, תוכנן במיוחד עבור מהנדסי בוגר טריים, ועובד אנשי מקצוע שרוצים לפתח ופרויקטים מובילים של מערכות אינטגרציה. שלהם מתקיימים הלימודים שלנו באנגלית על ידי מומחים מוכרים בעולם בתחומם מגיעים משחקני המפתח בעסקים אווירונאוטית, לרבות תעשייה, אקדמיה, ממשלה ורגולטורים. תכנית MASI מהווה 90 רישומם נקודות זכות. התכנית במשרה מלאה כולל 12 חודשים של הוראה באיירבוס הקבוצה וUC3M, ואחרי עבודת גמר להסתיים בתוך 6 חודשים. המצגת המודולרי שלו מאפשרת למחקר במשרה חלקית עם לקיחת מועד השלמה גמישה בין 1.5 ו- 3 שנים. תכנית MASI משלבת שלושה אלמנטים בסיסיים. יסודות (M1), כדי לספק את הבסיס, התמיכה להבין את הטכנולוגיות, השיטות, הדרישה. הכללה (M2), נדרש לנהל את המורכבות ולהבין את כולו (חשיבה מערכתית), והניסויים (M3), לעבור מהפשטה ליישום, חדשנות, המצאה. M1. רמת היכרות (16.6 רישומם נ"ז). קורסים ברמת המבוא לספק את הידע הטכני הדרוש כדי להבין כיצד המערכות של המטוסים השונים לעבוד. מבוא למטוסי אינטגרציה של מערכות (2.4 רישומם) קורס בימוי: דניאל איסקיירדו גיל (איירבוס GROUP) יסודות ההנדסה אווירונאוטית (6.0 רישומם) קורס בימוי: מרקוס ורה Coello (UC3M) Onboard האלקטרוניקה והמכשור (3.2 רישומם) קורס בימוי: אנדרס Barrado באוטיסטה (UC3M) כלי טיס תקשורת (3.0 רישומם) קורס בימוי: פרנסיסקו ג 'גונזלס סראנו (UC3M) מבוא למטוסי בקרה (2.0 רישומם) קורס בימוי: קונספסיון Monje (UC3M) M2. רמת ליבה (14.4 רישומם נ"ז). רמת הליבה נועדה לספק הראייה המערכתית הגלובלית נדרשה לנהל את פרויקטי aeronautic הגדולים ומורכבים. הדגש הוא על הנהלים, שיטות, כלים וסוכנים נפוצים בכל פרויקטי האינטגרציה של מערכות. הוא כולל קורסים כלליים כמו הנדסת מערכות... [-]

המאסטר של ניהול תעופה

The University of Newcastle, GradSchool (Online)
לימודים משולבים, מקוונים ובקמפוס תכנית מלאה תכנית חלקית May 2018 אוסטרליה Newcastle

המאסטר של ניהול תעופה הינה תוכנית ייחודית שיכולה להתאים להכיל אזורים ספציפיים של עניין. תואר זה ייתן לך תובנה ייחודית לתוך לנושאים עכשוויים בתעופה ידי שילוב גורמי אנוש ומיומנויות ניהול עבור יישום לדרישות הניהול בענף התעופה. תכנית מיושמת זה תספק לך עם מיומנויות רלוונטיות לתעשייה וידע שיכול להיפתח אפשרויות קריירה של מנהלים בתעשיית אווירונאוטיקה. [+]

בתגובה צורך מזוהה בענף התעופה מאוניברסיטת ניוקאסל פיתחה ריבונו של ניהול תעופה. המוצעים באינטרנט, התכנית משלבת לימוד של גורמי אנוש תעופה וניהול, והוא יכול להיות מותאם כדי להתאים האזורים הספציפיים של עניין. התכנית נועדה לפתח הידע, המיומנות והיכולת להסתגל לשיטות ניהול משתנות בתעשיית התעופה שלך. מועמדים מוזמנים מכל תחומי התעשייה, במיוחד אם כיום אתה עובד בצוות טיסה, צוות תא, צוות תחזוקה, צוות קרקע, ממשל, צבא והרשויות ממשלתיות. תעשיית התעופה הבינלאומית התחרותית דורשת מנהלי תעופה מיומנים ביותר. המאסטר של ניהול התעופה יספוק לכם כישורים רלוונטיים לתעשייה וידע אשר יכול לפתוח הזדמנויות קריירה של מנהלים בתעשיית אווירונאוטיקה, אם כי את המעבר בין התמחויות או נע בין ארגוני תעופה המסחריים. מערכת הלמידה מקוונת המתקדמת שלנו מספקת לך את הגמישות והתמיכה ללמוד בכל עת, בכל מקום לאזן את עבודה, חיים ולימוד. ניתן להשיג מאסטר המוכר שלך מלא של ניהול תעופה בכל פעם שמתאימה לך. האם זה בשבילך? האם אתה כבר עובד בענף התעופה ומעוניין בקידום כישורי הניהול שלך לשלב לעמדות מאתגרות יותר? המאסטר של ניהול התעופה מציע תכנית מתקדמת משלבת קורסים מן המוסמך במנהל עסקים (MBA) עם לקורס טיס מיוחד. שילוב זה מאפשר לך להעמיק ולהרחיב את החוויה שלך בתעופה בזמן שאתה להשיג הסמכה לתואר מתקדמת. לאורך ריבונו של התעופה אתה תהיה מסופק עם ידע רלוונטי מאוד ואתה לא תלך הביתה עם הסמכה שיכולה לקחת את הקריירה שלך לגבהים חדשים. זה יאפשר לכם לעבור בקלות בין התמחויות או להסיט מארגון התעופה המסחרית אחד למשנהו. עם אדונך של ניהול התעופה תוכל לרכוש מיומנויות מחמיאות במנהל עסקים ותעופה כדי לשפר או לגוון הזדמנויות הקריירה שלך... [-]