$close

מסננים

הצג תוצאות

תואר שני במנהל העסקים בנורווגיה - מצא את התואר שני בנורווגיה כאן!

היתרונות של תואר שני להאריך מעבר לשיפור פוטנציאל ההשתכרות שלך. הם יכולים לספק לך את הכישורים אישיים ומקצועיים כדי להאיץ את הפיתוח שלך. הם גם הזדמנות לבדל את עצמך מעמיתיך, שרבים מהם יהיו ברמת כישורים וסטודנט לתואר ראשון ד… קרא יותר

היתרונות של תואר שני להאריך מעבר לשיפור פוטנציאל ההשתכרות שלך. הם יכולים לספק לך את הכישורים אישיים ומקצועיים כדי להאיץ את הפיתוח שלך. הם גם הזדמנות לבדל את עצמך מעמיתיך, שרבים מהם יהיו ברמת כישורים וסטודנט לתואר ראשון דומים.

תלמידים הלומדים עיצוב חזותי יכול לפתח את הכישורים להיות מסוגלים לתקשר במגוון היבטים חזותיים גרפיים. תוכניות עשויות להשתנות, אבל נושאים שכיחים כוללים פריסה, פורמט, טיפוגרפיה, קומפוזיציה ואלמנטים ויזואליים.

אוסטריה, באופן רשמי הרפובליקה של אוסטריה, היא רפובליקה פדרלית ומדינה מוקפת יבשה של כ 8,470,000 אנשים במרכז אירופה.

תואר שני במנהל העסקים בנורווגיה. קבל את כל המידע אודות התואר השני במנהל עסקים וצורו קשר עם בית הספר באופן ישיר.

קרא פחות
מידע נוסף על לימודים באוסטריה
$format_list_bulleted מסננים
מיין לפי:
  • פופולריים אחרונים תפקיד
  • פופולריים
  • אחרונים
  • תפקיד
GWT Aus- und Weiterbildungs GmbH
סנט פלטן, אוסטריה

יצורים אנושיים, מרחב ומשמעות הקורס המאסטר משלב פתרונות אדריכליים עם עיצוב גרפי. הוא מציע לסטודנטים את ההזדמנות הייחודית להעמיק את יכולתם בתחום המומחיות שלהם ולקבל תובנה חשובה ... +

יצורים אנושיים, מרחב ומשמעות הקורס המאסטר משלב פתרונות אדריכליים עם עיצוב גרפי. הוא מציע לסטודנטים את ההזדמנות הייחודית להעמיק את יכולתם בתחום המומחיות שלהם ולקבל תובנה חשובה בתחום האחר בו זמנית. תשומת לב מיוחדת מוקדשת ליישום פרויקטים אמיתיים ולמגע האינטנסיבי עם עולם העסקים, על מנת להכין את הסטודנטים לקריירה המקצועית שלהם בצורה הטובה ביותר. כתוצאה מכך, הקורס מאמן בין תחומי, מחוץ לקופסה מעצבים חושבים שיכולים ליישם את המומחיות שלהם במגוון תחומים. קורס תואר שני פתוח לבוגרים המחזיקים בתואר ראשון בעיצוב פנים, אדריכלות, או עיצוב גרפי ומידע. מועמדים עם רקע בתחומים קשורים כמו אדריכלות נוף ועיצוב תאורה מוזמנים גם הם. הקשר אולי לא תמיד ברור מאליו הקשר בין עיצוב פנים לתקשורת חזותית, אך הוא נמצא בכל מקום. כל תערוכה דורשת קונספט מרחבי (עיצוב פנים) ומערכת התמצאות וכן כיתוב על קיר, פרסומים נלווים וחומר פרסומי מתאים (גרפי ועיצוב מידע). אלמנטים אלה מתווספים יותר ויותר על ידי מדיה אינטראקטיבית או מבוססת זמן (סרט, וידאו, לאחרונה גם מציאות מדומה): מתוכננת היטב ומחשבה באמצעות תקשורת חזותית הופכת לחשובה יותר ויותר. דוגמא נוספת: דמיינו את חנות הדגל של חברת טכנולוגיה מפורסמת. למיתוג ולעיצוב תאגידי חשיבות מכרעת וכוללים את עיצוב הפנים; יחד עם זאת, היבטים פסיכולוגיים כגון התנהגות מבקרים וצרכנים הם חיוניים בעת תכנון ועיצוב הנחות כאלה. -
Master
German (Austria)
אוק 2021
קמפוס