close

מסננים

הצג תוצאות

תואר שני במנהל העסקים בנורווגיה - מצא את התואר שני בנורווגיה כאן!

תואר שני הוא תואר אקדמי שהוענק לאנשים שמציינים רמה גבוהה יותר של מומחיות בהצלחה. ישנם שני סוגים עיקריים של תואר שני - לימד ומחקר. עיצוב תקשורת amalgamates מערך מגוון של כלים ומיומנויות הודעת עיצוב, ביצירה ובאספקה. מומחים בתחום… קרא יותר

תואר שני הוא תואר אקדמי שהוענק לאנשים שמציינים רמה גבוהה יותר של מומחיות בהצלחה. ישנם שני סוגים עיקריים של תואר שני - לימד ומחקר.

עיצוב תקשורת amalgamates מערך מגוון של כלים ומיומנויות הודעת עיצוב, ביצירה ובאספקה. מומחים בתחום זה להשתמש המומחיות שלהם בהתנהגות הצרכנים ומוטיבציה, קופירייטינג, כיוון המודעה, בחירת ערוץ התקשורת, יחסי ציבור ופרסום כדי לסייע בניהול תדמית, מותגים וקמפיינים של המשרד.

הרפובליקה של אוסטריה מתגאה בתרבות פוליטית, חינוכית ואמנותית עצומה. הגאוגרפיה של אוסטריה גם מאפשרת לכל סוגי חוויות עונתיות.

תואר שני במנהל העסקים בנורווגיה. קבל את כל המידע אודות התואר השני במנהל עסקים וצורו קשר עם בית הספר באופן ישיר.

קרא פחות
מידע נוסף על לימודים באוסטריה
$format_list_bulleted מסננים
מיין לפי:
  • פופולריים אחרונים תפקיד
  • פופולריים
  • אחרונים
  • תפקיד
GWT Aus- und Weiterbildungs GmbH
סנט פלטן, אוסטריה

יצורים אנושיים, מרחב ומשמעות הקורס המאסטר משלב פתרונות אדריכליים עם עיצוב גרפי. הוא מציע לסטודנטים את ההזדמנות הייחודית להעמיק את יכולתם בתחום המומחיות שלהם ולקבל תובנה חשובה ... +

יצורים אנושיים, מרחב ומשמעות הקורס המאסטר משלב פתרונות אדריכליים עם עיצוב גרפי. הוא מציע לסטודנטים את ההזדמנות הייחודית להעמיק את יכולתם בתחום המומחיות שלהם ולקבל תובנה חשובה בתחום האחר בו זמנית. תשומת לב מיוחדת מוקדשת ליישום פרויקטים אמיתיים ולמגע האינטנסיבי עם עולם העסקים, על מנת להכין את הסטודנטים לקריירה המקצועית שלהם בצורה הטובה ביותר. כתוצאה מכך, הקורס מאמן בין תחומי, מחוץ לקופסה מעצבים חושבים שיכולים ליישם את המומחיות שלהם במגוון תחומים. קורס תואר שני פתוח לבוגרים המחזיקים בתואר ראשון בעיצוב פנים, אדריכלות, או עיצוב גרפי ומידע. מועמדים עם רקע בתחומים קשורים כמו אדריכלות נוף ועיצוב תאורה מוזמנים גם הם. הקשר אולי לא תמיד ברור מאליו הקשר בין עיצוב פנים לתקשורת חזותית, אך הוא נמצא בכל מקום. כל תערוכה דורשת קונספט מרחבי (עיצוב פנים) ומערכת התמצאות וכן כיתוב על קיר, פרסומים נלווים וחומר פרסומי מתאים (גרפי ועיצוב מידע). אלמנטים אלה מתווספים יותר ויותר על ידי מדיה אינטראקטיבית או מבוססת זמן (סרט, וידאו, לאחרונה גם מציאות מדומה): מתוכננת היטב ומחשבה באמצעות תקשורת חזותית הופכת לחשובה יותר ויותר. דוגמא נוספת: דמיינו את חנות הדגל של חברת טכנולוגיה מפורסמת. למיתוג ולעיצוב תאגידי חשיבות מכרעת וכוללים את עיצוב הפנים; יחד עם זאת, היבטים פסיכולוגיים כגון התנהגות מבקרים וצרכנים הם חיוניים בעת תכנון ועיצוב הנחות כאלה. -
Master
German (Austria)
אוק 2021
קמפוס