$close

מסננים

הצג תוצאות

תואר שני במנהל העסקים בנורווגיה - מצא את התואר שני בנורווגיה כאן!

אדונים הוא הרמה הראשונה של קורסים לתואר שני וניתן להשיג אחרי שתקבל את התואר ראשון. להרוויח אדונים בדרך כלל דורש שתי שנות הלימוד במשרה מלאה, אשר מסתכם לסך של 36-54 נקודות סמסטר.   עיתונות היא תחום מתמקד בהבאת מידע בדבר איר… קרא יותר

אדונים הוא הרמה הראשונה של קורסים לתואר שני וניתן להשיג אחרי שתקבל את התואר ראשון. להרוויח אדונים בדרך כלל דורש שתי שנות הלימוד במשרה מלאה, אשר מסתכם לסך של 36-54 נקודות סמסטר.

עיתונות היא תחום מתמקד בהבאת מידע בדבר אירועים מקומיים, לאומיים ובינלאומיים לידיעת הציבור הרחב. עיתונאים לעזור ליידע אנשים באמצעות ראיונות, תצפיות, או על ידי קריאה המסכם בעבר מאמרים ומסמכים רלוונטיים.

פרו הוא מקום טוב וזול לצאת לקורסים בספרדית (ברגע שאתה נמצא שם), ובעיקר בעיר הבירה, לימה. פרו היא המדינה השלישית בגודלה בדרום אמריקה עם אקלים מגוון שיש בתי גידול שונים כמו חוף הים, ג'ונגל וההררי. דירוג הגבוה ביותר היא אוניברסיטת Pontificia Universidad Catolica דל פרו בלימה.

תואר שני במנהל העסקים בנורווגיה. קבל את כל המידע אודות התואר השני במנהל עסקים וצורו קשר עם בית הספר באופן ישיר.

קרא פחות
מידע נוסף על לימודים בפרו
אפשרויות נוספות בתחום לימוד זה: 
$format_list_bulleted מסננים
מיין לפי:
  • פופולריים אחרונים תפקיד
  • פופולריים
  • אחרונים
  • תפקיד
OBS Business School
לימה, פרו +2 יותר

מאסטר מקוון המציג את המפתחות ליישור התקשורת לאסטרטגיה העסקית. התואר הראשון בניהול תקשורת נועד להשלים את התוכנית במיומנויות וידע חזקים יותר בעת פיתוח הביצועים והכישורים המקצועי ... +

מאסטר מקוון המציג את המפתחות ליישור התקשורת לאסטרטגיה העסקית. התואר הראשון בניהול תקשורת נועד להשלים את התוכנית במיומנויות וידע חזקים יותר בעת פיתוח הביצועים והכישורים המקצועיים שלך בתחומי יחסי הציבור והתקשורת של החברה. -
Master
תכנית מלאה
תוכנית חלקית
10 חודשים
ספרדית
מקוון
 
Universidad Privada De Ciencias Aplicadas
לימה, פרו

מותגים גדולים הם תוצאה של אנשי מקצוע עם חזון אסטרטגי בשיווק ותקשורת וברגישות לפרש את הצרכים של הצרכנים ליצירת ערך. בשעת UPC אנחנו אנשי מקצוע חדשניים עם בסיס מוצק בתחום שיווק א ... +

מותגים גדולים הם תוצאה של אנשי מקצוע עם חזון אסטרטגי בשיווק ותקשורת וברגישות לפרש את הצרכים של הצרכנים ליצירת ערך. בשעת UPC אנחנו אנשי מקצוע חדשניים עם בסיס מוצק בתחום שיווק אסטראטגי, תקשורת 360, שיווק דיגיטלי וברשתות חברתיות, התנהגות צרכנים, מחקר שוק, ניהול עסקים ואחריות חברתית. כל זה, לקבלת החלטות אסטרטגיות המוסיפות ערך לארגון. -
Master
תכנית מלאה
ספרדית
מרץ 2022
קמפוס