אופנה היא למי מפואר בגדים יפים וחכמים, שאוהבים ללבוש אותם למי ליהנות באמצעות הדמיון שלהם והכישרון ליצור אלה שמלות, כובעים, נעליים וכל מיני אחרים תלבושות ייחודיות שונות. האופנה קשורה עם מושגים אחרים, כגון עיצוב, אופנה, סגנון אוספים, כמו גם תעשיית האופנה והעיתונות.
הרעיון של אופנה הוא נושא עתיק, אותו ניתן לייחס אלפי שנים אחורה בזמן. מקצוע מכובד מאוד של מעצב אופנה או מעצב דורש ידע רב בתחומים שונים. למשל, מעצבת אופנה, עיתונאי אופנה, או מישהו אחר הקשור לאופנה צריך להיות משכיל באמנות, מורשת ההיסטוריה התרבותית, תיאוריות אסתטי מצד אחד, ומצד שני - להיות יצירתיים ומסוגלים לבוא עם הפרט רעיונות ומושגים מאתגר.
אם השאיפות שלך להפיק אוסף אופנה מקורי או להשתלב בתעשיית האופנה, לקרוא את התיאורים של תוכניות תואר שני אופנה בהמשך. אתה יכול למצוא תוכניות המוצעות על ידי האוניברסיטאות בעולם כולו. לעשות את הצעד לקראת הקריירה העתידית שלך באופן מיידי!
השני באופנה וסטיילינג ותכנית שיווק חזותית חוקר את התפקיד של הסטייליסטית-אחד האופנה שבוחר את הבגדים למאמרי מערכת אופנה, פרסומות, קטעי וידאו ומוסיקה, וכו '-לצד התפקיד של merchandiser החזותיים, שיוצר תצוגות אופנה תלת ממדים כדי לספק ללקוחות חוויות בחנות טריות. התכנית מציעה מיזוג שני תפקידים אלה כדי ליצור פרופיל מקצועי חדש: זה של "Communicator מותג אופנה החזותי," שמנהל את התקשורת החזותית של מותג אופנה. [+]
התואר השני בשיווק, תקשורת והמטרה העיקרית של אירוע האופנה הוא להכשיר אנשי מקצוע בעתיד, שיודעים לזהות, להעריך והזדמנויות בשוק בחרו, הקמת אסטרטגיות אופטימליות בתחום תקשורת ותדמית מותג בתעשייה שבו החדשנות היא רציפה ותחרותית מאוד. [+]
התמקדות בכישורי ניהול, גישות צרכניות יוקרתיות ושמה דגש על עיצוב ויצירתיות, תוכנית זו מכינה את התלמידים להקרין את המותג עם פרסום חזק, תקשורת אסטרטגיות פיננסיות. [+]
המאסטר ב אופנה לעיצוב טפסים מתרגלים יצירתי, מסוגל לשלב ידע תיאורטי, תובנה ויכולת חדשנית של ניסויים לעצב קולקציות מסוגנן. הדור החדש של מעצבי אופנה חייב להם את היכולת לזהות ולנתח מגמות עכשוויות לעבד מחדש אותם בצורה של הסיפור המקורי, מנסה לאזן יצירתיות פרט עם הרעיון של אופנה מהירה מהעולם מהשוק. לא פחות חשוב הוא לדעת איך לשלב אלמנטים אלה עם ידע מוצק של עיצוב ותרבות חזותית של עולם האופנה. [+]
להגיב על העולם המורכב המשתנה במהירות של ניהול עסקי אופנה יוקרתי עם תכנית בוגר חדשנית זו ומקיפה. [+]
[+]
תכנית זו מכשירת מנהלים בניהול ושיווק מיושמים בתחומים של אופנה ועיצוב, בראייה לאומית והבינלאומית [+]
של קורס השני בניהול תקשורת אופנה מתכוון לפתח מקצועי מסוגלים לכסות תפקידים הקשורים לתקשורת בעסקים בתוך תעשיית אופנת מנהלות מותגים, או סוכנויות מיקור חוץ. תלמידים לומדים את הפעילויות החיוניות של חברות אלה, כגון ניסוח הודעות לעיתונות וחומר פרסומים, פיתוח ותחזוקה של קשר עם שירותי עיתונות, מזין יחסי ציבור ... [+]
מאסטר השיווק הבינלאומי אופנת יוקרה (MM [+]
איור אופנה. אופנה וסטיילינג. טכנולוגיית טקסטיל. ההיסטוריה של תחפושת. טכניקות בסיס דפוס מפואר design.Cut ו manifacturing. Adobe Photoshop, שקעים Professional סגנון Kaledo: חברות המייצרות בגדים, סדנאות אופנה, עבודה עצמית. [+]
הקורס מיועד לזייף מעצבי אופנה המתמחים בהשתלת בגדי נשים ואוספים. מסיבה זו חשוב להחזיק את היסודות ולהשיג תיק, חיוני למצגת של התלמיד. [+]
מותגים יש זהות תרבותית ושורשים, אשר לעתים קרובות לצאת מן המוצרים ואת המומחיות הטכנית של החברה ואת אומנות, ואילו במקרים אחרים היא תוצאה של אסטרטגיית המותג זהיר וארכיטקטורת התקשורת. ניהול וניצול של אזור זה הם חשובים יותר ויותר התחרותיות הגלובלית בתחום זה, אנשי מקצוע נדרשים להחזיק מיומנויות כדי ליצור ערך עבור הלקוח הסופי ואת מטרות שונות אחרות של אסטרטגיות תקשורת ושיווק, כמו גם להיות מסוגל אינטראקציה עם כל הקטעים של צינור מ עיצוב וניהול מוצר לשיווק וקמעונאות. [+]
המאסטר שלנו לאמנויות בעיצוב אופנה העכשווית תוכנן במיוחד כדי לטפל בשינויים אלה ונועד בוגרי עיצוב האופנה שרוצים ללכת מעבר לעיצוב מוצר ופיתוח. [+]
רוצה ללמוד שיווק, וכמו אופנה? רוצה ללמוד אופנה, וכמו שיווק? המקום שלה הוא IED ריו.במקצוען אופנה שיווק הורים, אתה לומד שיווק עם פרופסורים שהם התייחסות בשוק האופנה. [+]