87 תואר שני תוכניות ב עיצוב עירוני 2024

תואר שני תוכניות ב עיצוב עירוני 2024Filter
    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    התוכנית מפתחת יכולות תיאורטיות, הומניסטיות, אמנותיות ועיצוביות, המבוססות על המסורת האיטלקית, מול תרבויות דיור שונות, צורות חדשות וחללים של ערים עכשוויות, פיתוח יישובים עירוניים חדשים במדינות מתפתחות, החדשנות בטכניקות בנייה וקיימות.

    • Hung Hom, הונג קונג

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר בעיצוב (עיצוב סביבות מעבר) שואף לפתח רמה גבוהה של שליטה אינטלקטואלית ומעשית בניתוח ועיצוב של סביבות כפריות ועירוניות מגוונות באזור, עם השלכות רחבות יותר על הקשרים גלובליים.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית Intelligent Mobility MA מתבססת על ההיסטוריה העשירה של עיצוב רכב ב-RCA, וממקמת זאת בהקשר של מספר שינויים חברתיים, תרבותיים וטכניים. אלה כוללים את המעבר למערכות אוטונומיות, כוח מתחדש, שינויים דמוגרפיים והסינתזה הגוברת בין אדם למכונה. התוכנית מגדירה ומתארת ​​שינוי פרדיגמה המפגיש תחומים קיימים עם גישה מונחית עיצוב המתייחסת להיבטים פיזיים וירטואליים כאחד של מרחב הניידות כמכלול משולב.

    • Helsinki, פינלנד

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Gothenburg, שבדיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תחומי האדריכלות והעיצוב העירוני הינם מרכזיים בכמה מהאתגרים החברתיים, הסביבתיים והתרבותיים הדוחקים ביותר העומדים כיום בפני האנושות. בוגרים בתחום זה צריכים לשלוט במגוון רחב של מיומנויות, מעיצוב, הנדסה וטכנולוגיה ועד חשיבה ביקורתית.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    • Rotterdam, הולנד
    • Bilbao, ספרד
    • + 5 more

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    קורא להוגים עירוניים עתידיים שסקרנים ומתעניינים כיצד נוכל להחיות ערים פוסט-תעשייתיות! תוכנית תואר שני מרגשת וייחודית זו רוצה ליצור חוויה חינוכית שמזהה ומגיבה באופן ביקורתי לנושאים של ערים בצורות ובשלבים שונים של מעבר פוסט-תעשייתי ומחנכת את הדור הבא של מומחים עם מיומנויות וידע של המאה ה-21 הדרושים להתמודדות עם האתגרים והזדמנויות של ערים בחברות מעבר ומגוון-על. זוהי התוכנית האידיאלית לאנשי מקצוע המעורבים בתכנון, תכנון, ניהול או הערכה של העיר, שרוצים להצטרף לקהילת ידע וחדשנות תוססת המחויבת לחשיבה מחודשת על עתיד עירוני בר קיימא יותר. RePIC מטפח אופנים טרנספורמטיביים של הוראה, מחקר ולמידה - עונה על האתגרים והמאפיינים הספציפיים של ערים פוסט-תעשייתיות.

    • Umeå, שבדיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה רוצה לקחת חלק בעיצוב אדריכלות בת קיימא ובפיתוח ערים צודקות חברתית לעתיד? התכנית לתואר שני באדריכלות ועיצוב ערים פועלת בין תחום הדעת האמנותי והמדעי. התכנית מאופיינת בהתמקדות עקבית בקיימות ובעלת פרופיל חקרני וניסיוני עם מורים מכל העולם.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    Norman Foster Institute , בתקופה של שינויי אקלים, פונה לאלה המעוניינים, באמצעות תרגול או חינוך, לשפר את איכות החיים בערים ברחבי העולם. ברוח זו, התוכנית לערים ברות קיימא תשלב התנסות מעשית במקום עם קלט אקדמי מרשת המומחים הבינלאומיים של הקרן.

    • Dundee, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Tlaquepaque, מקסיקו

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    בזיקה למאמצים לאומיים ובינלאומיים להילחם בהשפעות הסביבתיות של בניית הסביבה, תואר שני זה מגיב באופן בין תחומי להידרדרות הסביבתית והחברתית ההולכת וגוברת אליה נחשפים המרחבים העירוניים בקנה מידה מקומי, טריטוריאלי, לאומי ועולמי. .

    • Brno, צ'כיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התחל את המסע לעתיד שלך כאדריכל עם החזון הייחודי שלך - ברוכים הבאים לתכנית התואר הראשון שלנו באדריכלות ועיצוב עירוני. במהלך התכנית לתואר ראשון בת ארבע שנים, תחקור את הגישה היצירתית שלך ותתמקד בהצטיינות בתחומי העניין שלך. התוכנית שלנו מספקת הדרכה מעמיקה ממורים מנוסים ועטורי פרסים, תעמיק את הידע שלך בהיבטים התיאורטיים, הטכניים והמקצועיים של אדריכלות ועיצוב אורבני.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    11 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    חזון אורבני ועיצוב אדריכלי נמצאים בערים, בטריטוריות ובמערכות כפריות ועירוניות המרכיבות את המרקם הבנוי המחבר בין אנשים ומקומות. הסביבה הזו משתנה ללא הרף עקב מגמות גיאופוליטיות ותרבותיות; לתפוס אותו ולשנות אותו זו משימה מסובכת. השינוי מגיע הודות לאסטרטגיות המשנות את הנוף, מתודולוגיות המחדשות אזורים עירוניים ותפיסות עיצוביות התוחמות מרחבים ציבוריים ופרטיים.

    • Hong Kong, הונג קונג

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית שמה לה למטרה: להעצים אנשי מקצוע קיימים הקשורים לבנייה עם הידע של עיצוב עירוני ותכנון אזורי; לייצר מומחים עם ידע מקיף בעיצוב עירוני ותכנון אזורי; לספק גישה רב תחומית לאדריכלות, הנדסה אזרחית, תכנון עירוני, תכנון עירוני, שירותי בניין ואנשי מקצוע בתחום הבנייה; וכו '

    • Florence, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    אדריכלות איכותית מכילה תמיד התייחסות לאדריכלות גלובלית היסטורית ועכשווית. איטליה היא המקום הטוב ביותר לחקר המקור של אדריכלות ובמקביל להתבוננות בעיצוב האוונגרדי ביצירות החדשות של אדריכלים מדהימים ברמה עולמית. יתר על כן, הרעיון החדשני של המאסטר שלנו באדריכלות באיטליה, השילוב של תיאוריה עם עבודה בינלאומית אמיתית שהגשמנו בחמישה מקומות בעולם, מפתח גישה חדשה בקורס "לימוד על סביבת עבודה" בה כל ההרצאות יתקיימו. ליישם ישירות להרפתקה של עבודה אמיתית עם מורכבותה ושילוב מרתק שלה בין חומרים, חלל, אור, פונקציות ובנייה.