22 תואר שני תוכניות ב תקשורת אופנה 2024

תואר שני תוכניות ב תקשורת אופנה 2024Filter
    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    קורס מאסטר צופה פני עתיד ומבוסס תעשיה המכין אותך לתפקידים הקשורים לתקשורת בתעשיית האופנה ברחבי העולם. תכנית לימודים רב-תחומית משלבת ידע חיוני במגזר עם מיומנויות מומחים וטכניות בעיתונאות אופנה, פרסום, יחסי ציבור, ניהול אירועים, הפקת תדמית אופנה ועוד באמצעות מסלול לימודים הכולל הרצאות, עבודת פרויקטים של חברות אופנה אמיתיות, סדנאות מעשית, סמינרים עם מומחים מבקרים, טיולי שטח ופעילויות אחרות מבוססות ניסיון. דחוף את הגבולות שלך, את היצירתיות שלך ואת הכישורים שלך בתואר שני דינמי, יחיד מסוגו, שיעניק לך יתרון תחרותי עצום בשוק העבודה האופנה והיוקרתיות המתפתח ללא הרף.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    עיתונות האופנה לתואר שני היא תוכנית ייחודית ממוקדת בתעשייה המאפשרת ללמוד על כתיבת אופנה, תרגול מערכת, יצירת תוכן. על סמך הידע והמומחיות של קונדה נסט, העברת הקורס מחולקת בין תכנים אקדמיים הנלמדים, סדנאות מעשיות וטכניות, מחקר עצמאי וכן שיעורי מופת של אנשי מקצוע מובילים בתעשייה בחקירת המימדים היצירתיים, המסחריים והביקורתיים של אופנה מודפסת, דיגיטלית וחווייתית. כְּלֵי תִקְשׁוֹרֶת. התוכנית ממוקמת בתוך תיק המדיה האופנה של המכללה הכולל גם קורסים לתואר שני בכיוון יצירתי לאסטרטגיה ואסטרטגיית מדיה לאופנה. סטודנטים ללימודי עיתונות לתואר שני באופנה ישתפו כמה מפגשים שנלמדו ויבצעו פרויקטים עם שאר המאסטרים לתקשורת האופנה על מנת לטפח שיתופי פעולה וכדי להבטיח שתלמידים יבינו הבנה הוליסטית של תעשיות מדיה אופנה.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    9 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    התואר השני בסטיילינג אופנה ותקשורת מגבש אנשי מקצוע אשר יוכלו להציע הצעות חזותיות אופנתיות חדשות (סטיילינג, בימוי יצירתי, סרטי אופנה וכו ') וכן לפתח אסטרטגיות תקשורת, מיתוג ושיווק עכשוויות עבור חברות אופנה קיימות.

    • Rome, איטליה
    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר בתקשורת ואמנות כיוון אמנות מיועד לבוגרים ו/או לאנשי מקצוע המעוניינים לבצע קורס המציע הזדמנות לחקור תובנה תרבותית וניסיון מעשי במגזר זה. קורס זה בנוי על גישה תרבותית ואוצרותית, אנתרופולוגיה וסוציולוגיה והיסטוריה של אופנה במטרה להעמיק תרבותית את הידע של תרבויות גלובליות המהוות חלק בלתי נפרד מהמערכת החברתית והכלכלית. טכנולוגיות כגון AI, Internet of Things, Big Data, Blockchain כולן דורשות הבנה מצד צד יצירתי וטכני הן לפיתוח עסקי, רכישת מודלים, והכי חשוב אסטרטגיות תקשורת. באופן דומה, סטיילינג, יצירת סרטי אופנה, תקשורת גרפית דיגיטלית כמו גם הנרטיב הכתוב, אמנות הכתיבה והסיפור האפקטיבית בעולם שיהפוך ליותר ויותר וירטואלי ויותר ויותר מבוסס אנלוגי.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    קיימות, באופנה ויוקרה, היא לא טרנד חולף, אלא נכס אמיתי להשקעה, המוסיף מימד יקר לכל מוצר במערכת האופנה.

    • Lugano, שווייץ

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    היה חלק מהמאסטר הבינלאומי הראשון במדעי תקשורת אופנה דיגיטלית המפותח כתואר שני על ידי USI -Università della Svizzera Italiana בשיתוף עם Université Paris 1 Panthéon-Sorbonne (פריז, צרפת).

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    11 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטיילינג אופנה הוא היום גם הזדמנות מצוינת וגם אתגר מורכב. למעצבי אופנה ותקשורת יש את הפריבילגיה והאחריות לקרוא ולפרש מותג או מוצר המכבד את זהותו ובכל זאת פורצים את הגבולות, כך לעצב עולם סביבו ולספר את הסיפור המרתק ביותר אי פעם. המאסטר בתקשורת אופנה וסטיילינג מאמן דמויות מפתח העוסקות בהתפתחות התקשורת החדשה ובתפקיד המכריע של התקשורת החזותית כיום. הם מסוגלים לאמץ יותר אסתטיקה בו זמנית, לקרוא כיצד אופנה חשובה כיום לחברה, להרוס את הכללים ולכתוב אותם מחדש.

  • זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    ספרדית

    מטרתו העיקרית של ארגון מאסטר בשיווק, תקשורת ואירועי אופנה היא להכשיר אנשי מקצוע עתידיים אשר יכולים לזהות, להעריך ולבחור הזדמנויות בשוק, ליצור אסטרטגיות אופטימליות בתחום התקשורת ודימוי המותג, בתחום שבו חדשנות היא רציפה מאוד תחרותי.

    • Florence, איטליה

    זמן מלא

    11 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    חמישה הם המאפיינים הייחודיים של המנהל כיום בתעשיית האופנה: הכרות מעמיקה עם המערכת, אסטרטגיית מותג מתקדמת, יכולות שיווק ותקשורת, יצר לפיתוח עסקי בשילוב חזון יזמי. קורס המאסטר בעסקי אופנה מכסה את כל התחומים הללו, ומציע איזון מושלם של ידע למשתתפים, בין אם הם מכוונים לעבודה בתוך חברות ובין אם להשיק ולפתח פרויקט אישי משלהם. הוא טובל את המשתתפים במורכבות העמוקה של מערכת האופנה ותהליכיה.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    10 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    תעשיית האופנה היא תעשייה מאוד תובענית, מתפתחת כל הזמן, ממוקדת בלקוח ומתאפיינת בחדשנות. תעשייה זו משלבת שרשרת ערך מורכבת, ודורשת אנשי מקצוע מיוחדים, המסוגלים לנהל מודל עסקי תחרותי מאוד, בסביבה גלובלית, הדורשת חדשנות, מהירות והתמצאות בלקוח.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית החדשה לתואר שני באנגלית באסטרטגיות תקשורת אופנה ואסטרטגיות יוקרה מעוצבת עם ייעוד בינלאומי אמיתי ומציעה הכשרה מקצועית ביותר להבנה מלאה של הדינמיקה של תקשורת בתעשיית האופנה והיוקרה העולמית. תכנית הלימודים כוללת שני תחומי לימוד עיקריים: מגמות גלובליות ואסטרטגיות יוקרה.

    • Toulouse, צרפת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, צָרְפָתִית

    2 שנים בוגרות קורס זה מכין עבור פונקציות אירוע ניהול ומכירות בתוך עסק תעשיית האופנה. כדי לחוות ולהבין את ההוראה האקדמית מלאים, כל מיקומי סטודנט להשלים 2 עבודה במהלך אורך הקורס, כל מתרחשים במהלך השנה האקדמית שנמשך בין 10 ל -12 שבועות.

    • New York, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    חוק האופנה נכתב הכאן ב פורדהם חוק אנו מאמינים כי ידע משפטי בתעשיית האופנה העולמית כבר לא יכול להשאיר אותו בידי עורכי דין בלבד.

    • Milano, איטליה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    האופנה יזם הוא האדם שהוא בעיקר אחראי על אסטרטגיות וקידום תקשורת מותג האופנה. מטרת קורס מאסטר היא להכשיר אנשי מקצוע ברמה גבוהה, שמסוגלים לבצע בהצלחה את פעילות תקשורת וקידום בתוך מערכת האופנה.