27 תואר שני תוכניות ב תוכנית לימודים ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב תוכנית לימודים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Pensacola, ארצות הברית

    זמן מלא

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בתכנית הלימודים וההדרכה של אוניברסיטת מערב פלורידה, מ. אד. התכנית, התלמידים מתכוננים לתפקידי הוראה או מנהיגות ברמה המשנית. המוסמך להשכלה גבוהה על ידי המועצה הארצית להסמכת חינוך מורים, ניתן להשלים תוך 24 חודשים בלבד.

    • Fairfax, ארצות הברית

    משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון של אוניברסיטת ג'ורג 'מייסון ב- TESOL מאפשר למחנכים ללמד אנגלית בארה"ב ומחוצה לה. התכנית מציידת את התלמידים בכלים הנדרשים לפיתוח סביבות כיתה מזמינות ותוכניות שיעורים מרתקות, כל זאת תוך היענות לצרכים המגוונים של הלומדים הדו-לשוניים.

    • West Lafayette, ארצות הברית

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    הרחב את הידע שלך ואת תרגול במתמטיקה הוראה ולמידה. ריכוז זה מציע מגוון הזדמנויות לפתח את המומחיות שלך במתמטיקה ובשיטות הוראה מתמטית כדי לענות על הצרכים של לומדים מגוונים.

    • Washington, ארצות הברית

    משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    השיטות הטובות ביותר המשמשות בהוראה ולמידה כדי להגדיל את הישגי התלמידים הן בבתי ספר והן מחוצה להן מתפתחות ללא הפסקה. תוכנית הלימודים והכלים הפדגוגיים המשמשים בבתי הספר של המדינה שלנו הם הבסיס לשינוי חינוכי וחברתי. תוכנית הלימודים לתכנית הלימודים והדרכה, שנמצאת בוושינגטון הבירה, מכינה מורים ואנשי חינוך אחרים להגברת האחריות בתכנון, יישום, מחקר והערכה של תכנית הלימוד וההוראה. יש לסטודנטים אפשרות לנתח ולבקר את הסטנדרטים הנוכחיים ולהשפיע על עתיד החינוך במסגרות K-16. סטאז 'אופציונלי מעניק לתלמידים חוויה ממקור ראשון בבתי ספר מקומיים וארגונים חינוכיים כדי להשפיע על שינוי ארגוני וחברתי. הייחודיים לתכנית של אוניברסיטת ג'ורג 'וושינגטון, סטודנטים בתכנית יפרטו את התוכנית שלהם על ידי בחירת ריכוז בקריאה ואוריינות, חינוך יסודי או חינוך על יסודי. סטודנטים שנרשמו לתכנית הלימודים לתכנית הלימודים וההדרכה (לימודים בינתחומיים: אוריינות וחינוך לקריאה) זכאים לרישיון מדינה כמאמן אוריינות ומומחה לקריאה, שיכול להביא לתפקידי מנהיגות אחרים ברמת בית הספר, המחוז והמדינה.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    100% ה-MEd המקוון של UC בתכנית לימודים והדרכה היא תכנית רב-תחומית, בדירוג ארצי, המציידת את התלמידים במיומנויות ובכישורים הדרושים להם כדי להוביל ולנהל שינויים בתחום החינוך המתפתח. התכנית מיועדת למורים בפועל ולאנשי מקצוע אחרים המעוניינים בתכנון, פיתוח ויישום של תכניות הדרכה (במסגרות בית ספריות ושאינן בית ספריות).

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    מכללת UTA לחינוך מספקת ארבע אפשרויות לקבלת תואר שני, ומציעה את הגמישות שחיפשת ואת התמיכה האישית שאתה צריך. קיימות אפשרויות לתוכניות מקוונות בחינוך לאוריינות, מתמטיקה ומדעים. ניתן להתאים גם קורסים פנים אל פנים לתכנית המאסטר. בחר באפשרות התואר המתאימה ביותר למטרה שלך.

    • Erie, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ה-M.Ed. בתוכנית הלימודים וההדרכה נועד להקל על הרמה הגבוהה ביותר של ביצועי מורים תוך כדי 100 אחוז מקוון באמצעות תוכנית שאינה עבודת גמר. קורסי הליבה מתמקדים בשליטה ביעילות ההוראה עבור מורים בכיתות PreK עד י"ב.

    • Campbellsville, ארצות הברית

    משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מוסמכת על ידי המועצה להסמכה של הכנת מחנכים (CAEP), תכנית המאסטר המקוונת של אוניברסיטת קמפבלסוויל לאמנויות בחינוך - מנהיג מורים מכינה מורים עובדים להפוך למנהיגים בקהילת החינוך. באמצעות תוכנית לימודים המתמקדת מאוד בעקרונות נוצריים ובפרקטיקות אתיות, מורים מקבלים את הכישורים הטכניים הדרושים להם להצלחת מנהיגות.

    • Carson, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • York, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    גלה השכלה ממוקדת-משיח שמסייעת לך לממש את מלוא הפוטנציאל שלך בכל תחומי החיים. מכללת יורק הוא קטן בכוונה ותלמיד ממוקד. אנו שמחים להרחיב את המשימה שלנו על ידי הצעת מאסטר באינטרנט 100 אחוז אומנויות בחינוך: לימודים תוכנית הדרכה.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מכיוון שמחקר חינוכי עדכני מדגיש מאוד את תפקידה הקריטי של הנהגת המורים בהצלחת בתי הספר של ימינו, תכנית זו נועדה לסייע למורים בשיפור כישורי ההוראה שלהם תוך מילוי תפקידם הקריטי של גורמי השינוי במקצוע ההוראה.

    • Orangeburg, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני בחינוך בתכניות לימודים Claflin University נועד לענות על צרכי ההוראה והלמידה של המאה ה -21 על ידי הצעת תוכנית המתחשבת בחוויות ובצרכים של מורים ומחנכים מקצועיים בהווה. תכניות לימודים תואר שני בתכניות לימודים והוראה מועיל למורים מוסמכים בכיתות וכן לאנשי מקצוע בעלי תואר ראשון בתחומים נלווים. התוכנית בפורמט מקוון אסינכרוני. אורך סמסטר הסתיו והאביב הוא שמונה שבועות, ויש שני מפגשי קיץ של שישה שבועות. התוכנית כוללת 36 שעות אשראי.

    • Lake Charles, ארצות הברית

    אנגלית

    באמצעות תכניות לימודים והתנסויות בשטח רלוונטיות וקפדניות, כל תכנית חינוך מכינה מועמדים לתפקידים מקצועיים בחינוך P-12. היקף כל תכנית הוא פרגמטי ומתמחה, ומשלב תכנים תיאורטיים עם יישום מעשי בתכניות לימודים, הוראה, טכנולוגיה, ייעוץ ומנהיגות במסגרות חינוך רגיל ומיוחד.

    • Thibodaux, ארצות הברית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תכנית 39 האשראי המוסמכת לחלוטין (CAEP) מורכבת ממחקר מקצועי ויישום של מחקר זה באמצעות שיטות מחקר ומחקרים המתאימים להתפתחות. חוויות מנהיגות מקצועיות; תצפיות וירטואליות ומגוונות במקום; והזדמנויות שונות לרשת / ללמוד עם ואנשי מקצוע אחרים בחינוך לגיל הרך.

    • Storm Lake, ארצות הברית

    אנגלית

    תכנית המאסטר המקוון לחינוך - מנהיגות מורים, תכניות לימודים והוראה מספקת ארבעה מסלולים המיועדים למורים עובדים המבקשים לקדם את הקריירה שלהם בכיתה.